Rework Tuscana ukończony!

Tuscan to mapa, o której powrót dopominano się już dawno. Co więcej, tego typu apele płynęły zarówno z ust niedzielny graczy, jak i zawodowców, długo jednak wydawało się, że nic to nie zmieni. Aż wreszcie dwaj wspomniani wyżej twórcy, w tym autor oryginału, czyli brute, wzięli się do pracy. W kolejnych miesiącach co jakiś czas prezentowali nam postępy swoich działań, a legendarna arena prezentowana była m.in. podczas finałów 13. sezonu ESL Pro League czy też BLAST Premier Spring Finals. Niemniej cały czas mieliśmy do czynienia z betą, którą stale dopracowywano. Aż do teraz – obecnie w warsztacie Steam znajdziemy Tuscan w wersji, którą sam catfood określił mianem "full release".

Link do pobrania mapy znajdziemy pod tym adresem. Niewykluczone jednak, że prędzej czy później upragnione pole walki znajdzie się w gronie oficjalnych map zaaprobowanych przez samo Valve. A przynajmniej na to wskazują ostatnie nieoficjalne doniesienia Maxima „Gabe Followera” Poletaeva, dataminera zajmującego się produkcjami firmy Gabe'a Newella. Ten bowiem dotarł do plików sugerujących, że deweloperzy CS:GO w ostatnim tygodniu testowali nie tylko mapę Prime, która przeznaczona ma być do trybu Skrzydłowy, ale także i właśnie Tuscana. A to może oznaczać, że prędzej niż później wieloletnie prośby graczy zostaną wreszcie wysłuchane!

Przy okazji zapraszamy was do obejrzenia przygotowanego przez nas wideo, będącego krótką wycieczką po legendarnej mapie w odrestaurowanej wersji: