Czy Ancient przestanie być jednostronną mapą?

Wszyscy dobrze wiemy, że grając na tej mapie bardzo ważne jest, aby uzyskać jak największą liczbę punktów po stronie broniącej. Mapa zdecydowanie faworyzuje właśnie antyterrorystów. Valve zauważyło ten trend i postanowiło wprowadzić spore zmiany. Od teraz CT wybiegać będzie ze swojego miejsca odrodzenia aż sekundę później. To zdecydowanie zmienia rozgrywkę już na samym początku rundy. Reszta zmian dotyczy bombsite'u B, który stał się znacznie bardziej otwarty. Czas pokaże, czy te zmiany zbalansowały rozgrywkę na Ancient, czy dalej jedna ze stron jest uprzywilejowana. Poza tym aktualizacja przyniosła sporo kosmetycznych zmian na Anubis, które mają poprawić płynność gry. Na sam koniec poprawki na Boyard oraz Charlice, czyli dwóch nowych mapach w trybie skrzydłowego.

Oto pełny opis aktualizacji CS:GO:

Anubis

  • Naprawiono pewne miejsca przy kanale, gdzie broń mogła wypaść
  • Naprawiono granaty spadające przez podłogę fontanny na bombsicie A
  • Naprawiono właściwości powierzchni tak, aby uniemożliwić skanowanie
  • Poprawiono blokowanie się granatów na mapie
  • Poprawiono blokowanie się graczy na mapie
  • Zmniejszono wielkość wykończenia na środku
  • Wprowadzono kolizję ze znakami
  • Zamknięto niektóre dziury w pixelach
  • Poprawiono optymalizację

Ancient

  • Zwiększono zasięg wybuchu bomby z 500 do 650 jednostek
  • Spłaszczono powierzchnie w czerwonych pokojach na środku
  • Cofnięto spawn antyterrorystów o 256 jednostek, opóźniając ich timing o około sekundę
  • Zmniejszono różne bloki na bombsicie B w celu poprawienia widoczności i zwiększenia miejsca do poruszania się

Boyard

  • Naprawiono błędy związane z przenikaniem
  • Naprawiono niestałe ściany przy wejściu terrorystów
  • Usunięto pachołek drogowy z bombsite'u
  • Dodano wiadro na heaven w celu zmniejszenia widoczności

Chalice

  • Dodano brakującą nawigację
  • Usunięto exploity