Przemyślenia HooXi'ego

HooXi już we wstępie zaznaczył, na czym będę opierać się jego przemyślenia. Chcę wam tylko dać znać, że moje zdanie oparte jest na 30 minutach deathmatchu, krótkim matchamkingu, oraz 15-30 minutach biegania po serwerze i testowania różnych rzeczy. Następnie zawodnik podzielił swoją wypowiedź na poszczególne aspekty rozgrywki.

– Ogólnie jest więcej pozytywów niż się spodziewałem. Strzelanie jest w porządku, gierka wygląda nieźle. Uwielbiam nowe odgłosy, ale nienawidzę tego, że granat zaczepny niweluje smoke'a na te 3-4 sekundy. Potem HooXi przeszedł do opisu samego wyczucia gry. Ogólnie nie uważam, żeby była duża różnica w stosunku do CS:GO i wyobrażam sobie, że przywyknę do rozgrywki w przeciągu tygodnia, albo czegoś takiego. Jestem szczęśliwy, że nie ma dużo zmian. Dla mnie głównie zmieniły się scout, deagle oraz AK47. Dla mnie jest 8/10 [...] napisał prowadzący G2. Duńczyk wypowiedział się też o nowym wyglądzie map, który jego zdaniem jest zbyt kreskówkowy. Lubię fakt, że wszystko jest jaśniejsze i ma więcej kolorów, CS:GO wyglądało bardzo nudno w porównaniu do CS2, ale myślę, że dało się to osiągnąć bez brania wzorców z Fortnite'a czy VALORANTA. Sądzę, że idzie się do tego przyzwyczaić.

"Mechanika z granatami zaczepnymi, gdzie dym znika na 3-4 sekundy, to za dużo"

Nielsen przeszedł również do kwestii granatów. – Tak, wiem, że my gracze CS-a nie jesteśmy otwarci na wprowadzanie zmian w naszej ukochanej grze. […] Podoba mi się zamysł, że możesz strzelać w smoke’a i on odsłania się bardziej dla tego, kto zaczął wymianę ognia. Myślę, że jest to uczciwe zastąpienie one wayów oraz buga z granatem wybuchowym, gdzie możesz widzieć przez smoke’a cienie przeciwników, których nie powinieneś widzieć. Ale nowa mechanika z granatami zaczepnymi, gdzie dym znika na 3-4 sekundy, to za dużo – przyznał HooXi. Zawodnikowi nie spodobało się zmienianie tej kwestii. Jak dla niego modyfikacja fundamentalnych aspektów gry jest bardzo trudna. – Pomimo tego, bardzo lubię nowe granaty zapalne. Myślę, że wyglądają super i w końcu zdecydowano się usunąć ten głupi, czarny dym nad rozlanym ogniem […].

W końcowej fazie swojej wypowiedzi zawodnik komplementował nowe dźwięki w grze. Ocenia ja na 10/10. – Naprawdę uwielbiam dźwięki w grze – poinformował. A co z tickratem? – Obecnie jestem na Malcie, więc jest mi bardzo trudno ocenić, czy ten system działa, czy nie. W podsumowaniu HooXi zapewnił, że na ten moment, gdzie CS jest w fazie bety, jest zadowolony. – Valve musi tylko wysłuchiwać głosów społeczności i wszystko będzie w porządku – podsumował Nielsen.