Poprawki Gekko i Lotus
Zamiast tego Riot skupił się na pracach nad Gekko. Agent ten zawitał do VALORANTA wraz z premierą Epizodu 5 Aktu 2, teraz jednak nieco zmodyfikowano dwie jego umiejętności. W przypadku A Mosh! zmniejszono obrażenia, by były one spójniejsze z liczbami wytwarzanymi przez podobne skille innych bohaterów. Ponadto zmniejszono także wytrzymałość Wingmana, który, jeżeli zostanie przy życiu jako ostatni, również zginie. Co jeszcze? Poprawki efektów wizualnych na Lotus oraz nowa obecna w menu ustawień opcja, za pomocą której ukryjemy obrysy i efekt fresnela na modelach postaci. Do tego dochodzi też standardowa lista pomniejszych naprawionych błędów.
Oto pełny opis patcha 6.06 do VALORANTA:
Aktualizacje agentów
- Gekko
- A Mosh! (C) – Zadawane obiektom obrażenia A Mosh! nie były spójne z obrażeniami zadawanymi przez porównywalne umiejętności, np. FRAG/ment (C) KAY/O czy Wstrząs Wtórny (C) Breacha. Zmniejszono obrażenia zadawane obiektom 2,5x >>> 1x
- Wingman (Q) – Wingman od teraz zawsze zginie, jeśli jest ostatnim przy życiu
Aktualizacje map
- Lotus
- Zaktualizowano efekty wizualne destrukcji zniszczalnych drzwi umieszczonych między łącznikiem A a główną A, by łatwiej było przez nie spojrzeć w momencie, gdy są niszczone
Aktualizacja systemów rozgrywki
- Dodano możliwość ukrycia obrysów i efektu fresnela (kolorowego obrysu agentów)
- Przejdźcie do Ustawień >> Ogólne >> W zakładce „Inne” znajdziecie opcję "Ukryj obrysy i efekt fresnela"
Naprawione błędy
- Agenci
- Wingman nie będzie już ogłuszać nieuchwytnych graczy
- Systemy dotyczące rozgrywki
- Naprawiono błąd, w wyniku którego po załadowaniu meczu uzyskiwało się błędny widok spod mapy
- Społecznościowe
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wysyłać szeptów zaczynających się od znaku akcentu przeciągłego ^. Teraz już możecie wysyłać sobie urocze emotki ^w^
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony sygnałów wyświetlały się nawet w przypadku, gdy dana osoba była wyciszona. Wyciszenie kogoś będzie teraz prawidłowo blokować ikony sygnałów
- Naprawiono błąd, w wyniku którego oślepienie agenta przysłaniało interfejs czatu głosowego. Teraz będziecie widzieć wszystko, nawet jeśli wasz agent nie do końca
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przycisk dołączenia do grupy był aktywny, nawet jeśli zaproszenie do grupy już wygasło
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas przeszukiwania listy znajomych liczba osób, z którą dany znajomy jest w grupie, nie wyświetlała się prawidłowo
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przewijanie panelu społeczności czasami powodowało przewijanie innych elementów interfejsu, np. karuzeli agentów
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przy włączonej funkcji automatycznego odrzucania zaproszeń do znajomych lista znajomych mogła zostać zasłonięta