Counter-Strike 2 z kolejnymi poprawkami

Tym razem twórcy Counter-Strike'a 2 skupili się na m.in. wyłączeniu dostępności poleceń w konsoli deweloperskiej. To z niej gracze mogli wcześniej uruchamiać coś na wzór wallhacka, ale teraz będzie to już niemożliwe. Ponadto uregulowano kwestię niektórych kolizji, wypadania broni w Deathmatchu czy odgłosu granatu dymnego. Największą nowością jest jednak specjalny dźwięk wydawany przez postać w momencie, gdy wykonujemy rzut granatem z wyskoku.

Pełny opis aktualizacji CS2:

Networking

  • liczne optymalizacje ruchu sieciowego
  • wystrzeliwanie randomowych pestek jest teraz odpowiednio desynchronizowane pomiędzy kodem serwera i klienta

Grafika

  • naprawiono pozycje podwieszonych etykiet i elementów pingów w różnych rozdzielczościach
  • naprawiono kontury otaczające wrogów tak, by nie zdradzały ich położenia
  • kod bomby będzie teraz odpowiednio znikał, gdy zaniecha się podkładania bomby
  • naprawiono rzadkie animacje sprawdzania broni, by naprawdę były rzadkie i nie pojawiały się za każdym razem
  • sprawdzanie, a po nim przeładowanie ("f", "r", "f", "r") bardziej dopasowane do zachowań w CS:GO
  • wyłączono wszystkie polecenia konsoli deweloperskiej (w tym "cl_physics_highlight_active 5").

Rozgrywka

  • granaty zaczepne nie oddziałują już na dym przez ściany
  • wyłączono kolizje pomiędzy ragdollami
  • gracze nie będą już wyrzucać broni, gdy w Deathmatchu otrzymają bonusową broń
  • podgląd trajektorii dla wabików jest teraz prawidłowy
  • poprawiono zachowanie broni podnoszonych klawiszem "use"

Input System

  • menu zakupu i tablica wyników pozwalają teraz na poruszanie się, gdy mają focus
  • czat głosowy będzie włączony podczas zespołowego intro
  • klawisze nie będą już zacinać się podczas otwierania nakładki Steam
  • naprawiono wiele sytuacji, w których dane wejściowe użytkownika zostałyby pomylone
  • do jednego klawisza nie można już przypisać wielu aktywności

Dźwięk

  • dostosowano odgłos granatu dymnego do odległości
  • naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk granatu błyskowego lub zaczepnego pozostał aktywny, jeżeli gracz zginął w momencie, gdy odgłos nadal był słyszalny
  • dodano dedykowany graczom dźwięk, gdy granat został odpowiednio rzucony z wyskoku
  • naprawiono ograniczenie koła czatu do określonej liczby, która może być ustalona w opcjach gry

Dust2

  • naprawiono dziurę w ścianie