Counter-Strike 2 z kolejnymi poprawkami
Tym razem twórcy Counter-Strike'a 2 skupili się na m.in. wyłączeniu dostępności poleceń w konsoli deweloperskiej. To z niej gracze mogli wcześniej uruchamiać coś na wzór wallhacka, ale teraz będzie to już niemożliwe. Ponadto uregulowano kwestię niektórych kolizji, wypadania broni w Deathmatchu czy odgłosu granatu dymnego. Największą nowością jest jednak specjalny dźwięk wydawany przez postać w momencie, gdy wykonujemy rzut granatem z wyskoku.
Pełny opis aktualizacji CS2:
Networking
- liczne optymalizacje ruchu sieciowego
- wystrzeliwanie randomowych pestek jest teraz odpowiednio desynchronizowane pomiędzy kodem serwera i klienta
Grafika
- naprawiono pozycje podwieszonych etykiet i elementów pingów w różnych rozdzielczościach
- naprawiono kontury otaczające wrogów tak, by nie zdradzały ich położenia
- kod bomby będzie teraz odpowiednio znikał, gdy zaniecha się podkładania bomby
- naprawiono rzadkie animacje sprawdzania broni, by naprawdę były rzadkie i nie pojawiały się za każdym razem
- sprawdzanie, a po nim przeładowanie ("f", "r", "f", "r") bardziej dopasowane do zachowań w CS:GO
- wyłączono wszystkie polecenia konsoli deweloperskiej (w tym "cl_physics_highlight_active 5").
Rozgrywka
- granaty zaczepne nie oddziałują już na dym przez ściany
- wyłączono kolizje pomiędzy ragdollami
- gracze nie będą już wyrzucać broni, gdy w Deathmatchu otrzymają bonusową broń
- podgląd trajektorii dla wabików jest teraz prawidłowy
- poprawiono zachowanie broni podnoszonych klawiszem "use"
Input System
- menu zakupu i tablica wyników pozwalają teraz na poruszanie się, gdy mają focus
- czat głosowy będzie włączony podczas zespołowego intro
- klawisze nie będą już zacinać się podczas otwierania nakładki Steam
- naprawiono wiele sytuacji, w których dane wejściowe użytkownika zostałyby pomylone
- do jednego klawisza nie można już przypisać wielu aktywności
Dźwięk
- dostosowano odgłos granatu dymnego do odległości
- naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk granatu błyskowego lub zaczepnego pozostał aktywny, jeżeli gracz zginął w momencie, gdy odgłos nadal był słyszalny
- dodano dedykowany graczom dźwięk, gdy granat został odpowiednio rzucony z wyskoku
- naprawiono ograniczenie koła czatu do określonej liczby, która może być ustalona w opcjach gry
Dust2
- naprawiono dziurę w ścianie