9INE i Kinguin razem na Majorze

9INE nawiązało bowiem współpracę z Kinguin, czyli firmą od lat związaną z branżą esportową. Marka ta w przeszłości tworzyła nawet własną organizację, która obecna była na scenie CS:GO, LoL-a czy też Doty 2, a obecnie odpowiada za odwiedzany przez najlepsze zespoły świata obiekty Kinguin Esports Performance Center w Warszawie. A teraz w związku z rozpoczęciem kooperacji ze szwedzką formacją nazwa Kinguin pojawi się na noszonych przez polskich graczy koszulkach, zastępując na nich obecne od dawna Bonus Lounge. Po raz pierwszy reklama firmy zajmującej się sprzedażą kluczy do gier pojawi się na trykotach rodzimej ekipy już 13 maja, bo to właśnie wtedy rozegra ona swój pierwszy mecz na BLAST.tv Paris Major 2023.

Kinguin to wspaniała firma, która oferuje fantastyczne produkty w przystępnych cenach. To partnerstwo umożliwi nam informowanie naszej publiczności o produktach oraz pozyskanie nowych fanów i obserwujących. Razem stworzymy wspaniałą rozrywkę i zapewnimy przyszły sukces polskiego Counter-Strike – zapewnił Fredrik Belstad, CEO 9INE. – Współpraca z 9INE to naturalne połączenie dla Kinguin, ponieważ dzielimy tę samą pasję do esportu. Jesteśmy podekscytowani, że będziemy wspierać esportową przygodę 9INE i przewidujemy owocne partnerstwo, które podniesie obie nasze marki na nowe wyżyny. Życzymy im powodzenia w nadchodzącym BLAST Paris Major 2023. Wierzymy, że ich ciężka praca i poświęcenie przyniosą oczekiwane efekty. Cieszymy się, że możemy być częścią ich drogi ku wielkości – dodał Viktor Romaniuk, założyciel oraz CEO Kinguin.