Dotychczasowe zmiany Rell

Oryginalne zmiany bohaterki dotyczyły przede wszystkim jej mobilności i użyteczności jej umiejętności. Jej potencjał w oryginalnej postaci był bowiem, zdaniem deweloperów i społeczności, nieco stłamszony i odbiegał od pierwotnych założeń. Zwiększono więc różnorodność jej zachowań pomiędzy formą na koniu i bez niego. Wyeksponowano mobilność rumaka i potęgę jej zbroi, gdy z niego zsiądzie. Zmiany przyczyniły się też do zwiększenia jej popularności w dżungli, co w ostatniej aktualizacji próbowano znacząco ograniczyć. Głównym elementem, do którego się odniesiono, były przeliczniki obrażeń zadawanych potworom. Zmniejszono też obrażenia magiczne kierowane we wszystkie cele, jednocześnie konwertując jej siłę adaptacyjną właśnie na moc umiejętności. Szczegóły możecie przeczytać tutaj.

Co dalej?

Patch 13.13 przynosi kolejną porcję modyfikacji, które tym razem mają przywrócić Rell do lasu i osłabić jej pozycję jako wspierającej. Tym razem skupiono się na zmniejszeniu ogólnej wytrzymałości, przywracając w to miejsce odrobinę utraconej niedawno mocy przeciwko potworom.

Oto dokładne zmiany:

  • Podstawowe statystyki
    • Zmniejszona regeneracja zdrowia: z 8,5 do 7,5 punktów co pięć sekund.
    • Zmniejszona odporność magiczna: z 32 do 30.
    • Zmniejszony przyrost odporności magicznej na poziom: z 2,05 na 1,85.
  • Roztrzaskujące Uderzenie (Q)
    • Zwiększono bonusowe punkty obrażeń przeciwko potworom: ze 150-430 do 170-470 (+20-40% od życia).
  • Ferromancja – pieszo (W)
    • Zmniejszono siłę tarczy: z 35-135 (+12% punktów życia) do 15-110 (+12% punktów życia).
    • Zmodyfikowano dodatkową szybkość ataku: ze skalujących się 15-35% na stałe 30%.
  • Pełna Irytacja (E)
    • Zwiększono dodatkowe obrażenia: ze 100-280 do 120-300.

Wiemy też, że najbliższa aktualizacja będzie oznaczać osłabienia kolejnych ośmiu postaci, tym razem raczej koncentrując się wokół dżungli.