Bohaterowie

Na zaprezentowanej nam dzisiaj liście tylko troje czempionów uniknęło kary. Miłośnicy Lee Sina ucieszą się jednak najbardziej, ten bowiem dostał najwięcej pozytywnych modyfikacji. Najmniej powodów do radości mają zaś gracze Apheliosa oraz Neeko. Zwłaszcza ten pierwszy będzie zdecydowanie mniej przyjemny do grania.

Wzmocnienia

  • Lee Sin
    • Fala Dźwięku / Uderzenie Rezonansu (Q)
      • Zwiększono skalowanie się obrażeń Fali: z dodatkowych 110% obrażeń od ataku do 115%.
      • Zwiększono skalowanie się minimalnych obrażeń Uderzenia: z dodatkowych 110% obrażeń od ataku do 115%.
      • Zwiększono skalowanie się maksymalnych obrażeń Uderzenia: z dodatkowych 220% do 230%.
  • Nidalee
    • Podstawowe statystyki
      • Zwiększono prędkość ruchu: z 335 do 340 jedn.

Osłabienia

  • Annie
    • Dezintegracja (Q)
      • Zmniejszono obrażenia magiczne: z 80-220 (+80% mocy umiejętności) do 70-210 (+75% mocy umiejętności).
  • Aphelios
    • Severum
      • Zmniejszono kradzież życia w przypadku ataków: z 2,5-9% do 2-7,1%.
      • Zmniejszono kradzież życia w przypadku umiejętności: z 8,33-33% do 5-17,75%.
    • Gravitum
      • Zmniejszono czas działania spowolnienia: z 3,5 do 2,5 sekundy.
    • Crescendum
      • Zmniejszono podstawową prędkość ataku Działka Strażniczego: z 0,8 do 0,64.
  • Ivern
    • Siewca Zarośli (W)
      • Zmniejszono obrażenia magiczne: z 30-60 pkt. (+30% mocy umiejętności) do 20-50 pkt. (+20% mocy umiejętności).
    • Stokrotka! (R)
      • Zmniejszono podstawową prędkość ruchu: z 440 do 430 jedn.
      • Zmniejszono obrażenia podstawowe: z 40-80 do 20-60 pkt.
  • Kindred
    • Podstawowe statystyki
      • Zmniejszono podstawowe zdrowie: z 610 do 580 pkt.
      • Zmniejszono podstawowy pancerz: z 29 do 26 pkt.
  • Neeko
    • Kwitnący Wybuch (Q)
      • Zmodyfikowano czas odnawiania: ze stałych 7 sek. do 9-7 sek. zależnych od poziomu.
    • Rozdzielnokształtna (W)
      • Zwiększono dodatkowe obrażenia aktywacji: z 50-170 do 40-180 pkt.
    • Skoczny Rozkwit (R)
      • Skrócono czas zakamuflowania podczas ładowania: z 1,25 do 0,5 sek.
  • Rek'Sai
    • Podstawowe statystyki
      • Zmniejszono podstawowe obrażenia od ataku: z 61 do 58 pkt.
      • Zmniejszono podstawowe zdrowie: z 640 do 600 pkt.
  • Varus
    • Kołczan Rozkładu (W)
      • Zwiększono skalowanie się obrażeń magicznych przy trafieniu: z dodatkowych 30% mocy umiejętności do 35%.
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń za każdy ładunek Rozkładu: z dodatkowego 2,5% za każde 100 punktów mocy umiejętności do 1,5%.
  • Vi
    • Tarcza Przeciwuderzeniowa (B)
      • Zmniejszono skalowanie się tarczy: z 13% maksymalnego zdrowia do 10%.
    • Nie Stawiaj Oporu (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się: ze 120-80 do 140-90 sek.
  • Wukong
    • Cios Nimbu (E)
      • Usunięto modyfikator obrażeń przeciwko potworom.

Modyfikacje

Ze wsparcia w dżunglę, z dżungli na wsparcie, a potem jeszcze raz powrót do lasu. Deweloperzy przeżywają dość ciężki okres, próbując się zdecydować, czego tak naprawdę oczekują od Żelaznej Mścicielki. Najnowsze zmiany przywracają jej część potencjału w walce z potworami, jaki utraciła kilka tygodni temu. Szczegóły jej zmian znajdują się tutaj.

Pozostałe zmiany

W tej paczce deweloperzy byli znacznie bardziej powściągliwi. Otrzymaliśmy naprawę aktywacji umiejętności pasywnej Ostrza Draktharru, modyfikację skalowania się Złodzieja Esencji, brutalne osłabienie Kosy Statikka dla postaci magicznych (chyba się komuś nie spodobała LeBlanc w wykonaniu Lee "Fakera" Sang-hyeoka) oraz kosmiczne cięcia obrażeń naładowania Klingi Burzy. Ponadto do gry wprowadzone zostaną dwie nowe skórki z serii Pradawnej Kniei oraz Czarodziejek Gwiazd.

Pełna lista zmian znajduje się na stronie League of Legends.