Inferno ze zmianami na balkonie

Ciekawie wydarzyło się na Inferno. Na mapie tej obecny jest m.in. ikoniczny balkon prowadzący z apartamentów na BS A. Dotychczas przy wyjściu z niego musieliśmy pokonać też balustradę, która jednocześnie ograniczała naszą widoczność w kierunku krzyża. Najwyraźniej twórcy CS2 uznali to za problem, bo wraz z najnowszą aktualizacją balustrada na Inferno... zniknęła. Nie da się ukryć, że efekt końcowy jest dość dziwny i z pewnością potrzeba będzie trochę czasu, by przyzwyczaić się do tej nowej sytuacji. Co ważne, także pozostałe mapy, czyli Overpass, Nuke, Dust2, Anubis, Office, Vertigo, Mirage oraz Ancient, doczekały się poprawek. Dzięki nim nie powinno dochodzić choćby do wypadania broni poza mape czy blokowania się granatów.

Pełny opis nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:

Mapy

  • różne poprawki błędów i usprawnienia
    • Inferno
      • poprawiono widoczność bomby, gdy jest podłożona w fontannie na BS-ie B
      • poprawiono odbijanie się granatów od sufitu i kamiennych modeli, by było bardziej przewidywalne
      • usunięto część balustrady na balkonie
      • dostosowano drzwi garażowe na BS-ie A, by zwiększyć widoczność gracza oraz clipping
      • naprawiono błąd oświetlenia w mapie Inferno w warsztacie
      • naprawiono różne mikroluki
      • ogólnie poprawki clippingu/poruszania się
    • Overpass
      • usunięto lub poprawiono modele i tekstury, by zwiększyć widoczność gracza
      • dostosowano oświetlenie w niektórych obszarach, by zwiększyć widoczność gracza
      • dostosowano clipping granatów w niektórych obszarach
    • Nuke
      • naprawiono clipping na progach drzwi do rampy, by uniknąć błędnych odbić granatów
      • naprawiono kolizję w drzwiach z rampy na BS B, by był dokładniejszy
      • naprawiono widoczność gracza w przypadku kontenerów na BS-ie B
      • naprawiono błąd, w wyniku którego gracze czasami przenikali przez drzwi garażowe w lobby
      • usunięto dynamiczne oświetlenie na "squeaky ", by uniknąć sytuacji, gdy cienie zdradzały pozycję gracza przez drzwi
      • naprawiono różne dziury w świecie gry
      • ogólnie poprawki clippingu/poruszania się
    • Dust2
      • naprawiono mikropęknięcia w modelach skrzyń
    • Anubis
      • dostosowano przenikanie granatów w okolicach BS-a B, by uniknąć sytuacji, w której granaty utkną w ciasnych przestrzeniach
      • naprawiono różne sytuacje, gdy upuszczone bronie przenikały przez geometrię świata
      • naprawiono różne dziury i pęknięcia w świecie gry
      • naprawiono brakującą kolizję w geometrii, z powodu której C4 mogło zostać wyrzucone poza mapę
      • dostosowano różne obszary, w których gracze mogli utknąć, zapewniając sobie nieuczciwe miejsce do obserwacji
      • naprawiono problemy z lightmap w wodzie w okolicach respa CT
      • poprawiono widoczność gracza na midzie
      • poprawiono pozycję CT w intro zespołowym
      • ogólnie poprawki clippingu/poruszania się
    • Office
      • zwiększono widoczność gracza na respie CT w okolicach vana SWAT
      • naprawiono luki w niektórych cubemaps, które powodowały problemy z oświetleniem
      • naprawiono niektóre artefakty oświetlenia na skrzyniach przy niskich ustawieniach
      • wyłączono poruszanie się na automacie sprzedażowym
      • ogólnie poprawki clippingu/poruszania się
    • Vertigo
      • naprawiono kolizję drabiny blokującej pociski i granaty
      • naprawiono stalowe belki, które miały nieprawidłowe właściwości powierzchni
      • ogólnie poprawki clippingu/poruszania się
    • Mirage
      • naprawiono różne problemy z penetracją pocisków
      • ogólnie poprawki clippingu/poruszania się
    • Ancient
      • dokonano regulacji mgły, by zwiększyć widoczność gracza
      • naprawiono mikropęknięcia w modelach skrzyń
      • naprawiono wiele różnych dziur i pęknięć w świecie gry
      • wprowadzono poprawki widoczności w obszarze "donut"
      • naprawiono problemy z penetracją pocisków przez drewniane panele w okolicach BS-a B
      • naprawiono właściwości materiału w niektórych modelach plandek
      • ogólnie poprawki clippingu/poruszania się

Różne

  • naprawiono różne sytuacje, w których bronie mogły wypaść poza świat gry
  • naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie sobie obrażeń od Mołotowa mogło być błędnie karane jako obrażenia drużynowe
  • poprawiono wydajność błysków i efektów granatów odłamkowych
  • różne poprawki i usprawnienia dla skórek broni oraz naklejek
  • dodano kod korygujący pakiety docierające w nieodpowiedniej kolejności w krótkich odstępach czasu. Pakiety te pokazywały na wykresie sieci się jako utracone
  • naprawiono błąd, w wyniku którego routing SDR mógł czasami z miejsca wybrać drugą najlepszą opcję do połączenia, a następnie trzymać się tej opcji przez zbyt długi czas