Bohaterowie w patchu 13.22
Aktualizacja 13.22, która na serwerach zagości już w przyszłym tygodniu, na tym etapie wygląda niesamowicie ubogo pod kątem wzmocnień poszczególnych czempionów. Niemniej jest ku temu pewien powód. Postanowiono bowiem skupić się na całej klasie postaci. Magowie będą mieli wprowadzone bardzo zgeneralizowane poprawki dotyczące ataków podstawowych. Część z nich, takich jak Karthus czy Annie, będzie miała doszlifowaną prędkość poruszania się pocisków. Inni samą szybkość ataku, a pozostali wyczucie czasu.
To jednak zdecydowanie nie jest jedyny istotny punkt nadchodzących zmian. Janna bowiem otrzymuje kompleksowe modyfikacje. W jej zestawie umiejętności pojawi się dużo nowości. Wszystko to jednak kosztem części aktualnych zdolności. Szybkie spojrzenie na odświeżoną wersję bohaterki jednak z pewnością dają wrażenie, iż będzie ona znacznie bardziej agresywna na linii.
Wzmocnienia
- Dr. Mundo
- Tępy uraz (E)
- Zwiększono bonusowe AD: z 2-3% maksymalnego HP do 2-3,4% maksymalnego HP.
- Tępy uraz (E)
- Rammus
- Kula Obronna (W)
- Zwiększono bonusowy pancerz: z 30 do 40.
- Kula Obronna (W)
Osłabienia
- Briar
- Krwawy Szał/Przekąszenie (Q)
- Zmniejszono obrażenia: z 60-220 do 60-200.
- Zmniejszono przebicie pancerza: z 10-26% do 10-20%.
- Pewna Śmierć (R)
- Zmniejszono obrażenia: z 150-500 (+110% bonusowego AD) do 150-450 (+75% bonusowego AD).
- Krwawy Szał/Przekąszenie (Q)
- Graves
- Rozpęd (E)
- Zmniejszono bonusowy pancerz: z 4-16 do 2-14.
- Rozpęd (E)
- Kassadin
- Puls Mocy (E)
- Zmniejszono skalowanie się z AP: z 85-80% do 60-50%.
- Puls Mocy (E)
- Nilah
- Bezkształtne Ostrze (Q)
- Zmniejszono bonusową szybkość ataku: z 10-60% do 10-50%.
- Apoteoza (R)
- Zmniejszono skalowanie obrażeń w czasie: ze 112% AD do 80% AD.
- Zmniejszono obrażenia całkowite: ze 185-505 (+232% AD) do 185-505 (+205% AD).
- Bezkształtne Ostrze (Q)
- Senna
- Przebijająca Ciemność (Q)
- Zmniejszono obrażenia: z 30-170 do 30-150.
- Zmniejszono leczenie: z 40-100 do 40-80.
- Przebijająca Ciemność (Q)
- Tahm Kench
- Smakosz (bierna)
- Zmniejszono skalowanie się bonusowego HP: z 5% do 4%.
- Smakosz (bierna)
- Ziggs
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono pancerz: z 22 do 18.
- Statystyki podstawowe
Modyfikacje
- Brand
- Pożoga (E)
- Zmodyfikowano obrażenia: z 65-165 (+50% AP) do 60-180 (+60% AP).
- Pożoga (E)
- Gragas
- Natarcie (E)
- Zmodyfikowano redukcję czasu odnawiania się umiejętności: ze stałych 3 sekund redukcji do 40% aktualnego czasu odnawiania.
- Wybuchająca Beczka (R)
- Skrócono czas przemieszczania się: z 0,55 do 0,5 sekundy.
- Natarcie (E)
- Janna
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono zasięg ataków podstawowych: z 500 do 550.
- Zmniejszono wyczucie czasu ataków: z 22% do 20%.
- Pomyślne Wiatry (bierna)
- Dodano 20-35% szybkości ataku jako obrażenia ataku i W.
- Zabrano bonusowe 6% prędkości poruszania się w kierunku sojuszników.
- Wyjąca Wichura (Q)
- Zwiększono koszt zaklęcia: z 60-100 do 60-110.
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 12 do 14 sekund.
- Zwiększono obrażenia: z 60-160 (+35% AP) do 55-195 (+50% AP).
- Zmniejszono obrażenia ładowania umiejętności: z 45-105 do 30-90.
- Zefir (W)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 12 stałych sekund do skalujących się z poziomem 8-6 sekund.
- Zmniejszono koszt umiejętności: z 50-90 do 50-70.
- Zmodyfikowano obrażenia: z 80-200 do 55-195 (+ obrażenia z umiejętności biernej).
- Nie będzie już dezaktywować umiejętności biernej.
- Zmniejszono czas trwania spowolnienia: z 3 do 2 sekund.
- Oko Cyklonu (E)
- Dodano redukcję czasu odnawiania się umiejętności o 20% za każdą kontrolę tłumu nałożoną z Q/W/R.
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 15-9 do 16-12 sekund.
- Zabrano dodatkową siłę leczenia i wytrzymałość tarczy wywołaną kontrolą tłumu nałożoną przez Q/W/R.
- Zwiększono wytrzymałość tarczy: z 75-175 do 80-220.
- Tarcza już nie będzie zanikać.
- Zmniejszono czas trwania tarczy: z 5 do 4 sekund.
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 70-110 do 70-90.
- Statystyki podstawowe
- Seraphine
- Osobowość Sceniczna (bierna)
- Zmodyfikowano obrażenia: z 4-25 (+7% AP) do 5-30 (+5% AP)
- Wysoka Nuta (Q)
- Zwiększono próg wzmocnienia obrażeń: z 75% brakującego HP do 85%.
- Dźwięk Przestrzenny (W)
- Zmniejszono skalowanie się wytrzymałości tarczy: z 25% AP do 20% AP.
- Osobowość Sceniczna (bierna)
Więcej informacji na temat wersji 13.22
Full 13.22 preview
Mage Attack Speed: We're looking at varying approaches for different champions based on whether they already have a good attack frame, how much we want them to be attacking, etc.
We know this may put some champions a bit over balance wise, but we want to… pic.twitter.com/yrhzu6LpMV
— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) October 31, 2023
Opis aktualnie panującej aktualizacje znajdziecie tutaj. Szczegóły patcha 13.22 pojawią się już wkrótce na oficjalnej stronie League of Legends.