Zmiany cech w wersji 13.22
Na liście cech w patchu 13.22 mamy wyłącznie wzmocnienia. Skoro to ostatnia porcja zmian – zdecydowanie postanowiono zaszaleć i zwiększyć grywalność tych połączeń, które na przestrzeni całego sezonu były niedoceniane. Szczególną uwagę poświęcono Ixtalowi. Już wcześniej pojawiały się próby nadania regionowi większej mocy, niemniej niewiele to dotychczas pomogło.
- Bilgewater
- Zwiększono skalowanie się obrażeń przy trzech postaciach: z 33% do 40%.
- Bruiser
- Zmieniono strukturę: z 2/4/6 na 2/3/4/6 postaci/.
- Dostosowano bonusowe HP do nowej struktury: 10/12/40/80%.
- Freljord
- Zwiększono nieuchronne obrażenia: z 8/15% do 10/18%.
- Gunner
- Zwiększono ilość AD za każdy ładunek: z 6/12/25% do 7/13/25%.
- Ixtal
- Electric: zwiększono czas trwania ogłuszenia o 1 sek.
- Stone: zwiększono leczenie przy 4 postaciach o 150 HP i czas trwania.
- Wind: zwiększono szybkość ataku o 10% oraz czas trwania o 1/5 sekund.
- Zauna
- Statystyki wszystkich przedmiotów zostały zwiększone między 2-10%.
Modyfikacje postaci
Patch 13.22, jak na rozstanie z setem, oferuje niezwykle bogate zmiany wśród postaci. Będą to głównie wzmocnienia, niemniej liczba bogatszych modyfikacji zdecydowanie wprowadzi odrobinę zamieszania w mecie. Każda z frakcji dostanie coś dla siebie.
Wmocnienia
- Illaoi
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40/80 na 30/70.
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 220-500 do 250-560.
- Milio
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 20/70 do 0/60.
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 190-425 do 220-500.
- Poppy
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 140-315 do 160-360.
- Kassadin
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 135-300 do 160-360.
- Naafiri
- Zwiększono AS: z 0,75 do 0,8.
- Zwiększono skalowanie się zaklęcia z AD: z 145-165% do 175-180%.
- Taliyah
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 200-450 do 220-495.
- Vi
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 0/80 do 20/70.
- Zwiększono skalowanie się zaklęcia z AD: z 250% do 300%.
- Darius
- Zwiększono AD: z 65 do 70.
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 30/90 do 20/80.
- Karma
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 0/50 do 0/45.
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 180-440 do 200-470.
- Rek'Sai
- Zwiększono skalowanie się oznaczenia z AD: z 190-200% do 240-250%.
- Fiora
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 70/140 do 60/120.
- Ahri
- Zwiększono obrażenia ostatecznego zaklęcia: z 230-1888 do 260-1999.
- Heimerdinger
- Zwiększono obrażeń Mechano Missile: z 50-120 do 50-200.
- Zwiększono skalowanie się obrażeń Refractor Beam: z 10-80% do 20-100%.
- Teraz Refractor pozwala naszej wieżyczce zadawać obrażenia krytyczne jeżeli Heimerdinger takowe posiada.
- Ryze
- Bilgewater: zmniejszono koszt zaklęcia o 15, zwiększono szansę na przedmioty o 2,5% i na złoto o 5%, a także podwojono skalowanie.
- Noxus: zmniejszono koszt zaklęcia o 20, zwiększono ilość toporów na pierwszym poziomie o 1.
- Piltover: zmniejszono koszt zaklęcia o 15, zwiększono dzielone obrażenia na pierwszym poziomie o 15%, zwiększono obrażenia obszarowe o 2%,
- Shurima: zmniejszono koszt zaklęcia o 30, zwiększono szansę na pojawienie się złota o 15% i przedmiotów o 3/5/20%.
- W pozostałych przedmiotów zmniejszono koszt zaklęcia między 10-25 punktów.
Modyfikacje
- Orianna
- Zmniejszono wytrzymałość tarczy: z 225-325 do 200-275.
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 260-585 do 290-650.
- Soraka
- Zwiększono AD: z 55 do 66.
- Zmniejszono leczenie za pomocą zaklęcia: ze 150-200 do 140-180.
- Zwiększono obrażenia zaklęcia: ze 115-260 do 120-280.
- Silco
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 0/45 do 0/30.
- Zmniejszono obrażenia zaklęcia: z 85-425 do 65-400.
- Zmniejszono leczenie za pomocą zaklęcia na 2 poziomie postaci: z 30 do 25.
- Bel'Veth
- Na 3 poziomie postaci jej umiejętność zadawać będzie obrażenia wszystkim przeciwnikom.
- Zmniejszono ilość uderzeń na trzecim poziomie postaci: z 30 do 25.
Pozostałe zmiany w patchu 13.22
Żeby w pełni skomplementować wprowadzone w tej aktualizacji zmiany, powracają do nas portale Scuttle Puddle oraz Beats by Scuttle (tryb specjalny). Żeby było jeszcze ciekawiej, Scuttle Dragon dawać będzie więcej złota i przedmiotów. Nadgodziny również zostały na ostatnią chwilę dość mocno zmodyfikowane. Przede wszystkim, gdy zakończy się czas gry, nie będzie już przyznawane dodatkowe AP oraz AD. Zamiast tego co sekundę dostawać będziemy 10% więcej obrażeń, szybkości ataku, a także o 10% zmniejszone leczenie i wytrzymałość tarcz oraz 10% krótszy czas trwania efektów kontroli tłumu.
Szczegóły aktualnej wersji gry przeczytacie tutaj. Nadchodząca aktualizacja już wkrótce pojawi się na oficjalnej stronie.