Electronic Arts podjęło współpracę z prekursorem polskiej mody ulicznej – PROSTO. Marki połączyły siły przy projektowaniu i wprowadzeniu nowych, limitowanych strojów dostępnych już teraz w EA SPORTS FC 24 w trybie Ultimate Team, poprzez wyzwania budowania składu. Współpraca polskiego brandu streetwearowego z największą marką interaktywnego futbolu na świecie, to pierwsze takie wydarzenie w ponad trzydziestoletniej historii serii piłkarskiej od EA SPORTS.
Gracze na całym świecie mogą teraz odblokować specjalne stroje zaprojektowane przez PROSTO przy udziale założyciela marki i legendy polskiego rapu – Wojtka Sokoła.
– Łączenie różnych światów, to moja specjalność, dlatego bardzo mnie cieszy, że koszulka Prosto x EA SPORTS pojawi w świecie wirtualnym – powiedział założyciel Prosto, raper i biznesmen, Wojtek Sokół. – To wyjątkowa współpraca łącząca świat streetwearu i gamingu. Wyrazistym designem koszulki nawiązujemy do bliskich nam lat 90. To nasze korzenie i stylistyka, którą bawimy się i przetwarzamy od początku istnienia Prosto.
Współpraca EA SPORTS z marką PROSTO, to unikalne połączenie dwóch światów – odważnej mody ulicznej oraz bogatego kulturowo świata piłki nożnej. Wyjątkowe stroje powstały z myślą o społeczności fanów, dla których ulubione koszulki piłkarskie to nie tylko sportowy dodatek, ale również możliwość wyrażenia siebie.
Projekt zaprezentowany w grze, jest hołdem w stronę odważnej kultury i kolorystki lat 90. To właśnie w tym czasie powstały legendarne koszulki uwielbiane przez fanów piłki, ale i modowych stylizacji.
To nie koniec ogłoszeń dotyczących tej współpracy – zapraszamy do śledzenia kolejnych informacji na temat jedynego projektu polskiej marki streetwearowej o takiej skali.
Źródło: informacja prasowa