Wczorajszego wieczoru Massive - firma reklamująca gry komputerowe - będąca jednocześnie w posiadaniu Microsoftu, podpisała kontrakt z Electronic Arts. Ma on na celu wprowadzenie reklam obecnych "w grze" dla kilku produktów EA, wliczając w to takie gry, jak: Madden, NASCAR, Tiger Woods i NHL. Znaki firmowe, reklamówki i spoty - to nie nowość dla milionów, oglądających sport. Taka wiadomość nie powinna być więc w tym przypadku żadną niespodzianką, chociażby dla fanów e-sportu i gry Counter-Strike, dzięki której to Valve zaprezentowało po raz pierwszy reklamy w gamingu. Pojawiając się zaraz po tym, jak Google popdpisało podobny kontrakt z firmą Adscape, umowa ta wydaje się być bardzo potrzebnym wspomagaczem dla Microsoftu w walce z jego konkurentami. Reklamy w grach warte są obecnie miliony dolarów i suma ta ciągle rośnie. Szacuje się, że przed rokiem 2010 ma się ona powiększyć do ponad biliona "zielonych".[end]
Źródło: Cadred
Obrazek: j0k3r