Zmiany w patchu 14.11
Repertuar zmian w nadchodzącej aktualizacji jest stosunkowo ograniczony. Ujrzymy kilka niewielkich modyfikacji przedmiotów, pojedyncze poprawki cech i ulepszeń. Patch 14.11 nie będzie więc wywracał rozgrywki do góry nogami, a jedynie w lekki sposób będzie ją stabilizował. Odwrócono między innymi osłabienie Trickshotów z wersji 14.10 oraz aktywowano możliwość zdobycia dwudziestego artefaktu, Cursed Blade.
- Ghostly
- Zwiększono wzmocnienie obrażeń za każdego Ducha: z 5-32% do 5-36%.
- Trickshot
- Zwiększono obrażenia rykoszetu: z 40-55% do 40-60%.
Aktualizacja 14.11 a bohaterowie
Chociaż eksperymenty ze Storyweavers nieustannie trwają, zdają się one zawsze na jakimś etapie zawodzić. Próby wyciągnięcia Garena poza strefę grania go tylko w tej kompozycji (tudzież całkowitego jego pomijania) okazały się niepomyślne. Z prawie niegrywalnej postaci stał się tak silny, że wszystkie jego buffy z poprzedniej aktualizacji zostają zredukowane. W zamian za to pojawiają się próby przywrócenia Trickshotom ich oryginalnej chwały również za pośrednictwem samych postaci. Stąd możemy zobaczyć lekkie wzmocnienia trzygwiazdkowych Sivir oraz Senny.
Wzmocnienia
- Kha'Zix
- Zwiększono obrażenia umiejętności: z 340% do 340-350%.
- Sivir
- Zwiększono wzmocnienie AD umiejętności: z 95-100% do 95-110%.
- Zwiększono wzmocnienie szybkości ataku umiejętności: z 15-25% do 15-30%.
- Aatrox
- Zwiększono leczenie za pomocą umiejętności: ze 120-180% do 120-200%.
- Gnar
- Zwiększono maksymalną liczbę ładunków: z 40 do 45.
- Senna
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 230-240% do 230-245%.
- Zwiększono wzmocnienie AD umiejętności: z 20-30% do 20-35%.
- Diana
- Zwiększono redukcję obrażeń przy użyciu umiejętności: z 30% do 30-35%.
- Zwiększono obrażenia od każdego ataku przy użyciu umiejętności: z 75-170% do 75-180%.
- Yone
- Zwiększono wytrzymałość tarczy otrzymywanej z umiejętności: z 250-350% do 250-375%.
- Zwiększono obrażenia umiejętności: z 165-175% do 165-180%.
- Kayne
- Zwiększono HP: z 1100 do 1150.
- Lissandra
- Zwiększono obrażenia umiejętności: z 640-8888% do 660-8888%.
Osłabienia
- Darius
- Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 200-450% do 190-450%.
- Garen
- Zwiększono koszt umiejętności: z 30/70 do 30/80.
- Nautilus
- Zwiększono koszt zaklęcia: z 60-160 do 60-170.
Modyfikacje
- Yasuo
- Zmodyfikowano obrażenia pasywne podczas bycia objętym tarczą: z 40/40/45% do 30/45/70%.
- Syndra
- Zmniejszono liczbę początkowych motylków: z 7/7/10 do 6/6/10.
- Zwiększono obrażenia umiejętności: z 40-180 do 45-180%.
Pięć lat za nami
W międzyczasie pojawiły się też informacje o kolejnym odświeżonym secie. Piąta rocznica gry wychodzi nam naprzeciw z rekonstrukcją gry z wersji beta. Jeżeli więc graliście w Teamfight Tactics, zanim oficjalnie zostało wydane, będziecie mieli możliwość przebycia kilkutygodniowej nostalgicznej przygody. Będzie ona oczywiście okraszona nową przepustką pełną nagród – zarówno tych płatnych, jak i darmowych. Na X (Twitterze) gry pojawił się już pierwszy podgląd cech i bohaterów, jakich zobaczymy na planszach w trakcie wydarzenia. Można też podejrzeć listę wprowadzanych bonusów.