CS2 z pięcioma nowymi mapami
Niemniej twórcy CS2 i tak wybrali przemoc, chcąc pokazać społeczności, że jednak potrafią. W efekcie do gry trafiło aż pięć nowych map! To pierwsze powiększenie puli dostępnych aren od premiery Counter-Strike'a 2, mówimy tutaj więc o naprawdę sporym wydarzeniu. Dwa pola bitwy trafiły do trybów Turniejowego czy też Uproszczonego. Ale spokojnie, fani innych rodzajów zabawy także znajdą coś dla siebie. Dwie kolejne mapy zyskał Skrzydłowy, a jedną Wyścig Zbrojeń. Jeżeli jednak liczyliście na powrót Traina, Cobblestone'a czy też Cache'a, to mamy złe informacje – nic z tego! Zamiast tego Valve udostępniło nam np. Therę, czyli remake znanego z Counter-Strike'a: Global Offensive Santorini. Ponadto pewnych poprawek doczekała się m.in. kwestia otrzymywania MVP rundy czy też ustawień wideo.
Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Mapy
- Mapy społeczności
- Nuke
- naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba
- Ancient
- naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba, luki w świecie gry oraz niestałe elementy powodujące problemy
- Vertigo
- naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba oraz mogło dojść do przenikania
- Anubis
- dodano poprawki w kwestii kolizji granatów oraz przenikania
Interfejs
- zaktualizowano panel MVP we wszystkich trybach gry
- dodano nowe animowane panele MVP do meczów Premier
- dodano kilka nowych warunków MVP oraz dostosowano wcześniejsze zasady MVP
Rozgrywka
- w Turniejowym matchmakingu rangi w ramach każdej mapy są teraz ujawniane po wygraniu dwóch meczów na danej mapie
Ustawienia wideo
- zalecane ustawienia
- dodano okienko zalecanych ustawień, jeżeli wartość odświeżania jest ustawiona poniżej wartości maksymalnej. Generalnie zaleca się ustawienie najwyższej wartości odświeżania
- dodano okienko zalecanych ustawień, jeżeli wykryta zostanie obsługa NVIDIA G-Sync, która nie zostanie włączona podczas uruchamiania. Generalnie zaleca się korzystanie z G-Sync, jeżeli twój system je wspiera
- dodano okienko zalecanych ustawień, jeżeli NVIDIA G-Sync jest włączone, ale V-Sync i/lub NVIDIA Reflex już nie. Generalnie zaleca się włączenie wszystkich trzech opcji, jeżeli są dostępne. Należy pamiętać, że uruchomienie wszystkich trzech opcji ograniczy liczbę klatek do częstotliwości odświeżania lub nieco poniżej, co zwykle zapewnia największą płynność i najniższe opóźnienie wejściowe. Więcej technicznych informacji tutaj https://help.steampowered.com/en/faqs/view/418E-7A04-B0DA-9032
- usunięto opcje "tło menu głównego" i "tło inspekcji przedmiotu" z karty ustawień wideo. Opcje te są nadal dostępne odpowiednio w menu głównym i na ekranie inspekcji przedmiotu
- opcja "częstotliwość odświeżania" pokazuje teraz obecną częstotliwość odświeżania w trybach okna i pełnoekranowego okna
- usunięto opcję "oszczędzanie energii laptopa", która tak naprawdę nigdy nie była możliwa do skonfigurowania w CS2
- dodano sekcję "częstotliwość klatek" w zaawansowanych ustawieniach wideo
- dodano linie "NVIDIA G-Sync" w sekcji częstotliwości klatek, która mówi, czy funkcja G-Sync jest obecnie aktywna. Linia ta może być ukryta w przypadku korzystania z renderowania Vulkan lub gdy nie korzystam z karty graficznej firmy NVIDIA
- dodano suwaki "maksymalna liczba klatek na sekundę w grze" i "maksymalna liczba klatek na sekundę w menu" w sekcji częstotliwości klatek. Opcje te kontrolują konwersję odpowiednio fps_max oraz fps_max_ui
- zwiększono domyślne ustawienie "maksymalnej liczby klatek w menu" ze 120 FPS do 200 FPS
- podgląd zaawansowanego wideo używa teraz maksymalnej liczby FPS-ów "w grze" zamiast "w menu"