Cechy w patchu 14.16

Jako że patch 14.16 jest pierwszym w nowym secie, możemy się spodziewać wielu drobnych i sporej ilości tych bardziej pokaźnych zmian. Dużo dzieje się w zakresie samych cech, które to stanowią fundament naszych kompozycji. O dziwo, dostajemy tu tylko dwa niewielkie osłabienia u Preserverów i jedno dość istotne w przypadku Chrono.

  • Blaster
    • Zwiększono podstawowe wzmocnienie obrażeń: 8-30% do 12-45%.
    • Zwiększono wzmocnienie obrażeń po użyciu zaklęcia: z 25/45/90% do 25/50/90%.
  • Faerie
    • Zwiększono wzmocnienie obrażeń nadawane przez koronę przy 4 i 6 Faerie: z 35/40% do 40/45%.
    • Zwiększono leczenie i tarczę zbroi: z 30% do 35%.
    • Zwiększono HP zbroi: ze 100 do 150.
    • Zwiększono leczenie nadawane przez zbroję zależne od obrażeń królowej: z 12% do 15%.
  • Frost
    • Zwiększono AD i AP: 15-75% do 16-80%.
  • Preserver
    • Zmniejszono leczenie: z 2,5-10% do 2-9%.
    • Zmniejszono przyrost many: z 3-12% do 3-11%.
    • Cała mana zdobyta podczas zablokowanego paska będzie teraz powracać do Preserverów, gdy tylko blokada zejdzie.
  • Scholar
    • Zwiększono przyrost many za każdy atak podstawowy: z 3-10 do 3-12 punktów.
  • Warrior
    • Zwiększono wzmocnienie obrażeń: z 10-25% do 10-30%.
    • Zwiększono wszechwampiryzm: z 10-25% do 10-30%.
  • Bastion
    • Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 15-110 do 15-120.
  • Chrono
    • Efekty kontroli tłumu będą wpływać na umiejętność zatrzymywania czasu.

Bohaterowie w wersji 14.16

O ile w przypadku cech zmiany były w większości dość złożone, o tyle w przypadku samych postaci mamy do czynienia raczej z drobnymi korektami poszczególnych statystyk. Bardziej kompleksowe modyfikacje dotknęły Syndrę, która przy aktualnym stanie gry jest jednym z kluczowych prowadzących, generując niebotyczne obrażenia – zwłaszcza jak na jednostkę za raptem dwie sztuki złota.

Wzmocnienia

  • Jayce
    • Zwiększono skalowanie obrażeń z AD: z 425-450% do 425-475%.
  • Lillia
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 50-110 do 40-100 punktów many.
  • Seraphine
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 10-70 do 10-60 punktów many.
  • Soraka
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: ze 180-405% do 195-440%.
  • Warwick
    • Zwiększono skalowanie obrażeń umiejętności z AD: z 50% do 55-65%.
  • Ahri
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: ze 135-280% do 140-325%.
    • Zwiększono nieuchronne obrażenia umiejętności: z 90-210% do 100-230%.
  • Galio
    • Zwiększono redukcję obrażeń umiejętności: z 15-25% do 20-30%.
  • Shyvana
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 35-75% AP + 1,5% HP do 45-100% AP + 1% HP.
  • Katarina
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: ze 160-365% do 175-420%.
  • Wukong
    • Zwiększono wytrzymałość tarczy: z 330-550% do 380-550%.
  • Ryze
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 80-300% do 85-300%.
  • Tam Kench
    • Zwiększono HP: z 1050 do 1100.
  • Varus
    • Skrócono czas rzucania umiejętności: z 2,5 do 1,5 sekundy.
  • Briar
    • Zwiększono AD: z 60 do 65.

Osłabienia

  • Kassadin
    • Zmniejszono nakładające się obrażenia: z 35-80% do 30-70%.
    • Zmniejszono wytrzymałość tarczy: z 300-370% do 260-310%.
  • Kog'Maw
    • Zmniejszono skalowanie obrażeń zaklęcia z AD: z 290-325% do 280-290%.
  • Syndra
    • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 225-520% do 205-480%.
    • Zmniejszono obrażenia obszarowe umiejętności: ze 110-260% do 100-235%.
    • Wydłużono czas rzucania umiejętności: z 0,3 do 1 sekundy.
    • Zmniejszono obrażenia Szczeliny: z 35% do 30%.
  • Karma
    • Jej umiejętność nie będzie już leczyć.

Więcej informacji na temat nadchodzącej aktualizacji już wkrótce będziecie mogli przeczytać na oficjalnej stronie Teamfight Tactics. Opis setu znajdziecie zaś tutaj.