Major za pasem, czas więc na majorową aktualizację
Tak więc fani CS2 mogą już kupować naklejki z autografami zawodników, którzy wezmą udział w Perfect World Shanghai Major. Ale nie tylko, bo w sprzedaży znalazły się też naklejki drużynowe czy graffiti. Warto przypomnieć, że połowa przychodów z elementów kosmetycznych trafi bezpośrednio do organizacji. Powraca również możliwość zdobywania zestawów pamiątkowych poprzez wcześniejsze nabycie Przepustki Widza. Tę w wersji podstawowej możemy kupić za 37,95 zł. Natomiast jeżeli dołożymy niemal drugie tyle, tj. 68,95 zł, to w nasze ręce wpadnie przepustka z trzema dodatkowymi tokenami pamiątek. A to właśnie te tokeny możemy wymienić na wspomniane cenne zestawy. Nie zabraknie też oczywiście legendarnego już Pick'Em Challenge i związanego z nim zadań. Za ich wypełnianie będziemy podnosić poziom naszego żetonu. Im lepiej nam pójdzie w trakcie mistrzostw, tym lepszy żeton znajdzie się w naszym ekwipunku po zakończeniu Perfect World Shanghai Major 2024. I tym więcej paczek dropniemy.
- CZYTAJ TEŻ: Train, czyli nowe szaty legendy
Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Shanghai 2024 Major
- hub Shanghai Major jest od teraz dostępny. Odwiedź hub, by nabyć turniejowe przedmioty, wziąć udział w Pick'Em Challenge i inne
- kup Przepustkę Widza Shanghai 2024, by otrzymać możliwy do upgrade'owania żeton Shanghai 2024. Po aktywacji przepustki możesz podnosić poziom swojego żetonu i zdobywać dodatkowe zestawy pamiątkowe poprzez grę w Pick'Em Challenge. Ponadto pojawisz się w tabeli aktywnej przepustki, gdzie będziesz mógł porównywać swoje wyniki Pick'Em Challenge z przyjaciółmi
- wszyscy gracze ze statusem Prime mogą umieścić swoje wybory w Pick'Emie za darmo! Jednakże, by wypełnić zadania i zdobyć nagrody z danego etapu turnieju, musisz posiadać aktywną Przepustkę Widza przed rozpoczęciem tegoż etapu
Zestawy muzyczne
- nowy zestaw "Ay Hey" od Perfect World jest od teraz dostępny do nabycia w grze w wersji standardowej iStatTrak
Rozgrywka
- dodano domyślne włączone ustawienie "sv_quantize_movement_input", by uniemożliwić graczom korzystanie z analogowych bindów w celu poruszania się z ułamkowymi prędkościami, do których gra nie jest przystosowana
- w sytuacjach, gdy serwery w trakcie meczu przełączają niektóre zasady gry z turniejowych na deathmatch i z powrotem, broń nie będzie już znikać po upuszczeniu na ziemię. Niemniej przełączanie opcji gry bez przeładowania mapy nie jest ogólnie wspierane na serwerach społeczności
Adnotacje
- dodano obsługę wyłączania tła tekstu
- dodano obsługę innych typów granatów niż dymne
- zwiększono limit węzłów ze 100 do 300
- naprawiono annotation_delete_previous_node, które nie czyściło efektów cząsteczkowych
Różne
- dodano możliwość wypożyczania broni ze wszystkich poprzednich skrzynek z CS:GO
- dodano ustawienia zasad wymuszające kolejność tików delta u klienta, tj. sv_deltaticks_enforce oraz sv_deltaticks_log, które powinny pomóc w diagnostyce konfiguracji powodującej rozłączenia przez nieprawidłową kolejność tików delta
- naprawiono sytuację, gdy niezlokalizowany prefiks #SLOT mógł pojawić się na czacie
- dodano przypis do implementacji Counter-Strike Broadcast Playcast Webserver: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Broadcast#Reference_Playcast_Webserver_Implementation
Mapy
- Basalt
- zaktualizowano mapę do ostatniej wersji z Warsztatu Społeczności
- Train
- naprawiono różne luki w mapie
- ulepszono wierność kolizji
- dodano blokady do pociągów na BS-ie B, by zapobiegać nieuczciwym kątom
- dodano różne wizualne poprawki