Modyfikacje w patchu 25.S1.4

Obok pełnej listy zmian bohaterów patch 25.S1.4 szykuje też dla nas kolejne poprawki Atakhana, które celować będą raczej w scenę profesjonalną. W przypadku przedmiotów starania ukierunkowane są na poprawę doświadczeń z gry prowadzącymi i tankami. Jeżeli zaś o samych bohaterów chodzi, największy fokus mamy na niedawno dodanej do gry Mel. Całkiem sporo dzieje się też u Ashe, Diany, Hweia i Elise.

Wzmocnienia

  • Ashe
    • Skupienie Tropicielki (Q)
      • Zwiększono całkowite AD: ze 110-130% do 111-135%.
    • Salwa (W)
      • Zwiększono skalowanie się z AD: ze 100% do 110%.
    • Zaczarowana Kryształowa Strzała (R)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 200-600 do 250-650.
  • Ekko
    • Czasowstrzymywacz (Q1)
      • Zwiększono obrażenia: z 70-130 do 80-140.
  • Gangplank
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono przyrost AD: z 3,7 do 4,2.
  • Jayce
    • Hiperdoładowanie (W)
      • Zwiększono maksymalną szybkość ataku do 3 punktów.
  • Nautilus
    • Zakotwiczenie (Q)
      • Zwiększono obrażenia podstawowe umiejętności: z 70-250 do 85-265.
  • Sion
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono pancerz: z 32 do 36.
      • Zwiększono bazową regenerację HP: z 7,5 do 9.
  • Teemo
    • Toksyczne Strzałki (E)
      • Zwiększono obrażenia przeciwko potworom: ze 125% do 145%.
  • Yasuo
    • Droga Wędrowca (bierna)
      • Zwiększono modyfikator obrażeń krytycznych: z -10% do 0%.

Osłabienia

  • Hwei
    • Podpis Wizjonera (bierna)
      • Zmniejszono skalowanie się z AP: z 35% do 30%.
    •  Przeszywający Pocisk (QW)
      • Zmniejszono obrażenia podstawowe umiejętności: z 80-160 do 60-160.
    • Nastrojowe Światła (WE)
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 25-65 (+20% AP) do 20-60 (+15% AP).
  • Kalista
    • Strażnik (W)
      • Zmniejszono obrażenia od maksymalnego HP: z 14-18% do 10-18%.
  • Kog'Maw
    • Żrąca Plwocina (Q)
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 90-290 do 80-260.
  • Lulu
    • Fanaberia (W)
      • Zmniejszono szybkość ataku nadawaną przez umiejętność: z 25-35% do 20-30%.
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 17-15 do 18-16 sekund.
    • Na Pomoc, Pix! (E)
      • Zmniejszono bazowe obrażenia i wytrzymałość tarczy: z 80-260 do 80-240.
  • Twitch
    • Runa Axiom Arcanist będzie traktowana jako obrażenia obszarowe.
  • Warwick
    • Paszcza Bestii (Q)
      • Zwiększono koszt umiejętności: z 70-90 do 80-100 punktów many.

Modyfikacje

  • Mel
    • Świetlista Salwa (Q)
      • Zmniejszono szybkość wystrzeliwania pocisków: z 5000 do 4500.
      • Zmniejszono obszar zaklęcia: z 1000 do 950.
    • Odbicie (W)
      • Zmniejszono czas trwania umiejętności: z 1 do 0,75 sekundy.
      • Zmniejszono odbite obrażenia: z 40-70% do 40-60%.
      • Zwiększono koszt zaklęcia: z 60-0 do 80-0 punktów many.
    • Słoneczne Unieruchomienie (E)
      • Zmniejszono czas trwania unieruchomienia: z 1,75-2,25 do 1,25-2,25 sekundy.
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 60-220 (+50% AP) do 60-240 (+60% AP).
    • Złote Zaćmienie (R)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP za każdy ładunek: z 2,5% do 3,5%.
  • Diana
    • Ostrze Księżycowej Poświaty (bierna)
      • Zmniejszono modyfikator przeciwko potworom: z 300% do 225%.
    • Cios Półksiężyca (Q)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 60-200 do 70-210.
    • Księżycowa Kaskada (W)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 54-198 do 60-204.
  • Elise
    • Królowa Pająków (bierna)
      • Zwiększono obrażenia pajączków: z 8-26 do 10-40.
    • Wybuchowy Pająk (W – ludzka postać)
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 60-240 (+95% AP) do 60-220 (+75% AP).
    • Szał Pełzania (W – pajęcza postać)
      • Zwiększono szybkość ataku: z 60-100% do 60-120%.
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 10 do 6 sekund.

Więcej informacji dotyczących patcha 25.S1.4 już wkrótce na oficjalnie stronie League of Legends. Opis aktualnego patcha przeczytacie zaś tutaj.