Zmiany w wersji 25.S1.3

Patch 25.S1.3 prezentuje się znacznie bardziej rozmaicie niż poprzednie dwa w tym roku. Otrzymujemy złożone modyfikacje Jayce'a, które mają zapobiegać nadmiernemu graniu go w bardziej opancerzonej odsłonie. Nieco większe zmiany dostaną też Evelynn, Swain oraz Tresh. Wzmocnienia, poza samymi bohaterami, czekają też niektóre runy z drzewka Dominacji: Elektryzację, Mroczne Żniwa oraz Nawałnicę Mieczy. Osłabione zaś zostały dwa przedmioty: Krwawa Pieśń (Bloodsong) oraz Kolec Królestwa Zaz'Zaka (Zaz'Zak's Realmspike).

Wzmocnienia

  • Evelynn
    • Smagnięcie (E)
      • Zwiększono obrażenia podstawowe: z 55-115 (+1,5% AP) do 60-180 (+1,5% za każde 100 AP).
      • Zwiększono wzmocnienie obrażeń podstawowych: z 75-175 (+1,5% AP) do 80-240 (+1,5% za każde 100 AP).
  • Jax
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono regenerację many: z 7,6 do 8,2.
      • Zwiększono przyrost HP z poziomem postaci: ze 100 do 103.
    • Mistrz Broni (R)
      • Zwiększono dodatkowe obrażenia magiczne: z 70-170 do 75-185.
  • Kayn (skrytobójca)
    • Koszące Cięcie (Q)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia: z 75-155 do 75-175.
  • Nasus
    • Duszożerca (bierna)
      • Zwiększono kradzież życia: z 9-21% do 12-24%.
  • Quinn
    • Wyostrzone Zmysły (W)
      • Zwiększono szybkość ataku: z 28-60% do 28-80%.
  • Rakan
    • Wielkie Wejście (W)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 16-10 do 14-10 sekund.
  • Samira
    • Dziki Pęd (E)
      • Zwiększono czas trwania wzmocnionej szybkości ataku: z 3 do 5 sekund.
  • Swain
    • Krwiożercze Stado (bierna)
      • Zwiększono maksymalne HP zdobywane z każdym zebranym ładunkiem: z 12 do 15.
    • Nigdyruch (E)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 60% do 70%.
  • Tresh
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono HP: z 600 do 620.
    • Młynek (E)
      • Zwiększono obrażenia podstawowe umiejętności za każdą duszę: z,5 do 1,7.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 80-200% do 90-210%.

Osłabienia

  • Cassiopeia
    • Trujący Wybuch (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 70% do 65%.
    •  Miazmat (W)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP na sekundę: z 15% do 10%.
  • Galio
    • Statystyki podstawowe:
      • Zmniejszono HP: z 632 do 600.
  • Jayce
    • Porażająca Eksplozja (zasięgowe Q)
      • Zmniejszono obrażenia podstawowe umiejętności: z 60-335 do 60-310.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z bazowym AD: ze 125% do 140%.
    • Ku Niebiosom (zbliżeniowe Q)
      • Zmniejszono obrażenia podstawowe umiejętności: z 60-310 do 60-285.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: ze 120% do 135%.
    • Pole Elektryczne (zbliżeniowe W)
      • Zmniejszono obrażenia każdego uderzenia: z 40-115 do 35-110.
    • Transformacja: Młot Rtęciowy (zbliżeniowe R)
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 25-145 do 25-130.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 25% do 30%.
  • Miss Fortune
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono pancerz: z 28 do 25.
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,2 do 4.
  • Rell
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 640 do 620.
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,3 do 4.
  • Skarner
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,8 do 4,5.
    • Uderzenie Ixtal (E)
      • Zmniejszono czas trwania ogłuszenia: z 1,5 do 1 sekundy.
  • Teemo
    • Toksyczne Strzałki (E)
      • Zmniejszono obrażenia za każdy atak: z 14-66 do 9-65.
  • Viego
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono AD: z 60 do 57.
  • Wukong
    • Przynęta (W)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 18-14 do 20-16 sekund.
    • Cios Nimbu (E)
      • Zmniejszono szybkość ataku: z 40-60% do 35-55%.

Szczegółowe informacje odnośnie do patcha 25.S1.3 przeczytacie na oficjalnej stronie League of Legends. Opisy poprzednich aktualizacji znajdziecie zaś tutaj.