Zmiany w wersji 25.S1.3
Patch 25.S1.3 prezentuje się znacznie bardziej rozmaicie niż poprzednie dwa w tym roku. Otrzymujemy złożone modyfikacje Jayce'a, które mają zapobiegać nadmiernemu graniu go w bardziej opancerzonej odsłonie. Nieco większe zmiany dostaną też Evelynn, Swain oraz Tresh. Wzmocnienia, poza samymi bohaterami, czekają też niektóre runy z drzewka Dominacji: Elektryzację, Mroczne Żniwa oraz Nawałnicę Mieczy. Osłabione zaś zostały dwa przedmioty: Krwawa Pieśń (Bloodsong) oraz Kolec Królestwa Zaz'Zaka (Zaz'Zak's Realmspike).
Wzmocnienia
- Evelynn
- Smagnięcie (E)
- Zwiększono obrażenia podstawowe: z 55-115 (+1,5% AP) do 60-180 (+1,5% za każde 100 AP).
- Zwiększono wzmocnienie obrażeń podstawowych: z 75-175 (+1,5% AP) do 80-240 (+1,5% za każde 100 AP).
- Smagnięcie (E)
- Jax
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono regenerację many: z 7,6 do 8,2.
- Zwiększono przyrost HP z poziomem postaci: ze 100 do 103.
- Mistrz Broni (R)
- Zwiększono dodatkowe obrażenia magiczne: z 70-170 do 75-185.
- Statystyki podstawowe
- Kayn (skrytobójca)
- Koszące Cięcie (Q)
- Zwiększono podstawowe obrażenia: z 75-155 do 75-175.
- Koszące Cięcie (Q)
- Nasus
- Duszożerca (bierna)
- Zwiększono kradzież życia: z 9-21% do 12-24%.
- Duszożerca (bierna)
- Quinn
- Wyostrzone Zmysły (W)
- Zwiększono szybkość ataku: z 28-60% do 28-80%.
- Wyostrzone Zmysły (W)
- Rakan
- Wielkie Wejście (W)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 16-10 do 14-10 sekund.
- Wielkie Wejście (W)
- Samira
- Dziki Pęd (E)
- Zwiększono czas trwania wzmocnionej szybkości ataku: z 3 do 5 sekund.
- Dziki Pęd (E)
- Swain
- Krwiożercze Stado (bierna)
- Zwiększono maksymalne HP zdobywane z każdym zebranym ładunkiem: z 12 do 15.
- Nigdyruch (E)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 60% do 70%.
- Krwiożercze Stado (bierna)
- Tresh
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono HP: z 600 do 620.
- Młynek (E)
- Zwiększono obrażenia podstawowe umiejętności za każdą duszę: z,5 do 1,7.
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 80-200% do 90-210%.
- Statystyki podstawowe
Osłabienia
- Cassiopeia
- Trujący Wybuch (Q)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 70% do 65%.
- Miazmat (W)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP na sekundę: z 15% do 10%.
- Trujący Wybuch (Q)
- Galio
- Statystyki podstawowe:
- Zmniejszono HP: z 632 do 600.
- Statystyki podstawowe:
- Jayce
- Porażająca Eksplozja (zasięgowe Q)
- Zmniejszono obrażenia podstawowe umiejętności: z 60-335 do 60-310.
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z bazowym AD: ze 125% do 140%.
- Ku Niebiosom (zbliżeniowe Q)
- Zmniejszono obrażenia podstawowe umiejętności: z 60-310 do 60-285.
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: ze 120% do 135%.
- Pole Elektryczne (zbliżeniowe W)
- Zmniejszono obrażenia każdego uderzenia: z 40-115 do 35-110.
- Transformacja: Młot Rtęciowy (zbliżeniowe R)
- Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 25-145 do 25-130.
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 25% do 30%.
- Porażająca Eksplozja (zasięgowe Q)
- Miss Fortune
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono pancerz: z 28 do 25.
- Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,2 do 4.
- Statystyki podstawowe
- Rell
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono HP: z 640 do 620.
- Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,3 do 4.
- Statystyki podstawowe
- Skarner
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,8 do 4,5.
- Uderzenie Ixtal (E)
- Zmniejszono czas trwania ogłuszenia: z 1,5 do 1 sekundy.
- Statystyki podstawowe
- Teemo
- Toksyczne Strzałki (E)
- Zmniejszono obrażenia za każdy atak: z 14-66 do 9-65.
- Toksyczne Strzałki (E)
- Viego
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono AD: z 60 do 57.
- Statystyki podstawowe
- Wukong
- Przynęta (W)
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 18-14 do 20-16 sekund.
- Cios Nimbu (E)
- Zmniejszono szybkość ataku: z 40-60% do 35-55%.
- Przynęta (W)
Szczegółowe informacje odnośnie do patcha 25.S1.3 przeczytacie na oficjalnej stronie League of Legends. Opisy poprzednich aktualizacji znajdziecie zaś tutaj.