Cechy bohaterów w wersji 14.2

Nowy set, nowe wyzwania. Z mnogością zmian wprowadzonych również do trybu Double Up deweloperzy zyskali więcej źródeł do czerpania inspiracji i zdecydowanie łatwiejszy dostęp do danych odnośnie do tego, co działa i co nie do końca sprawuje się tak, jak należy. Na liście cech okraszonych poprawkami w patchu 14.2 jest tylko pięć. Niemniej, zwłaszcza w przypadku Syndicate, Exotech i Nitro, są to zmiany naprawdę dogłębne.

Wzmocnienia

  • Boombots
    • Zwiększono obrażenia pocisków przy sześciu jednostkach: z 225 do 275.
  • Exotech
    • Cybercoil
      • Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 50 do 55.
      • Zwiększono czas trwania oznaczenia: z 5 do 8 sekund.
      • Zwiększono leczenie: z 10% do 12%.
    • Flux Capacitor
      • Zmniejszono bazową szybkość ataku: z 25% do 20%.
    • Holobow
      • Zwiększono podstawową szybkość ataku: z 15% do 25%.
      • Zwiększono podstawową moc umiejętności: z 20% do 25%.
      • Zwiększono obrażenia krytyczne zadawane po rzuceniu umiejętności: z 40% do 60%.
    • Hyperfangs
      • Zwiększono podstawowe AP: z 20% do 30%.
      • Zwiększono przechowywane obrażenia: z 25% do 30%.
    • Pulse Stabilizer
      • Zmniejszono podstawowe obrażenia: z 35% do 30%.
      • Zmniejszono podstawowe obrażenia krytyczne: z 35% do 30%.

Osłabienia

  • Nitro
    • Zmniejszono HP za każdy odłamek: z 14 do 11.
    • Zwiększono liczbę otrzymywanych odłamków zależną od poziomu bohaterów: z 2-7 do 2-12.
    • Zmniejszono leczenie z zaklęcia: z 150 do 130.
    • Zmniejszono obrażenia granatów: ze 130-175 do 100-160.
    • Zmodyfikowano obrażenia lasera: z 420-575 do 425-500.
  • Syndicate
    • Osłabiono moce wielu przedstawicieli cechy przy siedmiu jednostkach.
    • Zmniejszono obronę Brauma: ze 100 do 80.
    • Zmniejszono przeszycie Miss Fortune: z 50% do 33%.
    • Zmniejszono reset umiejętności Shaco za zabójstwo:  z 75% do 66%.

Modyfikacje

  • Golden Ox
    • Skorygowano wzmocnienie podstawowych obrażeń: z 13-25% do 12-30%.
    • Zwiększono szansę na zdobycie dodatkowe złota z zabitych przeciwników: z 20-75% do 20-100%.

Bohaterowie w patchu 14.2

Nieco więcej dzieje się wśród bohaterów, których to deweloperzy potraktowali miejscami w raczej kontrowersyjny sposób. Jeżeli do tej pory widok w pełni uzbrojonego Zeda przyprawiał Was o ból głowy, wyobraźcie sobie, że ten na trzech gwiazdkach staje się jeszcze płynniejszym zabójcą. Mało wam było leczącej się o większość swojego HP Naafiri przy użyciu każdego zaklęcia? Zatem leci lekkie wzmocnienie. Jedyna postać, której nie potraktowano lekko, to szalejący po arenie w towarzystwie innych Egzekutorów Rengar.

Wzmocnienia

  • Poppy
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 60-135 do 100-225.
  • Shaco
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 275% do 300% AD.
  • Naafiri
    • Zwiększono AD: z 52 do 55.
    • Zwiększono szybkość ataku: z 0.8 do 0.85.
    • Zwiększono podstawowe obrażenia umiejętności: z 265% do 275% AD.
    • Zwiększono obrażenia watahy: z 65-70% do stałych 75%.
    • Zwiększono obrażenia alf: ze 165-175% do stałych 175%.
  • Jarvan IV
    • Zwiększono AD: z 50 do 60.
    • Zwiększono bazową wytrzymałość tarczy: z 270-350 do 300-400.
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 200% do 350% AD.
  • Annie
    • Zwiększono bazowe obrażenia zaklęcia: z 210-1200 do 230-1200.
    • Zwiększono obrażenia miniaturowej kuli ognia: z 30-240 do 40-300.
  • Zed
    • Trzygwiazdkowy Zed teraz przemieszcza się szybko między celami, jeżeli nie jest w ich zasięgu.
  • Samira
    • Zwiększono AD: z 60 do 65.

Osłabienia

  • Rengar
    • Zmniejszono obrażenia pierwszego dźgnięcia: z 240% do 225%.
    • Zmniejszono leczenie za pomocą zaklęcia: ze 160-210 do 140-180.

Modyfikacje

  • Twisted Fate
    • Zwiększono podstawowe obrażenia umiejętności: ze 150-340 do 200-450.
    • Zmniejszono obrażenia zaklęcia z czapką: z 260-610 do 250-625.
  • Cho'Gath
    • Zmniejszono skalowanie się przyrostu HP z AP: ze 160-500% do 50-500%.
    • Zwiększono skalowanie się przyrostu HP z zaklęcia: z 15-20% do 22-77%.
    • Przyrost HP z zaklęcia nie skaluje się już z HP bohatera.
  • Miss Fortune
    • Zwiększono podstawową liczbę fal zaklęcia: z 8 do 9.
    • Zmniejszono liczbę bonusowych fal z czapką: z 4 do 3.

Omówienie patcha 14.2

Więcej informacji na temat aktualizacji przeczytacie już wkrótce na oficjalnej stronie Teamfight Tactics. Opis aktualnego setu znajdziecie zaś tutaj.