Cechy w wersji 14.3

Exotech i Golden Ox znowu znalazły się pod ostrzałem. W przypadku pierwszego pochodzenia zdaje się, że deweloperzy mają lekki problem znaleźć balans Cebercoila ora Holobowa. Dużym problemem wydaje się też Flux Capacitor, który po niedawnych osłabieniach, w patchu 14.3 dostaje bardziej złożoną metamorfozę.

Wzmocnienia

  • A.M.P.
    • Zwiększono liczbę ładunków siły przy pięciu jednostkach: z 4 do 5.
    • Zwiększono HP: ze 100-500 do 100-600.
  • Cypher
    • Zwiększono AD/AP przy pięciu postaciach: z 55% do 65%.
    • Zmodyfikowano ilość Intelu wypadającego przy przegranych: z 18-24 do 16-28.
    • Zwiększono ilość Intelu wypadającego przy więcej niż trzech przegranych: z 20 (+2 za etap) do 30 (+3 za etap).
  • Anima Squad
    • Teraz do siły broni będzie liczony całkowity poziom postaci, zamiast tylko, które dalej żyją.

Osłabienia

  • Dynamo
    • Zmniejszono regenerację many przy dwóch jednostkach: z 5 do 4.
  • Golden Ox
    • Zmniejszono bazowe wzmocnienie obrażeń przy sześciu jednostkach: z 30% do 25%.

Modyfikacje

  • Street Demon
    • Zmodyfikowano statystyki bazowe: z 6/10/15/50% do 6/10/17/45%.
  • Exotech
    • Cybercoil:
      • Zwiększono odporność na magię i pancerz: z 55 do 65.
    • Flux Capacitor
      • Zmniejszono obrażenia procentowe od HP: z 15% do 8%.
      • Zwiększono bazową szybkość ataku: z 20% do 25%.
      • Zwiększono bazowe AD: z 15% do 20%.
    • Holobow
      • Zwiększono bazowe AP: z 25% do 30%.
      • Zwiększono obrażenia krytyczne po rzuceniu zaklęcia: z 40% do 60%.
      • Szansa na obrażenia krytyczne będzie kumulowana z wykluczeniem umiejętności pasywnej przedmiotu.

Bohaterowie, a patch 14.3

Chociaż Jarvan IV cieszył się sławą i chwałą przez długie już tygodnie jako idealny łącznik między Slayerami a Vanguardami, momenty jego potęgi mogą z lekka chylić się ku końcowi. Kombinacja jego cech z pewnością czyni go niesamowicie atrakcyjnym, a buffy w patchu 14.2 na pewno przyczyniły się częściowo do jego popularności, ale nadchodząca utrata 70% mocy umiejętności może nieco ostudzić zapał niektórych graczy. Z pewnością zaś ograniczy potrzebę wbijania go na trzy gwiazdki. Aktualizacja 14.3 w dość znaczny sposób stara się zwiększyć wartość wielu jednostek o koszcie jednego złota, jednocześnie zaś celując w te najczęściej grane postacie za dwa złota, jak Jhin czy Vayne.

Wzmocnienia

  • Alistar
    • Zwiększono redukcję podstawowych obrażeń: z 12-25 do 15-30.
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 200-450 do 240-600.
  • Dr. Mundo
    • Zwiększono leczenie procentowe zależne od HP przy użyciu zaklęcia: z 2% do 5%.
    • Zwiększono procentowe obrażenia umiejętności zależne od AD: ze 130% do 200%.
    • Zwiększono procentowe obrażenia umiejętności zależne od HP: z 20% do 25%.
  • Kog'Maw
    • Zwiększono procentowe obrażenia umiejętności zależne od AD: z 40% do 50%.
  • Morgana
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 220-550 do 400-1000.
  • Poppy
    • Zmniejszono koszt umiejętności: z 20/70 do 20/65.
  • Zyra
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 260-600 do 290-660.
    • Zwiększono obrażenia wtórne: ze 130-300 do 145-330.
  • Braum
    • Zwiększono obrażenia zależne od pancerza przy założonej Czapce Syndykatów: ze 100% do 100-200% zależnych od poziomu bohatera.
  • Gragas
    • Zmniejszono koszt umiejętności: z 30/90 do 20/80.
  • Yuumi
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 95-220 do 100-235.
    • Zwiększono obrażenia wtórne: z 55-125 do 60-140.
    • Zwiększono obrażenia oznaczenia: ze 175% do 190%.
  • Annie
    • Zwiększono obrażenia miniaturowej kuli ognia: z 40-300 do 45-300.
  •  Aphelios
    • Zmniejszono koszt umiejętności: z 0/60 do 0/50.
  • Cho'Gath
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 60/110 do 60/100.
    • Zwiększono skalowanie się przyrostu HP z umiejętności zależne od AP: z 50-500 do 70-500.
  • Vex
    • Zwiększono konwersję nadmiernego leczenia: ze 150% do 180%.
  • Xayah
    • Zwiększono AD: z 60 do 65.
  • Samira
    • Zwiększono AD: z 65 do 70.
  • Urgot
    • Zmniejszono koszt umiejętności: z 0/50 do 0/40.
    • Zwiększono AD: z 63 do 66.
    • Zwiększono procentowe obrażenia pocisków rzucanych za pomocą umiejętności: z 95-999% do 100-1000%.

Osłabienia

  • Jhin
    • Zmniejszono bazową ilość many: z 14/74 do 4/74.
    • Zmniejszono obrażenia odbijającego się pocisku: ze 174% do 164%.
  • Vayne
    • Zwiększono koszt umiejętności: z 40/80 do 30/90.
  • Veigar
    • Zmniejszono moc umiejętności: z 320-560 do 310-535.
  • Jarvan IV
    • Zmniejszono procentowe obrażenia umiejętności zależne od AD: z 350% do 280%.
  • Rengar
    • Zmniejszono HP: z 800 do 750.
  • Brand
    • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 260-1500 do 250-1500.
  • Aurora
    • Zmniejszono bazowe obrażenia umiejętności dwugwiazdkowej bohaterki: ze 125 do 90.
    • Zmniejszono podzielone obrażenia umiejętności: z 575-9999 do 525-9999.
  • Viego
    • Zmniejszono leczenie za duszę: z 8-100% do 5-100%.
    • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 220-1000 do 200-1000.
    • Zmniejszono obrażenia eksplozji: ze 100-1000 do 90-1000.

Modyfikacje

  • Twisted Fate
    • Zmniejszono ilość AP otrzymywanego za atak podstawowy: z 2 do 1,5.
    • Zwiększono bazowe obrażenia umiejętności: z 200-450 do 220-500.
    • Zwiększono obrażenia karty specjalnej: z 250-565 do 265-595.
    • Przy siedmiu reprezentantach Syndykatu rzuca tylko Czerwoną i Niebieską kartą, zamiast wszystkimi trzema.
  • Kobuko
    • Zwiększono szybkość ataku: z 0,8 do 1.
    • Zmodyfikowano umiejętność: w pierwszej fazie ataki zadają 100-999 bonusowych obrażeń magicznych, których 50% wartości rozchodzi się w promieniu jednej kratki, jeżeli Kobuko jest Cyberbossem. Na poziomie 50% HP Kobuko wkracza w fazę drugą. Na resztę rundy zyskuje 100% szybkości ataku, 30% wszechwampiryzmu i zwiększone bonusowe obrażenia o 33%. Dodatkowo wkraczając w drugą fazę, dostaje tarczę o wartości 100-400% jego HP, trwającą 4 sekundy. W dalszym ciągu będzie też podnosił najbliższego przeciwnika, by rzucając nim o ziemię podrzucić wszystkich oponentów w zasięgu dwóch kratek na 1,5 sekundy. Umiejętność zadaje 300-13370 magicznych obrażeń celowi i 150-1137 obrażeń magicznych wszystkim w zasięgu.

Więcej informacji przeczytacie na oficjalnej stronie gry.