Bohaterowie w patchu 25.09

Na początek podstawy, czyli zmiany balansu w wersji 25.09. Początek nowego sezonu oznacza, że deweloperzy potraktowali nas raczej łagodnie. Na liście modyfikacji mamy bowiem raptem jedenastu czempionów.

Wzmocnienia

  • Annie
    • Dezintegracja (Q)
      • Zwiększono obrażenia: z 70-210 do 80-240.
    • Spopielenie (W)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 90-110 do 70-90.
    • Przywołanie: Tibbers (R)
      • Zwiększono przebicie odporności na magię efektu biernego: z 10-15% do 15-20%.
  • Ashe
    • Skupienie Tropicielki (Q)
      • Zwiększono współczynnik AD: ze 111-135% do 110-140%.
      • Zwiększono dodatkową prędkość ataku: z 25-65% do 25-75%.
  • K'Sante
    • Taran (W)
      • Zwiększono obrażenia podstawowe: z 40-120 do 45-135.
  • Leona
    • Słoneczny Blask (bierna)
      • Wydłużono czas działania: z 1,5 do 2,5 sekund.
    • Pawęż Brzasku (Q)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 35-55 do 30-50.
    • Ostrze Zenitu (E)
      • Zmodyfikowano koszt zaklęcia: ze stałych 60 do skalujących się 30-60 punktów many.
  • Morgana
    • Mroczna Tarcza (E)
      • Zwiększono podstawową wytrzymałość tarczy: 80-300 do 100-320.
    • Kajdany Duszy (R)
      • Zwiększono obrażenia: ze 175-325 do 200-350.
      • Zwiększono dodatkową prędkość ruchu: z 10-60% do 20-60%.
  • Orianna
    • Rozkaz: Atak (Q)
      • Ujednolicono koszt zaklęcia: z 30-50 do stałych 35.
  • Shen
    • Natarcie Zmierzchu (Q)
      • Zwiększono dodatkowe obrażenia magiczne zależne od maksymalnego zdrowia celu: z 4-6% do 5-7%.

Osłabienia

  • Gwen
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 5,2 do 4,9.
    • Tysiąc Cięć (bierna)
      • Zmniejszono skalowanie się z AP progu obrażeń przeciwko potworom: z 15% do 10%.
    • Ciach, Ciach! (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się każdego ciachnięcia z AP: z 5% do 2%.
      • Zmniejszono skalowanie się maksymalnych obrażeń z AP: z 60% do 45%.
  • Kalista
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 600 do 580.
      • Zmniejszono AD: z 59 do 57.
      • Zwiększono przyrost AD: z 3,25 do 4.
    • Rozdarcie (E)
      • Zmniejszono obrażenia: z 10-50 do 5-45.
  • Naafiri
    • Zew Sfory (W)
      • Wydłużono czas odnawiania się umiejętności: z 22-18 do 26-18 sekund.
    • Wypatroszenie (E)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z dodatkowym AD: z 50% do 40%.
  • Yorick
    • Pasterz Dusz (bierna)
      • Zmniejszono obrażenia zadawane potworom przez Istoty Mgły: z 70% do 60%.

Clou programu, czyli powrót Spirit Blossom w wersji 25.09

W niedawnym vlogu deweloperów zapowiedziano powrót ulubionego motywu graczy do League of Legends. Tym razem jednak nie pojawi się on w formie pobocznego wydarzenia jak w czasach przyjemnego RPG dodanego do gry. Spirit Blossom przejmuje Summoner's Rift i staje w centrum nowego sezonu. Wraz z nim do gry wchodzi też przepustka, w której do zdobycia będą 3 Pradawne Iskry, 25 sztuk Mitycznej Esencji, aż 8 Hextechowych Skrzynek, 3 kapsuły bohaterów i wiele innych urozmaiceń dla naszego konta. Skórki zawarte na ścieżce progresu będą manifestacją Duchowego Rozkwitu... z drobnym wyjątkiem. U boku Iverna i prestiżowej Lux dostaniemy też zaburzającego harmonię Pool Party Twitcha. Kolekcję uzupełnią też dostępne w sklepie kosmetyczne modyfikacje do Ashe, Barda, Irelii oraz Varusa.

Szczegóły dotyczące zmian w patchu 25.09 przeczytacie na oficjalnej stronie League of Legends.