Zmiany niemalże kosmetyczne

Patch 25.10 wprowadza raptem dwa wzmocnienia postaci mocno opartych na skalowaniu do późnego etapu gry oraz pięć drobnych osłabień. Modyfikacje głównie skoncentrowane są wokół niedawno buffowanej Vi oraz ograniczeniu wybierania Fiddlesticksa jako wspierającego. W tym celu poprawiono nieco jego obrażenia. Dodatkowo podjęte są próby przywrócenia Cho'Gatha na górną aleję, jako iż ostatnimi czasy pojawiła się mocna tendencja wśród graczy do wybierania go na środek.

Wzmocnienia

  • Senna
    • (bierna)
      • Zwiększono skalowanie się obrażeń krytycznych za każde 20 dusz: z 8% do 10%.
      • Zwiększono szansę na zdobycie duszy ze stworów i potworów: z 8,4% do 14%.
    • (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się leczenia z AP: z 60% do 50%.
  • Smolder
    • (Q)
      • Zwiększono obrażenia za każdy ładunek: z 0,3 do 0,4.
      • Zwiększono maksymalne obrażenia od HP z podpalenia za każde 100 ładunków: z 0,4% do 0,5%.
    • (E)
      • Zwiększono obrażenia za każdy ładunek: z 0,1 do 0,12.

Osłabienia

  • Kayne
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost HP: ze 109 do 103.
  • Lulu
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza co poziom: z 4,9 do 4,6.
    • (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-80 do 120-80 sekund.
  • Naafiri
    • (bierna)
      • Zmniejszono modyfikator obrażeń przeciwko potworom: ze 155% do 135%.
  • Xin Zhao
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza co poziom: z 5 do 4,4.
  • Yuumi
    • (bierna)
      • Zmniejszono leczenie z ataków podstawowych: z 35-65 do 30-50.

Modyfikacje

  • Cho'Gath
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono podstawową szybkość ataku: z 0,625 do 0,658.
    • (Q)
      • Zmniejszono obrażenia: z 80-320 do 80-300.
    • (E)
      • Zwiększono obrażenia zależne od maksymalnego HP przeciwnika: z 2,5-3,5% do 3-4%.
  • Fiddlesticks
    • (Q)
      • Skrócono czas trwania przestraszenia: z 1,25-2,25 do 1,2-2.
      • Zmniejszono obrażenia: z 5,9% (+2% za każde 100 AP) do 4,6% (+3% za każde 100 AP) aktualnego zdrowia celu.
    • (W)
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń na sekundę z AP: z 40% do 35%.
  • Vi
    • (Q)
      • Zmniejszono minimalne obrażenia: z 45-145 (+80% AD) do 40-120 (+60% AD).
      • Zmodyfikowano maksymalne obrażenia: z 90-290 (+160% AD) do 100-300 (+150% AD).
    • (R)
      • Ujednolicono koszt zaklęcia: ze 100-150 do stałych 100 punktów many.
      • Zmniejszono obrażenia: ze 150-400 do 150-350.

Szczegóły dotyczące zmian już wkrótce przeczytać będziecie mogli na oficjalnej stronie League of Legends. Informacje odnośnie do aktualnego stanu gry znajdziecie zaś w podsumowaniu patcha 25.09.