CS2 ze sporą porcją poprawek dla Grail

No więc dziś CS2 ponownie został zaktualizowany. Szczególne znaczenie ma to w kontekście jednej z nowych map, Grail. Na tej gracze szybko dopatrzyli się szeregu problemów, jak np. regularne przenikanie przez tekstury, które zwyczajnie psuło mecze. Wobec tego mapa została poprawiona i sami twórcy zapewniają, iż pozbawiono ją wielu obecnych dotychczas błędów. Czy na pewno? To wyjdzie dopiero w praniu, więc przeglądajcie media społecznościowe w poszukiwaniu kolejnych zabawnych filmów. Tak czy inaczej, samo Valve dodatkowo usprawniło grę również pod innymi względami, bo, jak zostało już wspomniane, błędów nie brakowało. Wraz z nowym update'em powinno wam więc np. prawidłowo prezentować postęp misji nawet po ponownym połączeniu z meczem. Albo np. ogień, jeżeli wszystko poszło po myśli deweloperów, nie będzie już widoczny przez dym. Bo wcześniej i owszem, takie przypadki się zdarzały.

Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:

Misje

  • naprawiono sytuację, w której postęp misji wydawał się resetować podczas ponownego połączenia z trwającym meczem

Mapy

  • Grail:
    • naprawiono exploit z przenikaniem przez granice mapy
    • naprawiono dwa błędne punkty odrodzenia terro w trybie Uproszczonym
    • dodano brakujące kolizje z modelami okna i drzwi
    • poprawiono problemy z widocznością na midzie
    • dodano różne poprawki przenikania na mapie
    • usunięto kąt z wierzy CT prowadzący na ścieżkę B
    • dodano przenikanie granatów w podłodze wieży CT
    • zmieniono niektóre materiały
    • dodano różne poprawki przenikania
    • wyłączono kolizje z małymi elementami ścian
    • sprawiono, że nie da się już strzelać przez skrzynię wewnątrz ścieżki B w zamku

Grafika

  • naprawiono sytuację, w której ogień był widoczny poprzez smoke'a

Dźwięk

  • dodano różne poprawki błędów i zmiany dźwięku interfejsu

Różne

  • dodano różne poprawki błędów i usprawnienia stabilności