Bijatyki, czyli ARAM 2.0 w aktualizacji 25.10

Deweloperzy w patchu 25.10 zrobili lekki ukłon w kierunku wielbicieli Howling Abyss. Bijatyka ma być trybem błyskawicznym, który skupia się wokół dwóch rzeczy: ciągłej walki oraz przeprowadzaniu naszych stworów do wrogiej bazy. To, co odróżnia go od All Random All Mid, to możliwość wyboru własnej postaci oraz brak wież. Każda drużyna zaczyna też z 250 punktami życia, które przeciwnicy zbijają poprzez udział w zabójstwach oraz eliminację stworów. Mają więc one dla nas istotną rolę. Na serwerach mapa zawita o godzinie 17:00. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

Bohaterowie w wersji 25.10

W tym tygodniu na radarze mamy tylko dziesięć postaci, przy czym większość z nich z minimalnymi zmianami. Największe poprawki dotkną Cho'Gatha, którego zespół odpowiedzialny za balans próbuje wypchnąć nieco z mety grania pod AP. Podobnie jest z Fiddlesticksem, którego chciano by nieco częściej widzieć w lesie.

Wzmocnienia

  • Cho'Gath
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono podstawową szybkość ataku: z 0,625 do 0,658.
    • (Q)
      • Zmniejszono obrażenia: z 80-320 do 80-300.
    • (E)
      • Zwiększono obrażenia zależne od maksymalnego HP przeciwnika: z 2,5-3,5% do 3-4%.
  • Senna
    • (bierna)
      • Zwiększono skalowanie się obrażeń krytycznych za każde 20 dusz: z 8% do 10%.
      • Zwiększono szansę na zdobycie duszy ze stworów i potworów: z 8,4% do 14%.
    • (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się leczenia z AP: z 60% do 50%.
  • Smolder
    • (Q)
      • Zwiększono obrażenia za każdy ładunek: z 0,3 do 0,4.
      • Zwiększono maksymalne obrażenia od HP z podpalenia za każde 100 ładunków: z 0,4% do 0,5%.
    • (E)
      • Zwiększono obrażenia za każdy ładunek: z 0,1 do 0,12.

Osłabienia

  • Fiddlesticks
    • (Q)
      • Skrócono czas trwania przestraszenia: z 1,25-2,25 do 1,2-2.
      • Zmniejszono obrażenia: z 5,9% (+2% za każde 100 AP) do 4,6% (+3% za każde 100 AP) aktualnego zdrowia celu.
    • (W)
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń na sekundę z AP: z 40% do 35%.
  •  Kayne
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost HP: ze 109 do 103.
  • Lulu
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza co poziom: z 4,9 do 4,6.
    • (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-80 do 120-80 sekund.
  • Naafiri
    • (bierna)
      • Zmniejszono modyfikator obrażeń przeciwko potworom: ze 155% do 135%.
  • Xin Zhao
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza co poziom: z 5 do 4,4.
  • Yuumi
    • (bierna)
      • Zmniejszono leczenie z ataków podstawowych: z 35-65 do 30-50.

Modyfikacje

  • Vi
    • (Q)
      • Zmniejszono minimalne obrażenia: z 45-145 (+80% AD) do 40-120 (+60% AD).
      • Zmodyfikowano maksymalne obrażenia: z 90-290 (+160% AD) do 100-300 (+150% AD).
    • (R)
      • Ujednolicono koszt zaklęcia: ze 100-150 do stałych 100 punktów many.
      • Zmniejszono obrażenia: ze 150-400 do 150-350.

Szczegóły dotyczące aktualizacji znajdziecie na oficjalnej stronie League of Legends.