Cechy w patchu 14.4

Aktualizacja 14.4 przynosi same dobre wieści. Przynajmniej dla wielbicieli niektórych z poniższych cech, jako iż dostajemy wyłącznie wzmocnienia. Mniej szczęśliwi będą zaś ci, którzy notorycznie obrywają od najedzonej Senny lub Branda. Nie ma co się jednak obawiać. Wzmocnienia Techów idą w parze z osłabieniami Płomienia Zemsty. Po Cypher również dość chętnie sięgano od pojawienia się wersji 14.3. Niemniej pojawiał się on głównie w minimalnej konfiguracji  trzech jednostek, korzystając tu z potencjału Zeda oraz Dravena. Wzmocnienia mają zachęci do grania cechy jako głównej w naszej kompozycji, a nie tylko wspierającej. Podobnie mają się sprawy w przypadku Divinicorp.

  • Cypher
    • Zwiększono AD/AP po wypłacie: z 30-65% do 30-70%.
  • Divinicorp
    • Zwiększono statystyki dodatkowe: ze 100-200% do 100-210%.
  • Golden Ox
    • Zwiększono podstawowe wzmocnienie obrażeń: z 12-25% do 12-26%.
  • Nitro
    • Zwiększono przyrost Chromy: z 2-12 do 2-25 sztuk.
    • Zwiększono obrażenia lasera przy czterech jednostkach: z 425-500 do 460-550.
  • Techie
    • Zwiększono AP: z 20-125 do 20-130.
  • Vanguard
    • Zwiększono wytrzymałość w trakcie posiadania tarczy: 10% do 12%.
    • Zwiększono wytrzymałość przy 6 jednostkach: z 16% do 18%.

Bohaterowie w patchu 14.4

U bohaterów widać duże skupienie wokół zwiększenia grywalności Nitro. Jako iż kompozycja wymaga mocnego skalowania, przeżywalność z jej użyciem bywa raczej niska. Zmiany mają zachęcić do wbijania jednostek na trzy gwiazdki, celem szybszego aktywowania T-R3X-a. Wśród istotnych zmian mamy też ciekawą konwersję Renektona w kierunku skalowania AP.

Wzmocnienia

  • Kog'Maw
    • Zwiększono AD: z 50 do 53.
  • Illaoi
    • Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 45 do 50.
  • Shyvana
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40/105 do 50/100.
    • Zwiększono przyrost HP: z 200-300 do 200-340.
  • Skarner
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 25/80 do 25/70.
    • Zwiększono obrażenia od procentu pancerza: ze 150-350 do 170-385.
  • Elise
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 0/55 do 0/50.
  • Miss Fortune
    • Zwiększono AD: z 50 do 53.
  • Zeri
    • Zwiększono szybkość ataku: z 0,78 do 0,8.
  • Renekton
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 70/150 do 70/140.
    • Zmodyfikowano skalowania się jednostki: z 300% AD + 30/40% AP do 100% AD + 260/400% AP.
    • Zwiększono przyrost HP u dwugwiazdkowej postaci: z 550 do 650.
    • Zwiększono skalowanie się z AD podwójnego uderzenia: ze 175% od 180%.
    • Zwiększono skalowanie się z AD potrójnego uderzenia: z 270% do 300%.
  • Kobuko
    • Tarcza na trzygwiazdkowym Kobuko nie wygasa.

Osłabienia

  • Naafiri
    • Zmniejszono obrażenia Alfy: ze 175% do 165%.
  • Twisted Fate
    • Zmniejszono obrażenia wzmocnionych kart: z 265-595 do 245-550.
  • Brand
    • Zmniejszono ilość otrzymywanej many: z 25 do 10.
    • Jego umiejętność będzie teraz zawsze docierać do celu po 0,75 sekundy. Usunięto zależność od dystansu do celu.
    • Blokada many trwa teraz stałe 1,9 sekundy, zamiast 0,5 po wylądowaniu pocisku.
  • Neeko
    • Zwiększono koszt zaklęcia: z 30/85 do 30/90.
  • Vex
    • Zmniejszono pierwotne obrażenia zaklęcia: ze 190-1100 do 180-1100.

Szczegóły dotyczące aktualizacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry.