Cechy w patchu 14.4
Aktualizacja 14.4 przynosi same dobre wieści. Przynajmniej dla wielbicieli niektórych z poniższych cech, jako iż dostajemy wyłącznie wzmocnienia. Mniej szczęśliwi będą zaś ci, którzy notorycznie obrywają od najedzonej Senny lub Branda. Nie ma co się jednak obawiać. Wzmocnienia Techów idą w parze z osłabieniami Płomienia Zemsty. Po Cypher również dość chętnie sięgano od pojawienia się wersji 14.3. Niemniej pojawiał się on głównie w minimalnej konfiguracji trzech jednostek, korzystając tu z potencjału Zeda oraz Dravena. Wzmocnienia mają zachęci do grania cechy jako głównej w naszej kompozycji, a nie tylko wspierającej. Podobnie mają się sprawy w przypadku Divinicorp.
- Cypher
- Zwiększono AD/AP po wypłacie: z 30-65% do 30-70%.
- Divinicorp
- Zwiększono statystyki dodatkowe: ze 100-200% do 100-210%.
- Golden Ox
- Zwiększono podstawowe wzmocnienie obrażeń: z 12-25% do 12-26%.
- Nitro
- Zwiększono przyrost Chromy: z 2-12 do 2-25 sztuk.
- Zwiększono obrażenia lasera przy czterech jednostkach: z 425-500 do 460-550.
- Techie
- Zwiększono AP: z 20-125 do 20-130.
- Vanguard
- Zwiększono wytrzymałość w trakcie posiadania tarczy: 10% do 12%.
- Zwiększono wytrzymałość przy 6 jednostkach: z 16% do 18%.
Bohaterowie w patchu 14.4
U bohaterów widać duże skupienie wokół zwiększenia grywalności Nitro. Jako iż kompozycja wymaga mocnego skalowania, przeżywalność z jej użyciem bywa raczej niska. Zmiany mają zachęcić do wbijania jednostek na trzy gwiazdki, celem szybszego aktywowania T-R3X-a. Wśród istotnych zmian mamy też ciekawą konwersję Renektona w kierunku skalowania AP.
Wzmocnienia
- Kog'Maw
- Zwiększono AD: z 50 do 53.
- Illaoi
- Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 45 do 50.
- Shyvana
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40/105 do 50/100.
- Zwiększono przyrost HP: z 200-300 do 200-340.
- Skarner
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 25/80 do 25/70.
- Zwiększono obrażenia od procentu pancerza: ze 150-350 do 170-385.
- Elise
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 0/55 do 0/50.
- Miss Fortune
- Zwiększono AD: z 50 do 53.
- Zeri
- Zwiększono szybkość ataku: z 0,78 do 0,8.
- Renekton
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 70/150 do 70/140.
- Zmodyfikowano skalowania się jednostki: z 300% AD + 30/40% AP do 100% AD + 260/400% AP.
- Zwiększono przyrost HP u dwugwiazdkowej postaci: z 550 do 650.
- Zwiększono skalowanie się z AD podwójnego uderzenia: ze 175% od 180%.
- Zwiększono skalowanie się z AD potrójnego uderzenia: z 270% do 300%.
- Kobuko
- Tarcza na trzygwiazdkowym Kobuko nie wygasa.
Osłabienia
- Naafiri
- Zmniejszono obrażenia Alfy: ze 175% do 165%.
- Twisted Fate
- Zmniejszono obrażenia wzmocnionych kart: z 265-595 do 245-550.
- Brand
- Zmniejszono ilość otrzymywanej many: z 25 do 10.
- Jego umiejętność będzie teraz zawsze docierać do celu po 0,75 sekundy. Usunięto zależność od dystansu do celu.
- Blokada many trwa teraz stałe 1,9 sekundy, zamiast 0,5 po wylądowaniu pocisku.
- Neeko
- Zwiększono koszt zaklęcia: z 30/85 do 30/90.
- Vex
- Zmniejszono pierwotne obrażenia zaklęcia: ze 190-1100 do 180-1100.
Szczegóły dotyczące aktualizacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry.