Nowy CEO BDS i nowy wygląd marki
Wczoraj na stronie internetowej Teamu BDS oraz w profilach w mediach społecznościowych organizacji pojawiła się bardzo ważna informacja w kontekście przyszłości zespołu. – Team BDS ogłasza dziś szereg zmian strategicznych, które oznaczają początek nowego rozdziału dla szwajcarskiej organizacji – wyczytujemy z pierwszego akapitu. O jakich zmianach mowa? Wyszczególniono trzy główne punkty: nowy dyrektor generalny, całkowity rebranding organizacji oraz nowy projekt poświęcony tematowi inkluzywności.
Najważniejszą modyfikacją z perspektywy struktury organizacji ma być mianowanie nowego CEO klubu. Tym zostać miał Alexandre Lopez. Jak informuje organizacja, wybranie Lopeza nowym dyrektorem generalnym wzmacnia ambicje w zakresie rozwoju i profesjonalizacji. Sam zainteresowany nie jest natomiast nikim nowym w szeregach formacji, gdyż jej częścią jest już od 2020 roku. W jego ręce powierzono zatem plany dotyczące transformacji BDS. – Organizacja ugruntowała swoją pozycję jako centralna siła w europejskim esporcie, a ja mam zaszczyt pomóc napisać kolejny rozdział tej podróży, z pasją i celem, zarówno w sporcie, jak i społeczeństwie – mówi Lopez.
Owa transformacja z pewnością będzie zauważalna, gdyż zespół przygotowuje się do pełnego rebrandingu. Póki co nie znamy jeszcze żadnych szczegółów, aczkolwiek drużyna zapewnia, że pracuje obecnie nad przeobrażeniem klubu, a konkrety poda w nadchodzących miesiącach. – Chcemy zbudować markę, która odzwierciedla to, jacy jesteśmy: odważni, ambitni i ludzcy. Ten rebranding pokaże naszą ewolucję, energię i pragnienie zjednoczenia ludzi poza sceną rywalizacji – słyszymy od nowego CEO.
Nowa inicjatywa skierowana do młodzieży z upośledzeniami
Ciekawy jest natomiast trzeci punkt, który traktuje o nowej inicjatywie, jaką chce podjąć BDS. Ma ona dotyczyć stworzenia projektu non-profit mającego na celu promowanie gier wideo i esportu wśród młodych odbiorców, w szczególności ukierunkowanego na społeczność dzieci upośledzonych czy przebywających w szpitalach. Organizacja zalicza ten ruch do swojej strategii zrównoważonego rozwoju, którą uznaje za fundamentalną dla klubu. – Gry mają wyjątkową moc łączenia ludzi, inspirowania, edukowania i tworzenia więzi. Chcemy wykorzystać tę moc, aby służyć tym, którzy najbardziej jej potrzebują – komentuje Lopez. Podjęte działania mają pomóc wyjść organizacji poza tradycyjne granice, dodatkowo wzbogacając swoją misję wykraczającą poza samą rywalizację oraz odgrywając aktywną rolę w społeczeństwie.