Minionej nocy pojawiła się aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive. Wraz z nią do gry wprowadzono oczywiście mnóstwo zmian. Zawitała między innymi nowa broń i skrzynia jej poświęcona. Od teraz będziemy mogli strzelać z rewolweru. Wprowadzono także mnóstwo innych zmian, o których więcej możecie przeczytać niżej.
Zimowa aktualizacja:
- niewielka zmiana w świątecznym pozdrowieniu
- można już kupować prezenty. Tabela wyników związana z prezentami będzie dostępna do 15 stycznia
- dodano Revolver Case
- dodano kilka kapsuł z naklejkami stworzonymi przez społeczność
- dodano medale za służbę 2016 roku.Gracze, którzy osiągną rangę Global General po 31 grudnia otrzymają nowy medal
R8 Revolver:
- dodano nową broń drugorzędną - R8 Revolver - która może zająć miejsce Desert Eagle'a w naszym ekwipunku
Rozgrywka:
- w grach typu Competitve Matchmaking czas rundy wynosi teraz 1:55, zaś bomba wybuchać będzie po 40 sekundach. Zmiana ta dotyczy także wszystkich majorów
- dostosowano czas, jaki AK47, M4A4 i M4A1-S potrzebują na powrócenie do normalnej pozycji po strzałach, by zredukować zasięg, w jakim spray'owanie jest lepsze od pojedynczych strzałów
- zwiększono niedokładność strzałów wynikającą z poruszania się w następujących broniach: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP i CZ75a
- w grach typu Competitive Matchmaking można teraz wziąć przerwę, która domyślnie będzie trwała 60 sekund. Żeby do niej doszło musimy zacząć głosowanie
Killer Replay:
- dodano nowy "Killer Replay" do trybów gry Casual i Demolka. By móc skorzystać z tej funkcji na serwerze musi być aktywne GOTV
- funkcję tę można wyłączyć wchodząc w Pomoc/Opcje > Ustawienie gry > Automatyczny Killer Replay
- dodano nowe komendy, dzięki którym można obsługiwać funkcję Killer Replay. Znajdziecie je wpisując w konsoli "replay"
Społeczność:
- serwery gry i GOTV nie przypisane na stałe do jednego konta serwera z GSLT (Game Server Login Token) pozwolą na połączenie się wyłącznie klientom z tej samej sieci LAN
- do serwerów społeczności można się teraz podłączyć za pośrednictwem publicznego IP lub wewnętrznego adresu RFC1918
- w celu uzyskania GSLT zapraszamy tutaj
- każdy token GSLT można używać tylko do jednego serwera i powinien być przypisany komendą +sv_setsteamaccount KODGSLT - net port_try 1
- dodano opcję umożliwiającą zgłaszanie serwerów pokazujących błędne wyposażenie gracza i/lub rangę
- serwery gry od teraz będą wyświetlać SteamID po tym, jak operator serwera wpisze odpowiednią komendę
- serwery gry z GOTV, które jest dostępna dla innych klientów do podłączenia się muszą ustawić komendę tv_advertise_watchable 1
MISC:
- ustawienia użytkownika są od teraz niezależnie przechowywane w jednym folderów na naszym komputerze
- opcje wideo dla jakości cieni, dokładności detali modeli i tekstur, jakości efektów oraz filtrowania tekstur mogą być teraz wyszukane automatycznie przy starcie, by dostosować je z innymi, działającymi w tle aplikacjami. Opcje te mogą być także na stałe dostosowane przez użytkownika i nie będą się one zmieniały w zależności od aplikacji działających w tle
- niewielkie zmiany w dźwięku. Dźwięki poruszania się grającego są nieco cichsze, a innych graczy pozostają na tym samym poziomie
Mapy:
- poprawione błędy, które powodowały, że na niektórych powierzchniach odtwarzany był inny dźwięk niż powinien (na mapach mirage, overpass i train)
- naprawiono miejsce respawnu na duście2 w deatchmatchu
Kontroler Steam:
- przełącznik kucania od teraz działa
- naprawiono kilka błędów
Integracja statusu gry:
- stan gry może być wykorzystany zdalnie, co pozwala innym aplikacjom na wykorzystanie tych informacji. Zastosowano to podczas DH Cluj-Napoca 2015, by prezentować informacje dotycząc m.in. stanu zdrowia graczy na scenie
- szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tutaj
Serwery:
- dodano oficjalne serwery w Hong Kongu