Minionej nocy pojawiła się aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive. Wraz z nią do gry wprowadzono oczywiście mnóstwo zmian. Zawitała między innymi nowa broń i skrzynia jej poświęcona. Od teraz będziemy mogli strzelać z rewolweru. Wprowadzono także mnóstwo innych zmian, o których więcej możecie przeczytać niżej.

Zimowa aktualizacja:

  • niewielka zmiana w świątecznym pozdrowieniu
  • można już kupować prezenty. Tabela wyników związana z prezentami będzie dostępna do 15 stycznia
  • dodano Revolver Case
  • dodano kilka kapsuł z naklejkami stworzonymi przez społeczność
  • dodano medale za służbę 2016 roku.Gracze, którzy osiągną rangę Global General po 31 grudnia otrzymają nowy medal

R8 Revolver:

  • dodano nową broń drugorzędną - R8 Revolver - która może zająć miejsce Desert Eagle'a w naszym ekwipunku

Rozgrywka:

  • w grach typu Competitve Matchmaking czas rundy wynosi teraz 1:55, zaś bomba wybuchać będzie po 40 sekundach. Zmiana ta dotyczy także wszystkich majorów
  • dostosowano czas, jaki AK47, M4A4 i M4A1-S potrzebują na powrócenie do normalnej pozycji po strzałach, by zredukować zasięg, w jakim spray'owanie jest lepsze od pojedynczych strzałów
  • zwiększono niedokładność strzałów wynikającą z poruszania się w następujących broniach: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP i CZ75a
  • w grach typu Competitive Matchmaking można teraz wziąć przerwę, która domyślnie będzie trwała 60 sekund. Żeby do niej doszło musimy zacząć głosowanie

Killer Replay:

  • dodano nowy "Killer Replay" do trybów gry Casual i Demolka. By móc skorzystać z tej funkcji na serwerze musi być aktywne GOTV
  • funkcję tę można wyłączyć wchodząc w Pomoc/Opcje > Ustawienie gry > Automatyczny Killer Replay
  • dodano nowe komendy, dzięki którym można obsługiwać funkcję Killer Replay. Znajdziecie je wpisując w konsoli "replay"

Społeczność:

  • serwery gry i GOTV nie przypisane na stałe do jednego konta serwera z GSLT (Game Server Login Token) pozwolą na połączenie się wyłącznie klientom z tej samej sieci LAN
  • do serwerów społeczności można się teraz podłączyć za pośrednictwem publicznego IP lub wewnętrznego adresu RFC1918
  • w celu uzyskania GSLT zapraszamy tutaj
  • każdy token GSLT można używać tylko do jednego serwera i powinien być przypisany komendą +sv_setsteamaccount KODGSLT - net port_try 1
  • dodano opcję umożliwiającą zgłaszanie serwerów pokazujących błędne wyposażenie gracza i/lub rangę
  • serwery gry od teraz będą wyświetlać SteamID po tym, jak operator serwera wpisze odpowiednią komendę
  • serwery gry z GOTV, które jest dostępna dla innych klientów do podłączenia się muszą ustawić komendę tv_advertise_watchable 1

MISC:

  • ustawienia użytkownika są od teraz niezależnie przechowywane w jednym folderów na naszym komputerze
  • opcje wideo dla jakości cieni, dokładności detali modeli i tekstur, jakości efektów oraz filtrowania tekstur mogą być teraz wyszukane automatycznie przy starcie, by dostosować je z innymi, działającymi w tle aplikacjami. Opcje te mogą być także na stałe dostosowane przez użytkownika i nie będą się one zmieniały w zależności od aplikacji działających w tle
  • niewielkie zmiany w dźwięku. Dźwięki poruszania się grającego są nieco cichsze, a innych graczy pozostają na tym samym poziomie

Mapy:

  • poprawione błędy, które powodowały, że na niektórych powierzchniach odtwarzany był inny dźwięk niż powinien (na mapach mirage, overpass i train)
  • naprawiono miejsce respawnu na duście2 w deatchmatchu

Kontroler Steam:

  • przełącznik kucania od teraz działa
  • naprawiono kilka błędów

Integracja statusu gry:

  • stan gry może być wykorzystany zdalnie, co pozwala innym aplikacjom na wykorzystanie tych informacji. Zastosowano to podczas DH Cluj-Napoca 2015, by prezentować informacje dotycząc m.in. stanu zdrowia graczy na scenie
  • szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tutaj

Serwery:

  • dodano oficjalne serwery w Hong Kongu