Czwarty dzień Challenger Series Qualifier za nami. Wraz z jego zakończeniem poznaliśmy trzy zespoły, które będą walczyć w ostatniej fazie o awans do Challenger Series Europe 2017 Spring. W meczach finałowych zagrają Team Kinguin, Fnatic Academy oraz Nerv. Czwartym uczestnikiem będzie Team Forge albo Team AlienTech, a o awansie jednej z tych drużyn zadecyduje między innymi dzisiejsze starcie włoskiej organizacji z podopiecznymi Adriana "Hatchý'ego" Widery.
Dzięki wczorajszemu zwycięstwu nad Team Larssen "Pingwiny" zapewniły sobie miejsce w meczu o wejście do Challenger Series. Jego rywalem może być Fnatic Academy, który dotychczas jest niepokonane w grupie A. Dzisiaj ekipa Mateusza "Kikisa" Szkudlarka podejmie Nerv, które również ma cztery zwycięstwa na koncie.
Niestety, druga w pełni polska formacja już trzeciego dnia rozgrywek pożegnała się z zawodami, a wczoraj przez chorobę Mateusza „Matislawa” Zagórskiego nie mogli podjąć walki z Kikisem i spółką. Dzisiaj miejmy nadzieję zagrają ostatnie starcie w Challenger Series Qualifier. Ich potencjalnym rywalem będzie hiszpańskie ASUS ROG Army, które podobnie jak Bobaski szuka pierwszego zwycięstwa w turnieju.
Wyniki czwartego dnia Challenger Series Qualifier:
- 17:00 – Team-LDLC 0:1 Team Nerv
- 18:00 – ALTERNATE aTTaX 0:1 Tricked eSports
- 19:00 – Bobaski 0:1 Fnatic Academy (w/o)
- 19:00 – Team Forge 0:1 AlienTech Esports
- 20:00 – EURONICS Gaming 1:0 ASUS ROG Army
- 21:00 – Team Larssen 0:1 Team Kinguin
Grupa A | Grupa B | ||||||||||
# | Drużyna | M | W | P | Pkt | # | Drużyna | M | W | P | Pkt |
1. | Nerv | 4 | 4 | 0 | 4 | 1. | Team Forge | 4 | 3 | 1 | 3 |
2. | Fnatic Academy | 4 | 4 | 0 | 4 | 2. | Team Kinguin | 4 | 3 | 1 | 3 |
3. | Team LDLC | 4 | 2 | 2 | 2 | 3. | Tricked eSports | 4 | 2 | 2 | 2 |
4. | Euronics Gaming | 4 | 2 | 2 | 2 | 4. | Team AlienTech | 4 | 2 | 2 | 2 |
5. | Bobaski | 4 | 0 | 4 | 0 | 5. | Team Larssen | 4 | 1 | 3 | 1 |
6. | ASUS ROG Army | 4 | 0 | 4 | 0 | 6. | ALTERNATE aTTaX | 4 | 1 | 3 | 1 |
Szczegółowy harmonogram oraz klasyfikację znajdziecie w naszej relacji tekstowej.