Talentów na polskiej scenie Counter-Strike: Global Offensive nie brakuje i choć okazji do zaprezentowania się szerszemu gronu mają sporo, to każda kolejna inicjatywa tego typu jest godna uwagi. Tym razem pomocną dłoń do młodych i utalentowanych wyciąga firma Komputronik, która wraz z partnerami – firmami Lenovo Legion, Intel i Microsoft – przygotowała akcję 30 days to pro.
Na początek odbędą się trzy etapy rekrutacji. Organizatorzy najpierw wybiorą 200 najlepszych zawodników, następnie liczba ta zostanie zmniejszona do 50, a po trzeciej fazie w grze zostanie tylko 5 najlepiej rokujących graczy! To właśnie ta grupa będzie się starała osiągnąć poziom „pro” w zaledwie 30 dni.
Wyróżnieni zasmakują życia prawdziwych profesjonalnych zawodników. Wszyscy wyjadą bowiem na bootcamp do w pełni wyposażonego gaming house’u w Poznaniu – OFF-MODE. Tam będą mogli skupić się wyłącznie na graniu, bowiem organizatorzy zadbają o wszystkie inne sprawy. Zawodnicy będą mieli zapewnione wyżywienie, opiekę trenerską w Reebok Crossfit Poznań, konsultacje dietetyczne oraz konsultacje z psychologiem sportowym. Pieczę nad uczestnikami akcji 30 days to pro od strony gamingowej sprawował będzie z kolei Kamil „HopE” Tarka.
Całą akcję będziecie mogli śledzić dzięki codziennym streamom oraz vlogom, które dostępne będą na kanale Komputronik Gaming. Ponadto, organizatorzy mają w planach spotkania integracyjne, zaś we wrześniu uczestnicy akcji 30 days to pro zmierzą się w showmatchu z profesjonalnym zespołem CS:GO.
Więcej informacji na temat akcji znajdziecie na poniższych stronach: