Epic Games uraczyło nas kolejną aktualizacją Fortnite'a, dzięki której do gry zawitały nowy karabin, skin czy możliwość ustawiania pułapek na powierzchniach pochyłych. Gracze również będą mogli się zmierzyć w dwóch nowych trybach okresowych: 3. wersji starcia snajperów i ustawki 50 na 50 graczy. Prócz tego, twórcy gry udostępnili naprawdę sporo poprawek i ulepszeń mechaniki gry. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany.
Karabin szturmowy z celownikiem termowizyjnym
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
Najbardziej znaczącą dla graczy zmianą w najnowszej aktualizacji Fortnite'a jest niewątpliwie dodanie nowej broni do głównego trybu. Karabin szturmowy otrzymuje już piątą wersję, tym razem z celownikiem termowizyjnym Pomoże nam on wypatrzeć w oddali ukrytego wroga nawet pod osłoną nocy. Dzięki niemu gra powinna stać się jeszcze trudniejsza, a poszukiwanie dobrego wyposażenia jeszcze ważniejsze! Poniżej zamieściliśmy krótkie przedstawienie jego działania:
Pułapki na pochylniach
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
Od wejścia najnowszej aktualizacji poziom trudności gry jest jeszcze wyższy, gdyż odbijacz w trybie Battle Royale oraz drewniane kolce, wysuwane kolce, ogniowe pułapki, zamrażające pułapki oraz panele leczące w Ratowaniu Świata mogą być kładzione na pochylniach.
Nowy skin w ratowaniu świata
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
W dzisiejszej aktualizacji Epic Games dodało również nowego skina do kampanii Ratowanie Świata. Jest nim Hit Ekranu, część 3: Zamaskowana Gwiazda. To cichy i tajemniczy ninja, którego możecie zobaczyć na grafice powyżej.
Inne ważne zmiany
Ogólne |
- Od teraz kilka rodzajów pułapek może być umieszczanych na pochylniach:
- odbijacz w trybie Battle Royale;
- drewniane kolce, wysuwane kolce, ogniowe pułapki, zamrażające pułapki oraz panele leczące w Ratowaniu Świata;
- Dodano oddziele suwaki do ustawiania czułości myszy w osi X i w osi Y w menu opcji:
- obecne ustawienia nie ulegną zmianie bez integracji;
- wcześniej pionowa czułość myszy (oś Y) zawsze wynosiła 70% czułości poziomej (oś X);
- nowi gracze grę będą zaczynać od identycznej czułości celowania pionowej i poziomej.
|
Battle Royale |
TRYB OKRESOWY: STARCIE SNAJPERÓW 3.0
Omówienie
W tym trybie okresowym gracze zmierzą się ze sobą, korzystając ze snajperek i karabinów szturmowych z lunetami.
Zmiany w stosunku do wersji 2.0
- Do łupów luzem i skrzyń dodano karabiny szturmowe z lunetami.
- Usunięto z gry kuszę.
- Ilość znajdowanej amunicji wróciła do normy.
- (w wersji 2.0 pojemniki zawierały więcej amunicji)
- Epickie i legendarne karabiny snajperskie nie są już ograniczone do skrzyń i zrzutów zaopatrzenia.
- Teraz można znaleźć je również jako łupy luzem.
TRYB OKRESOWY: USTAWKA 50 NA 50 GRACZY 3.0
Omówienie
Dwie drużyny po 50 graczy walczą do końca gry.
Zmiany w stosunku do wersji 2.0
- Dodano nowy, większy krąg Burzy w początkowym etapie gry.
- W nowym kręgu spadają dodatkowe zrzuty zaopatrzenia, dzięki czemu więcej graczy będzie miało okazję znaleźć i otworzyć zrzut.
- Zrzuty zaopatrzenia pojawiają się w seriach po 4-8 (wcześniej 3-6), spadają co dwie minuty i lądują jedynie w dwóch pierwszych kręgach Burzy.
- Obrażenia otrzymywane w stanie powalenia zostały zmienione do domyślnej ilości 2 pkt. na impuls.
- Zmniejszono ilość dodatkowych zasobów przy pozyskiwaniu z +75% do +25%.
- Zwiększono szansę na to, że kręgi burzy skierują się w stronę środka mapy, co zmniejszy znaczenie trasy busa bojowego.
|
Ratowanie świata |
Ogólne
- Wprowadzono system zwalczania oszustw w kampanii Ratowanie Świata.
- Z powodu zastosowania funkcji Intelligent Delivery w konsolach Xbox One, wszyscy gracze w kampanii Ratowanie Świata zostaną poproszeni o pobranie aktualizacji właściwej dla tej kampanii po pierwszym uruchomieniu gry. Jest to proces jednorazowy, a zawartość kampanii będzie później zarządzana automatycznie.
Misje
- Dostępna jest już część 3 wątku Hit Ekranu: Zamaskowana Gwiazda.
- Zwiększono szansę znalezienia blach w zadaniu „Blokada!”
- Zwiększono liczbę czystych kropli deszczu otrzymywanych z lam.
- Szansa otrzymania podwójnych PD bohatera, schematu lub ocaleńca w ramach nagrody za misję teraz stopniowo wzrasta od początku Doliny Samowitości aż do końca Twine Peaks, kiedy to osiąga wartość o 50% większą od początkowej.
- Usunięto wirujące dynksy z nagród za misje w Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
- Zmniejszono szansę otrzymania składników w ramach nagrody za misje w Dolinie Samowitości i Twine Peaks, aby zrównoważyć usunięcie wirujących dynksów.
Bronie i przedmioty
- Nowy karabin snajperski: Niszczyciel
- Karabin przeciwsprzętowy, który zadaje wysokie obrażenia bazowe, ale strzela rzadko i ma duży odrzut. Pociski przebijają się zarówno przez pustaki, jak i ściany, więc można nim szybko niszczyć budowle.
- Dostępny w tygodniowej ofercie sklepu gry od czwartku 14 czerwca, godz. 2:00 czasu polskiego, do czwartku 21 czerwca, godz. 2:00 czasu polskiego.
Źródło: Epic Games
|
Aby zobaczyć pełną listę zmian wprowadzonych w aktualizacji 4.4, kliknij tutaj.