W ostatni czwartek twórcy CS:GO udostępnili sporych rozmiarów aktualizację, która, poza trybem Danger Zone, wprowadziła do gry również szereg błędów. Teraz więc firma Gabe'a Newella wzięła się za ich naprawianie, czego efekty widzimy w dzisiejszym updacie. Poniżej prezentujemy pełną listę zmian:
Danger Zone:
- naprawiono błąd, który powodował, że zwycięski skład nie był w stanie zagrać ponownie z uwagi na ekran zwycięzcy
- dodano odpowiednią lokalizację eliminacji zdobytych za pomocą granatów
- naprawiono regresję występującą z graficznymi ustawieniami motion blur
- zoptymalizowano zużycie pamięci podczas niekorzystania z Danger Zone
Serwery społeczności:
- dodano opcję “sv_prime_accounts_only”. Kiedy jest włączona, tylko konta Prime mogą połączyć się z serwerem
- dodano komendy w konsoli, które dotyczą składów w Danger Zone:
- sv_dz_team_count N: ustawia liczebność składów w trybie DZ na liczbę N graczy
- sv_dz_jointeam_allowed 1: podczas rozgrywki pozwala graczom wybrać ich własny skład za pomocą dz_jointeam
- sv_dz_autojointeam 0: wyłącza opcję automatycznego włączania graczy do składów po wejściu na serwer
- dz_clearteams: usuwa graczy ze wszystkich składów
- dz_shuffle_team: miesza wszystkich graczy w losowe składy
- dz_jointeam N: dołączanie do składu N (0 = nic, składy dostępne pod liczbami od 1 do 9)
- dz_jointeam N: komenda tylko dla adminów. Dopasowuje graczy do poszczególnych składów. Nie wymaga komendy sv_dz_jointeam_allowed
- dz_jointeam działa tylko podczas dogrywek. Komendy dz_clearteams / sv_dz_autojointeam 0 należy używać rozważnie – gdy gra rozpoczyna się wszyscy gracze muszą być dopasowanie do odpowiednich składów