PUMA to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów obuwia oraz odzieży na świecie. Do tej pory marka nie angażowała się w świat esportu, jednak wreszcie zdecydowała się na postawienie w nim pierwszego kroku. Ogłoszono właśnie współpracę firmy z półfinalistą ostatnich Mistrzostw Świata w League of Legends, Cloud9.

Umowa przewiduje, że reprezentanci C9 w ramach dni meczowych będą nosić buty oraz spodnie ze stajni niemieckiego producenta. Tym samym dołączą oni m.in. do piłkarzy Borussi Dortmund oraz AC Milanu, czy kierowców ścigających się w barwach Scuderia Ferrari, którzy również noszą odzież z logo PUMY. Trykot, który już wkrótce będą przywdziewać Zachary "Sneaky" Scuderi oraz jego kompani wygląda następująco:

 

Globalny dyrektor marketingu w PUMA, Adam Petrick, nie ukrywa swojej radości wywołanej najnowszą współpracą z północnoamerykańską organizacją. – Esport staje się coraz bardziej popularny wśród naszych klientów, więc ta umowa jest dla nas bardzo ekscytująca. Cloud9 jest gotowe na świetny sezon w LCS i jesteśmy wdzięczni za możliwość bycia częścią tego okresu. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z zespołem Cloud9, aby upewnić się, że poza sceną gracze wyglądają równie stylowo jak i na samej scenie – wyjaśnił.

Pierwsza okazja ku zaprezentowaniu się w nowej odzieży przez graczy C9 nadejdzie już 26 stycznia. Wtedy bowiem startuje wiosenny split League of Legends Championship Series 2019, a w inauguracyjnym pojedynku półfinaliści Worldsów podejmą Team Liquid.