fot. twitter.com/Ninja

Podbił Twitcha, teraz próbuje sił w nowej branży – Ninja z własną serią zabawek

Obecnie trudno od tego uciec – myślisz Twitch, mówisz Tyler „Ninja” Blevins. Amerykanin w błyskawicznym tempie zdobył ogromną rzeszę śledzących jego poczynania fanów, zaś prowadzone przez niego streamy, w których udział brały m.in. gwiazdy sportu i estrady, biły rekordy popularności, pobijając kolejne rekordy.

27-latek osiągnął niezaprzeczalną popularność, nic więc dziwnego, że próbuje ją przekuć na ewentualne korzyści także w innych dziedzinach życia. Wraz z firmą Wicked Cool Toys przygotuje on bowiem sygnowaną przez siebie i inspirowaną swoją osobą serię zabawek, która ma zostać zaprezentowana podczas trwającego New York Toy Fair. Co ciekawe, ma to być dopiero początek współpracy streamerów ze wspomnianym WCT – w przyszłości podobne inicjatywy mają zostać mieć miejsce w porozumieniu z takimi osobami, jak Herschel „DrDisRespect” Beahm, Timothy „TimTheTatman” Betar , Saqib „Lirik” Zahid oraz Jaryd „Summit1G” Lazar.

To miliony, dziesiątki milionów subskrybentów, którzy natychmiast angażują się w daną rzecz zanim jeszcze produkt znajdzie się na półce. My nie braliśmy zwyczajnej osoby i nie stworzyliśmy jej figurki. Pozyskaliśmy ogromną markę – zapewnił Jeremy Padawer, wiceprezes Wicked Cool Toys. Przypomnijmy, że obecnie prowadzony przez Blevinsa kanał na YouTubie subskrybuje ponad 21,5 miliona osób.

Tagi: ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

IEM Major: G2 Esports vs ViCi Gaming – statystyki graczy

Z ogromnymi problemami ale się udało – G2 Esports ostatecznie wystąpi w Fazie Nowych Legend katowickiego Majora. O awansie Francuzów przesądził dzisie...