Epic Games po raz kolejny wprowadziło aktualizacją mnóstwo nowości do swojego sztandarowego tytułu. Na serwerach Fortnite'a pojawiła się wersja oznaczona numerem 8.20, w której pojawiły się między innymi tryb okresowy Podłoga to lawa, nowa pułapka czy generatory stworów. Poniżej krótko i zwięźle przedstawiliśmy najważniejsze zmiany:
Tryb okresowy: Podłoga to lawa (Battle Royale)
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
Do gry został dodany nowy tryb okresowy – Podłoga to lawa. Wymieniony w jego nazwie produkt działalności wulkanicznej będzie stopniowo zalewał coraz wyższe partie mapy. Będzie podnosił się on ze stałą prędkością, póki nie zakryje całego terenu. Dotknięcie lawy zadaje obrażenia i to z pominięciem wszelkiego rodzaju osłon, a gracz, który nastąpi na tę substancję, dodatkowo jest wyrzucany w powietrze. Można na niej również budować, a dla ułatwienia rozgrywki, gdy dostęp do surowców będzie już bardzo ograniczony, zawodnicy co sekundę będą dostawać niewielkie ilości materiałów.
Pułapka z zatrutymi strzałkami (Battle Royale, tryb kreatywny)
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
W sztandarowym tytule Epic Games pojawiła się również nowa pułapka wyzwalająca trujące strzałki mogące poważnie zranić przeciwnika. Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie, a aktywuje się ją z odległości trzech kratek siatki. Trafione cele stopniowo będą miały zadawane obrażenia z pominięciem wszelkich osłon. Łącznie wyniosą one dziesięć punktów zdrowia na impuls, których będzie łącznie osiem w ciągu siedmiu sekund.
Nowe przekąski (Battle Royale)
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
Wszyscy gracze mogą również spróbować rozmaitych nowych przekąsek dostępnych już w grze! Dla fanów trybu battle royale udostępnione zostały między innymi banany ulokowane na obszarach tropikalnych, które przyznają pięć punktów zdrowia od razu po konsumpcji. Po zjedzeniu kokosa wartość ta wyniesie dokładnie tyle samo – owoc ten można uzyskać niszcząc drzewa palmowe. Na pustyniach znajdują się również papryczki, które prócz zwiększenia liczby HP zwiększają szybkość o 20% na dziesięć sekund.
Generator stworów (tryb kreatywny)
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
Dzięki generatorom stworów można stworzyć w trybie kreatywnym niesamowite wyzwania! Za pomocą nowego urządzenia na wyspie można tworzyć do 20 stworów naraz. Da się również ustawić ich łączną liczbę, czas co jaki będą się pojawiać i pole aktywacji generatora. Ponadto do dyspozycji graczy będzie wiele właściwości, w tym niewidzialność maszyn czy niszczenie bloków.
Strzelnica (tryb kreatywny)
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
Do trybu kreatywnego zawitała również strzelnica. Fani Fortnite'a mogą wybrać jeden z czternastu rodzajów różnych celów, w które będą strzelać. Mogą być one nieruchome lub poruszać się na szynie, a ich liczba limitowana jest do dwustu. Za strącenie zyskuje się 20 punktów. Podobnie jak przy generatorach stworów, tarcze mają multum funkcji, które mogą być łatwo zmieniane przez gracza, co czyni je bardzo uniwersalnymi przedmiotami. Z przykładów można wymienić między innymi ich wytrzymałość czy szybkość wychylenia.
Wątek fabularny Arr! (Ratowanie Świata)
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
W kampanii Ratowanie Świata można wykonywać już zadania wątku Arr! Po ich ukończeniu zostaną przyznane cenne nagrody – Mieciobrody o Czarnym Sercu o mitycznej klasie rzadkości, Miecz Korsarz oraz Pistolet Zemsta Jacka.
Burza Beta: Uzupełnij zapasy (Ratowanie Świata)
|
fot. Epic Games/Fortnite |
|
Prócz Arr! zostały przygotowane również inne zadania. Burza Beta: Uzupełnij zapasy polega na bieganiu po mapie i szukaniu przedmiotów z listy, podczas gdy kręgi burzy coraz bardziej się zacieśniają. Bezpieczna strefa nie pozostaje przy tym w jednym miejscu, a przemieszcza się dookoła mapy, co dodaje grze akcji.
Inne znaczące zmiany
Battle Royale
|
Tryb okresowy: Podłoga to lawa
Omówienie
Gorąca lawa stopniowo zalewa coraz wyższe partie mapy! Szybko lądujcie i zgarniajcie łupy, żeby jako pierwsi dotrzeć na wyżej położone obszary.
Więcej informacji o trybie
- Po kilku minutach meczu zaczyna przybierać poziom lawy.
- Lawa podnosi się ze stałą prędkością, dopóki nie zakryje całej mapy.
- Dotknięcie lawy odbiera zdrowie z pominięciem osłon i wyrzuca gracza w powietrze.
- Na lawie można budować.
- Gracze co sekundę będą otrzymywać niewielkie ilości materiałów, co pomoże w sytuacji, gdy cała mapa się pali.
Bronie i przedmioty
- Po zderzeniu z Kulojazdem gracze nie będą już otrzymywać obrażeń.
- Efekt odrzucenia/odbicia pozostanie niezmieniony.
- Przyszłe wersje Kulojazdu
- Zauważyliśmy wiele dyskusji kręcących się wokół Kulojazdu, więc zamieszczamy aktualizację!
- Nie jesteśmy zadowoleni ze sposobu używania Kulojazdów, konkretnie w końcowej partii rozgrywki. W aktualizacji 8.30 wprowadzimy zmianę, która pozwoli kulom przechodzić przez szklaną osłonę Kulojazdu.
- Cześci z innych materiałów nadal będą blokowały obrażenia od kul.
- Syfon/zmiany w zasobach
- W aktualizacji 7.40 na próbę wprowadziliśmy kilka ustawień z Turniejów do zwykłych trybów. Po przeanalizowaniu stylów gry, danych i opinii graczy, zgromadziliśmy wystarczająco informacji, aby zakończyć ten test. Uważamy, że wprowadzenie tych opcji spowodowało zbyt dużą koncentrację na agresywnej grze, pomnijeszając udział innych strategii. Z podstawowych trybów gry usunięto następujące zmiany:
- 50 zdrowia (lub osłony) po likwidacji, w zależności od posiadanego zdrowia.
- 50/50/50 zasobów po likwidacji
- Limit zasobów na poziomie 500/500/500
- Prędkość zbierania zasobów zwiększona o 40%
- W rywalizacji te mechaniki się sprawdzają, dlatego wszystkie te zmiany pozostają w nowym trybie Areny.
- Karabin piechoty
- Zmieniono typ broni na „hitscan” – nie wystrzeliwuje już ona pocisków jak snajperki, lecz działa podobnie do innych karabinów szturmowych.
- Zmniejszono bazowe obrażenia z 45/42 do 42/40.
- Pociski tracą moc wraz z odległością tak samo, jak w istniejących karabinach szturmowych.
- Pułapka z zatrutymi strzałkami
- Dostępna w wariancie niepospolitym.
- Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie.
- Można ją znaleźć w łupach luzem.
- Można ją aktywować z odległości do 3 kratek siatki.
- Wystrzeliwuje zatrute strzałki na odległość do 3 kratek siatki w poziomie lub do 4 w pionie.
- Cele trafione strzałkami otrzymują stopniowe obrażenia, zmniejszające zdrowie z pominięciem osłon.
- 10 pkt. obrażeń na impuls.
- Łącznie 8 impulsów w ciągu 7 s (w sumie 80 pkt. obrażeń).
- Kolejne trafienia naliczają czas trwania efektu od początku, lecz ilość obrażeń na impuls pozostaje niezmienna.
- Nowe przekąski
- Banany
- Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
- Można je znaleźć na obszarach tropikalnych.
- Kokosy
- Można je zebrać, uszkadzając drzewa palmowe.
- Po zjedzeniu w krótkim czasie przywracają 5 pkt. zdrowia (lub osłon, jeśli poziom zdrowia wynosi maksimum).
- Można je znaleźć na obszarach tropikalnych i pustynnych.
- Papryka
- Po zjedzeniu papryka od razu przywraca 5 pkt. zdrowia, a także zwiększa prędkość ruchu o 20% na 10 s.
- Można je znaleźć na obszarach pustynnych.
- Wskaźnik zakopanego skarbu jest teraz przypisany do gracza i emanuje z obszaru z mapy skarbu w celu poprawy widoczności, szczególnie podczas ruchu.
- Wskaźnik pulsuje co 3 sekundy, dopóki przedmiot jest wyposażony.
- Zmiany pirackiej armaty
- Dostosowano model kolizji pirackiej armaty tak, by zawsze można było do niej wsiąść bez potrzeby jej przesuwania.
- Przesunięto położenie komunikatu o możliwości zajęcia miejsca, by ułatwić wejście do pirackiej armaty.
- Zwiększono promień wybuchu kul armatnich i wystrzelonych graczy z 200 do 250 jedn.
- Zmniejszono siłę odrzutu armaty przy wystrzeliwaniu kuli armatniej podczas jazdy lub wystrzeliwania gracza. Zmiana ta nie obowiązuje podczas przesuwania armaty.
- Dostosowano czas wyposażania epickiej/legendarnej pompki, by odpowiadał on wersji niepospolitej/rzadkiej.
Wydarzenia
- Nowy tryb gry: Arena (solo i pary)
- Weźcie udział w dowolnej chwili i zbierzcie „Rozgłos”, dzięki któremu awansujecie do wyższych lig i odblokujecie wyjątkowe turnieje, np. Fortnite World Cup.
- Każda liga składa się z kilku dywizji, a gracze przechodzą kolejno z dywizji otwartej do profesjonalnej, a potem do mistrzowskiej.
- Punktacja zmienia się z dywizji na dywizję, a w wyższych dywizjach opłata za bus w każdym kolejnym meczu kosztuje coraz więcej.
- Uwaga: Dobieranie graczy w trybie Areny bazuje na wskaźniku Rozgłosu. Z tego powodu gracze w wyższych dywizjach mogą być zmuszeni do dłuższego oczekiwania na znalezienie odpowiedniej gry.
- Nowość: Puchar Luxe (30-31 marca) z pulą nagród w wysokości 100 000 USD!
- Tryb gry w parach
- Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko gracze, którzy jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia awansowali do ligi profesjonalnej w trybie Areny.
- Pula nagród zostanie rozdzielona między wszystkie regiony. Więcej informacji i oficjalne zasady ogłosimy jeszcze w tym tygodniu.
- Format:
- 30 marca – runda 1.: wszyscy uprawnieni gracze
- 31 marca – runda 2.: 3000 najlepszych graczy rundy pierwszej
Urządzenia mobilne
- Dedykowane przyciski użycia obsługują teraz zmianę przez przytrzymanie.
- Uruchomiono ponownie czat głosowy na iOS.
- Przycisk emotki teraz można przytrzymać, co powtórzy ostatnią emotkę.
- Zaktualizowano ikony przycisków Kulojazdu.
- Zaktualizowano ikonę baterii – teraz pokazuje ona, czy urządzenie jest ładowane. Ikona odświeża się co 2 sekundy.
- Dodano przycisk przewijania w lewo do zmieniacza układu interfejsu.
- Dodano interfejs komunikatów podnoszenia łupów.
- Jest to część interfejsu monitorująca ilość podnoszonych zasobów i amunicji.
- Statystyki połączenia sieciowego można teraz przesuwać za pomocą zmieniacza rozkładu interfejsu.
- Włączono łączność oddziału i przyciski emotki w stanie powalenia.
|
Tryb kreatywny
|
Wyspy
- Do centrum kreatywnego dodano portale prowadzące na wyspę Battle Royale.
- Dodano wodospad na krawędziach centrum placu zabaw.
Rozgrywka
- Dodano ustawienia syfonu do ustawień trybu kreatywnego.
- Zdrowie przyznawane za likwidacje – szereg wartości, od 0 do 1000 pkt.
- Drewno/kamień/metal przyznawane za likwidacje – szereg wartości, od 0 do 999.
- Dodano nową tablicę rankingową do warunku likwidacji stworów, pokazującą liczbę zlikwidowanych stworów.
- Dodano nowy warunek zwycięstwa – likwidację stworów (wartości od 1 do 1000).
- Przeniesiono galerię wyzwań oraz galerię skrzyń/amunicji z zakładki galerii do zakładki urządzeń w ekwipunku kreatywnym.
- Naszym celem jest umieszczenie każdego używalnego obiektu w zakładce urządzeń.
- Zorganizowano zakładkę urządzeń w następującej kolejności: galerie, pułapki, generatory pojazdów, generatory.
- Zorganizowano zakładkę przedmiotów jednorazowych w następującej kolejności: zasoby, amunicja, zdrowie, osłony, granaty, przedmioty miotane fortu i pozostałe.
Bronie i przedmioty
Infinity Blade
- Tę mityczną broń białą można znaleźć w zakładce broni ekwipunku kreatywnego.
- Atak podstawowy powoduje silne cięcie mieczem. Zadaje poważne obrażenia przeciwnikom i może niszczyć budowle jednym trafieniem.
- Atak dodatkowy pozwala graczowi pokonać skokiem duże odległości, niszcząc przeszkody po drodze. W momencie lądowania gracz rani i odrzuca pobliskich graczy.
- Posiadacz miecza otrzymuje również dodatkowe zdolności:
- Wyższy maksymalny poziom zdrowia i osłon (200 pkt. zdrowia/200 pkt. osłony)
- Nieustanna regeneracja kolejno zdrowia i osłon, aż do osiągnięcia maksimum zdrowia i osłon (1 pkt. na sekundę).
- Natychmiastowa regeneracja kolejno zdrowia i osłon przy likwidacji przeciwnika (50 pkt.).
- Zwiększona prędkość ruchu (130%).
- Jeśli gracz podniesie Infinity Blade, jednocześnie upuści wszystkie posiadane przedmioty oprócz materiałów budowlanych.
- Jeśli posiadacz Infinity Blade podniesie jakikolwiek przedmiot (oprócz materiałów budowlanych), upuści Infinity Blade.
- Posiadacz Infinity Blade upuści je, jeżeli zostanie powalony lub zlikwidowany.
- Miecz w Kamieniu zostanie wprowadzony w kolejnej dużej aktualizacji.
Gotowce i galerie
- Dodano nowe galerie podłóg ziemnych, trawiastych i brukowanych.
- Trawa na razie jest płaską, trawiastą teksturą.
- Wprowadzenie trójwymiarowego trawiastego podłoża przewidzieliśmy na kolejną dużą aktualizację!
- Dodano nową galerię skał tropikalnych.
- Dodano więcej skał do galerii skał wulkanicznych.
- Dodano więcej promieni światła oraz oświetlone palenisko do galerii kręgów.
- Dodano nowe Rekwizyty ogólne – galeria A oraz galeria B.
Urządzenia
- Generator stworów
- Stwórzcie do 20 stworów naraz na swojej wyspie.
- Wybierzcie stwory spośród 6 rodzajów – od zwykłego biesa, aż po megabrutala.
- Ustalcie liczbę stworów w fali – od 1 do 20.
- Ustalcie łączną liczbę stworów – od 1 do nieskończonej.
- Ustalcie częstotliwość tworzenia fal – od 1 s do 5 min.
- Ustalcie odległość od graczy, w której aktywuje się generator – od 1 do 15 pól.
- Ustalcie maksymalną odległość od graczy, po przekroczeniu której stwory znikną – od 1 do 15 pól.
- Ustalcie właściwości generatora: widoczność, niezniszczalność, niszczenie elementów podczas tworzenia oraz efekty tworzenia.
- Ustalcie odległość od generatora, w jakiej mogą się pojawić stwory – od 2 do 6 pól. Aktualnie oznacza to, że stwory będą się pojawiać w dokładnie takiej odległości od generatora. Planujemy umożliwić tworzenie stworów w bardziej zamkniętych przestrzeniach.
- Obowiązuje ograniczenie do 32 generatorów na wyspie.
- Znane problemy
- Stwory czasami potrafią utknąć na niezniszczalnych elementach terenu.
- Wygenerowanie mapy nawigacji SI może potrwać dość długo. Gracze na skomplikowanych wyspach mogą doświadczyć długich czasów wczytywania.
- Sekwencer muzyczny nie zawsze likwiduje stwory.
- Galeria celów
- Wybierzcie cel spośród 14 różnych rodzajów, z 12 opcjami, które urozmaicą rozgrywkę.
- Cele mogą być nieruchome lub przesuwać się po szynie. W celu zachowania wydajności liczba ruchomych celów jest ograniczona do 200.
- Do gier w stylu strzelnicy wykorzystujcie tablice rankingowe pokazujące sumę punktów.
- Ustalcie punktację za strącenie celu – od -20 do 20 pkt.
- Ustalcie mnożnik punktów za strącenie celu trafieniem w dziesiątkę.
- Ustalcie, która drużyna otrzyma punkty za zniszczenie celu.
- Ustalcie wytrzymałość celu, którą należy zredukować do 0, by go strącić – od 1 do 5000 pkt.
- Ustalcie czas potrzebny do zresetowania strąconego celu – bez resetowania lub od 2 do 600 s.
- Ustalcie łączną liczbę podniesień celu – od 1 do 10 lub nieograniczoną.
- Ustalcie czas do schowania celu: brak chowania celu lub od 1 s do 20 min.
- Ustalcie pozycję początkową: schowany lub wysunięty.
- Ustalcie odległość, w której cel reaguje podniesieniem na obecność gracza. Raz podniesiony cel pozostanie aktywny, chyba że ustawicie schowanie celu po określonym czasie.
- Ustalcie punkt obrotu – przy podstawie lub pośrodku.
- Ustalcie, czy cel ma być natychmiast strącany przy trafieniu w dziesiątkę.
- Chowajcie i wysuwajcie cele ustalając czas wystawienia: od 0,5 do 20 s.
- Znane problemy
- Cele stworzone za pomocą galerii będą domyślnie postawione, jeśli nie zostaną zmienione lub skopiowane za pomocą Smartfona, gdy gracz opuści swoją wyspę i wejdzie na nią ponownie.
- Strzał w dziesiątkę nie spowoduje użycia modyfikatora krytycznych obrażeń zadawanych celom stojącym lub okrągłym.
- Jeśli zostanie osiągnięta maksymalna liczba rzuconych granatów dla celów ruchomych, pojawiające się cele zastąpią te umieszczone najwcześniej.
- Dodano nowe opcje urządzenia „Ekwipunek i ustawienia drużyny”.
- Miejsce pojawiania się – niebo, panele
- Pojawianie się – nieskończone, od 1 do 10
- Po ostatnim odrodzeniu udaj się do – obserwator, drużyny od 1 do 16
- Upuść przedmioty po śmierci – wł., wył.
- Zdrowie przyznawane za likwidację – szereg wartości, od 0 do 1000 pkt.
- Drewno/kamień/metal przyznawane za likwidację – szereg wartości, od 0 do 999
- Likwidacje stworów do zwycięstwa – wył., szereg wartości od 1 do 1000
- Błyskawiczne Przeładowanie – opróżnienie magazynków broni nie będzie wymagać wyświetlenia animacji przeładowania.
- Pułapka z zatrutymi strzałkami
- Dostępna w wariancie niepospolitym.
- Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie.
- Można ją aktywować z odległości do 3 kratek siatki.
- Wystrzeliwuje zatrute strzałki na odległość do 3 kratek siatki w poziomie lub do 4 w pionie.
- Cele trafione strzałkami otrzymują stopniowe obrażenia, zmniejszające zdrowie z pominięciem osłon.
- 10 pkt. obrażeń na impuls
- Łącznie 8 impulsów w ciągu 7 s (w sumie 80 pkt. obrażeń).
- Kolejne trafienia naliczają czas trwania efektu od początku, lecz ilość obrażeń na impuls pozostaje niezmienna.
- Dodano nowe materiały bariery: czarny kosmiczny, czarny błyszczący, lazurowy, czerwone pole siłowe i niebieskie pole siłowe.
- Przeniesiono galerie wyzwań i skarbów do zakładki urządzeń.
|
Ratowanie Świata
|
Misje i systemy
- Zadania wątku Arr!
- Ahoj, wilki morskie! Razem z naszymi bohaterami ukończcie wątek fabularny Arr! i zgarnijcie nagrody okolicznościowe.
- Nagrody: więcej informacji w dziale Bronie i przedmioty
- Mieciobrody o Czarnym Sercu
- Miecz Korsarz
- Pistolet Zemsta Jacka
- X oznacza cel!
- Po przybyciu do strefy gracze mogą znaleźć w skrzyniach i sejfach mapę, która doprowadzi ich do skarbu.
- Pirackie lamy są już dostępne
- Może zawierać bohaterów-piratów, schematy broni steampunkowych oraz schemat pułapki Salwa Burtowa
- Koszt: 500 wiosennych talonów
- Burza Beta: Uzupełnij zapasy
- Czas ucieka! Biegajcie po mapie, niszcząc otoczenie i szukając przedmiotów z listy.
- Burza szybko nadciąga! Strefa bezpieczna nie pozostaje długo w jednym miejscu, lecz przemieszcza się dokoła mapy.
Bohaterowie
- Do sklepu okolicznościowego dodaliśmy nowego bohatera!
- Hybryda, nowy legendarny Ninja!
- Profit standardowy: Smoczy Ogień
- Wydłuża czas trwania bólu o 34%.
- Profit dowódcy: Smoczy Ogień +
- Wydłuża czas trwania bólu o 67%. Smocze Cięcie powoduje ból, który zadaje 15 pkt. bazowych obrażeń od ognia na sekundę przez 3 s.
- Znajdziecie go w sklepie okolicznościowym od 28 marca, godz. 1:00 czasu polskiego.
- Wprowadzamy nowego bohatera w ramach wątku fabularnego Arr!
- Mieciobrody o Czarnym Sercu, nowy mityczny pirat-Budowniczy
- Profit standardowy: Baczcie, Piraci!
- Zwiększa obrażenia kul armatnich o 20%.
- Profit dowódcy: Baczcie, Piraci! +
- Zwiększa obrażenia kul armatnich o 40%. EWKA wystrzeliwuje 25 kul armatnich.
- Mityczna klasa rzadkości
- Można go zdobyć w ramach wątku fabularnego Arr!
- Dodaliśmy 4 nowych bohaterów-piratów, których możecie wyciągnąć z pirackiej lamy.
- Barret z Piszczelami, nowy pirat-Rubieżnik!
- Profit standardowy: Kokosowy Interes
- 20% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. Kokosy przywracają od razu część zdrowia, a z upływem czasu przywracają jeszcze więcej. Zwiększa obrażenia o 16%, dopóki postać jest pod wpływem kokosów.
- Profit dowódcy: Kokosowy Interes +
- 30% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. Kokosy przywracają od razu część zdrowia, a z upływem czasu przywracają jeszcze więcej. Zwiększa obrażenia o 36%, dopóki postać jest pod wpływem kokosów.
- Można ją zdobyć z pirackich lam
- Bukanier Jonesy, nowy pirat-Żołnierz!
- Profit standardowy: Spina
- Zranienie wroga mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 22% na 6 s.
- Profit dowódcy: Spina +
- Zranienie wroga mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 65% na 6 s.
- Można ją zdobyć z pirackich lam
- Zawiadiaczka Zęza, nowa piratka-Ninja!
- Profit standardowy: Zawijas
- Zranienie wroga z pistoletu zwiększa obrażenia mieczy o 22% na 6 s.
- Profit dowódcy: Zawijas +
- Zranienie wroga z pistoletu zwiększa obrażenia mieczy o 65% na 6 s.
- Można ją zdobyć z pirackich lam
- Piratka Podjarka, nowy pirat-Budowniczy!
- Profit standardowy: Wyszoruj Pokład
- Zwiększa obrażenia pałki o 17%.
- Profit dowódcy: Wyszoruj Pokład +
- Zwiększa obrażenia pałki o 50%.
- Można ją zdobyć z pirackich lam
- Zdobycie Mieciobrodego odblokuje nowe zadanie, dzięki któremu możecie zdobyć nowy profit drużynowy!
- Skrytka Mieciobrodego
- Każda likwidacja wroga ma 5% szansy, że odkryje jedną ze skrytek Mieciobrodego, które mogą zawierać następujące przedmioty:
- Drewniana Noga
- Pałka, która zadaje wyjątkowo wysokie obrażenia, lecz szybko się łamie
- Kokosy
- Odnawia natychmiast część zdrowia, a następnie w miarę upływu czasu przywraca kolejną część.
- Kule armatnie:
- Można rzucać nimi jak granatami – przy uderzeniu rozpryskują się na odłamki, wybuchając kilkakrotnie
- Wymagania
- Wymaga 3 bohaterów-piratów w zespole.
- EWKĘ Budowniczego można teraz stawiać automatycznie, podobnie jak pułapki.
- Wirtuoz Wyprzedzania Hiro może zostać zresetowany z powodu zmiany jego głowy w wersji 8.11.
Bronie i przedmioty
- Zestaw broni steampunkowych – można je wyciągnąć z pirackich lam
- Baron
- Ciężki młot o powolnym, szerokim zamachu oraz potężnym silnym ataku.
- Łomotacz parowy
- Średniej wielkości kosa o szerokim, zamaszystym ataku i nowym, ciągłym silnym atakiem wirującym.
- Tłok parowy
- Wszechstronny samopowtarzalny karabin, zadający stabilne obrażenia.
- Walec
- Rewolwer o silnym odrzucie, strzelający kulami muszkietowymi o dużej sile trafienia.
- Bon Voyage
- Szybki i mocny samopowtarzalny karabin snajperski
- Nowe bronie skałkowe – można je zdobyć w ramach wątku fabularnego Arr!
- Korsarz
- Zabójczy tasak, który łączy wysokie obrażenia i siłę trafienia z wyjątkową siłą trafień krytycznych.
- Poczwórne Cięcie: seria silnych ataków o zwiększonych obrażeniach i większej sile odrzutu.
- Zemsta Jacka
- Powolny rewolwer o dużej sile odrzutu, który zadaje duże obrażenia przy trafieniu w głowę i odrzuca cele.
- Najskuteczniejszy na bliski lub średni dystans w połączeniu z mieczem.
- Zwiększono szybkość ataku Poczwórnego Cięcia o 35%. Zwiększono obrażenia na sekundę o 4,6%. Zwiększono siłę trafienia na sekundę o 7%.
- Kręglarz i Dżabbersmok mają teraz status dział i co za tym idzie, otrzymują premie z profitów zwiększających obrażenia kul armatnich, np. Baczcie, Piraci!
- Zwiększono obszar trafienia Hydraulicznego Ciosu, by lepiej odpowiadał efektowi graficznemu
- Po zakupie losowego schematu w sklepie okolicznościowym zostanie on od razu przeniesiony do waszego ekwipunku, zamiast wymagać otwarcia lamy.
Rozgrywka
- Usunięto skate park, który powodował problemy w budowie w Jesiennych Miastach.
- Dokonano zmian w wymaganiach kilku zadań w Deskogrodzie i Dolinie Samowitości.
- Zmniejszono liczbę wymaganych celów w niektórych zadaniach w Deskogrodzie.
- Zwiększono częstotliwość występowania przedmiotów z zadań w Dolinie Samowitości
- Aktualizacje usprawnionego niszczenia
- Ponownie włączono usprawnione niszczenie!
- Jeśli włączono usprawnione niszczenie, a właściciel pułapki jest obecny, zasoby zużyte na pułapkę wracają do niego.
- Zwiększono ilość zasobów otrzymywanych za zniszczenie elementów budowli 2. i 3. stopnia.
- Gracze będą teraz otrzymywać 100% ilości zasobów (faktyczna ilość zależy od wytrzymałości elementu budowli)
- Kiedy materiały budowlane zostaną zwrócone graczowi z powodu demontażu pułapki w misji obrony burzowej tarczy, pokazuje się odpowiedni komunikat w interfejsie
|
Ogólne
|
Społecznościowe
- Do panelu społecznościowego dodano nową sekcję „Ekipy o wolnych miejscach”, która wyświetla szybką listę drużyn o co najmniej dwóch członkach, do których należą wasi znajomi.
- Lista zaproszeń do ekipy została włączona do tej listy. W razie nadejścia zaproszenia nazwa nadawcy zostanie podświetlona we wpisie ekipy, a sam wpis będzie miał tło innego koloru.
- Dodano kanał „gry” w czacie głosowym, który umożliwia rozmowę wyłącznie z osobami w:
- Waszym oddziale Battle Royale
- Waszej drużynie w kampanii Ratowanie Świata
- Czacie głosowym waszej wyspy kreatywnej
- Dodano nowe opcje do panelu społecznościowego, widoczne po kliknięciu na siebie samego. Oprócz ustawienia stanu obecności, możecie teraz również:
- Dostosować ustawienia prywatności swojej ekipy
- Zmienić kanał głosowy, którego chcecie używać podczas aktywnej gry.
- Wybrać opcję „Ekipa”, by rozmawiać ze wszystkimi członkami ekipy, lub „Gra”, aby rozmawiać na kanale danej rozgrywki.
|
Aby zobaczyć pełną listę zmian w aktualizacji zawartości wersji 8.20, kliknij tutaj.