AGO Esports ogłosiło dzisiaj rozpoczęcie współpracy z marką PUMA. Producent odzieży sportowej zostanie partnerem technicznym zawodników Counter Strike: Global Offensive, Fortnite oraz Starcraft 2, dostarczając im stroje przez cały 2019 rok.
– Jesteśmy dumni z faktu, że globalna marka jaką jest Puma, zdecydowała się na współpracę z naszą organizacją. Asortyment i stosowana w produktach Pumy technologia wypełnia w całości oczekiwania i potrzeby naszej Drużyny, zapewniając jej tym samym absolutny komfort pracy i w sposób całkowity pozwala pozostać nam w zgodzie ze sportową filozofią, na jakiej zbudowana jest nasza organizacja. Staramy się dobierać partnerów, którzy wpływają realnie na rozwój naszej organizacji i wspierają nas – marka Puma niewątpliwie jest tego najlepszym przykładem. Proces wyboru asortymentu, wsparcie marketingowe i know how branżowy pozostaje na najwyższym, światowym poziomie, co czyni to partnerstwo niezwykle strategicznym dla naszej organizacji. Mamy nadzieję, że dzięki naszym staraniom i licznym działaniom w mediach, jakie mamy zaplanowane na 2019, zbudujemy na rynku esportowym i gamingowym wiele pozytywnych konotacji dla marki Puma – mówi Jakub Szumielewicz, CEO organizacji AGO Esports.
Współpraca pomiędzy organizacją AGO Esports a marką PUMA obejmować będzie tradycyjnie szereg aktywacji na profilach społecznościowych Jastrzębi oraz ich podopiecznych, ale także zaopatrzenie ich w stroje przystosowane do zmiennych warunków klimatycznych, na które składać się będą bluza, koszulka meczowa, dresy, krótkie spodenki oraz odpowiednie obuwie zarówno do występów turniejowych, jak i do czasu wolnego czy treningu fizycznego.
Zawodnicy AGO Esports jako pierwsi esportowcy w Europie dołączą do elitarnego grona sportowców, w którym już teraz znajdują się m.in. AC Milan i Borussia Dortmund, a niedawno dołączyło do nich amerykańskie Cloud9. Fani esportu z całego świata zobaczą nasze Jastrzębie w nowych barwach już w przyszłym tygodniu, podczas DreamHack Rio De Janeiro. Ze względu na rozpoczęcie manewrów MissionBrazil, zdecydowaliśmy się na użycie specjalnych barw. Te nawiązują do naszych sportowych tradycji, a także brazylijskiej miłości do piłki nożnej i tamtejszej reprezentacji, zwanej Canarinhos.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z AGO Esports – zespołem, który ma sportowy background i doskonale rozumie realia runku sportowego i esportowego. Mocno wierzymy, że w dzisiejszym świecie esport i sport mocno się przenikają i mają ze sobą dużo wspólnego. Dla nas jest to idealny moment, aby dołączyć do tego świata razem z AGO i zaistnieć wśród społeczności gamerów – mówi Jan Sochor, Area General Manager Eastern Europe.
Źródło: informacja prasowa