fot. Ultraliga/Radosław Makuch

Unknown oficjalnie żegna się z Wisłą Płock

To, co wisiało w powietrzu już od kilku dni, dzisiaj zostało oficjalnie potwierdzone. Marcin „Unknown” Kubicki nie jest już graczem Wisły Płock. Były już pracodawca 22-latka za pośrednictwem swojego Facebooka wyznał, co stało za zmianami na górnej i środkowej alei oraz dlaczego Kubicki nie jest już zawodnikiem Nafciarzy.

Jak wynika z opublikowanego wpisu, sam Unknown zdecydował się opuścić szeregi biało-niebieskich z powodu słabych wyników. Nie najlepsze rezultaty jeszcze przed startem drugiego sezonu Ultraligi wpłynęły negatywnie na morale drużyny, a w szczególności toplanera. – Marcin niestety nie wyraził chęci do dalszej gry w zespole i próbowania naprawy sytuacji. Zawodnik chciał spróbować sił w totalnie innej ekipie – czytamy w oświadczeniu. W związku z tym organizacja postanowiła nie rzucać mu kłód pod nogi i rozwiązała kontrakt za porozumieniem stron.

Zgoła inaczej wygląda zmiana na midzie. Tu inicjatorem była już sama Wisła, bowiem mimo dobrych wyników Kamila „Chosiego” Chosy osiąganych w solo queue, występy w profesjonalnych rozgrywkach nie były już tak udane. W związku z tym Chosii został przeniesiony na ławkę. Ponadto zaoferowano mu również rozwiązanie kontraktu za porozumieniem stron, jednak Chosa postanowił zostać w zespole jako rezerwowy.

Nowy skład Nafciarzy mieliśmy już okazję obejrzeć podczas ostatniej kolejki Ultraligi. Piątka z Hubertem „Grickiem” Brodowskim i Arturem „Zwyroo” Trojanem nie była jednak w stanie pokonać ani AVEZ Esport, ani PRIDE i w dalszym ciągu zamyka tabelę. Sytuacja wygląda, delikatnie mówiąc, nieciekawie, a na nagły powrót raczej się nie zanosi. Tym bardziej patrząc na rywali Wisły podczas piątego tygodnia – podopieczni Krzysztofa „Bakuażana” Chęcińskiego podejmą devils.one i Rogue Esports Club. Pełny harmonogram Ultraligi znajdziecie w naszej relacji tekstowej.

Tagi: , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Dell Gaming G3, G5, G7 – laptopy gamingowe nie tylko dla graczy

W 2018 wartość rynku gier wzrosła o ponad 10% w porównaniu do roku 2017. Gracze to wymagający segment odbiorców, oczekujący najwyższej jakości sprzętu...