Kilka dni po wprowadzeniu Operacji Shattered Web Valve udostępniło nam nową aktualizację. Ta skupia się w dużej mierze na zwiększeniu widoczności na poszczególnych mapach, co ma związek z dodanymi w operacji skinami do postaci, które nie zawsze dobrze komponowały się z niektórymi miejscówkami. Teraz ma się to stopniowo zmieniać tak, by nikt nie czuł się poszkodowany. Ponadto deweloperzy nanieśli kilka innych, pomniejszych poprawek, zaś ich pełną listę prezentujemy poniżej:

Ekwipunek

  • przedstawiamy Storage Units, które pozwoli użytkownikom przechować do tysiąca przedmiotów, które normalnie przekroczyłyby limit pojemności ekwipunku

Mapy

  • Inferno
    • poprawiono widoczność z patio w kierunku boosta w dużym piachu
    • dodano światła w korytarzu prowadzącym do balkonu na A
    • naprawiono odradzanie w apartamentach w trybie DM, przez które gracze mogli utknąć
  • Overpass
    • wzmocniono światło otoczenia na kracie przy Monsterze na B
    • usunięto graffiti z lewej strony CT na B
    • wzmocniono światło w banku na A
    • zmieniono teksturę tła w banku na A
  • Nuke
    • doświetlono narożniki przy wentach na A

Interfejs

  • dodano nową opcję interfejsu, pozwalającą korzystać z trzech monitorów jednocześnie
  • dodano odliczanie do momentu, w którym misje drugiego tygodnia Operacji staną się dostępne
  • od teraz przycisk pokazujący tabelę na koniec meczu to ten sam przycisk, który uaktywnia mysz na tablicy wyników (domyślnie: mysz2)

MISC

  • naprawiono komunikat o "rundach wygranych bez zakupów" w trybie Latającyk Skaut
  • zmieniono odcień skóry jednego z agentów Elite Crew
  • naprawiono regresję w Kursie Szkoleniowym
  • naprawiono regresję ponownego przybliżania w broniach snajperskich
  • zaktualizowano radar na Vertigo