Kilka dni po wprowadzeniu Operacji Shattered Web Valve udostępniło nam nową aktualizację. Ta skupia się w dużej mierze na zwiększeniu widoczności na poszczególnych mapach, co ma związek z dodanymi w operacji skinami do postaci, które nie zawsze dobrze komponowały się z niektórymi miejscówkami. Teraz ma się to stopniowo zmieniać tak, by nikt nie czuł się poszkodowany. Ponadto deweloperzy nanieśli kilka innych, pomniejszych poprawek, zaś ich pełną listę prezentujemy poniżej:
Ekwipunek
- przedstawiamy Storage Units, które pozwoli użytkownikom przechować do tysiąca przedmiotów, które normalnie przekroczyłyby limit pojemności ekwipunku
Mapy
- Inferno
- poprawiono widoczność z patio w kierunku boosta w dużym piachu
- dodano światła w korytarzu prowadzącym do balkonu na A
- naprawiono odradzanie w apartamentach w trybie DM, przez które gracze mogli utknąć
- Overpass
- wzmocniono światło otoczenia na kracie przy Monsterze na B
- usunięto graffiti z lewej strony CT na B
- wzmocniono światło w banku na A
- zmieniono teksturę tła w banku na A
- Nuke
- doświetlono narożniki przy wentach na A
Interfejs
- dodano nową opcję interfejsu, pozwalającą korzystać z trzech monitorów jednocześnie
- dodano odliczanie do momentu, w którym misje drugiego tygodnia Operacji staną się dostępne
- od teraz przycisk pokazujący tabelę na koniec meczu to ten sam przycisk, który uaktywnia mysz na tablicy wyników (domyślnie: mysz2)
MISC
- naprawiono komunikat o "rundach wygranych bez zakupów" w trybie Latającyk Skaut
- zmieniono odcień skóry jednego z agentów Elite Crew
- naprawiono regresję w Kursie Szkoleniowym
- naprawiono regresję ponownego przybliżania w broniach snajperskich
- zaktualizowano radar na Vertigo