Już od jakiegoś czasu gracze PlayerUnknown's Battlegrounds oczekiwali informacji na temat pojawienia się trybu Team Deathmatch w grze. Ten klasyczny dla gier FPS format, który wcześniej pojawił się zarówno w mobilnej wersji popularnego battle royale'a, jak i w jego lżejszej wersji, czyli PUBG Lite, został teraz zapowiedziany dla pecetowej wersji gry jako pierwszy tryb w nowo powstałej sekcji Arcade.
Mecze Team Deathmatch będą rozgrywane w formacie 8v8 FPP do dwóch wygranych rund, z czego każda będzie trwała przez 10 minut lub do uzyskania 50 zabójstw przez jedną ze stron. Gracze będą mogli wybrać pomiędzy siedmioma polami walki, wydzielonymi z określonych lokacji na Erangelu, Miramarze, Sanhoku oraz Vikendi, oraz jedną z ośmiu głównych broni – AK47, M416, Mini14, SLR, Kar98K, M24, Vector oraz DBS. Tryb TDM będzie także miał wyłączony bratobójczy ogień oraz DBNO (Down But No Out) – wyeliminowani gracze będą automatycznie odradzać się obok swojej drużyny, lub w startowym punkcie na mapie po upłynięciu pięciu sekund. Zmianie ulegnie też pasek doładowania, który nie zapewni graczom szybszego poruszania się, ale będzie ich automatycznie leczył po uniknięciu obrażeń przez pięć sekund, i będzie można go uzupełnić tylko poprzez uzyskanie zabójstw i asyst w trakcie meczu.
Deweloperzy gry nie ogłosili jeszcze daty aktualizacji 6.2, która wprowadzi tryb TDM na oficjalne serwery PUBG, ale zapowiedzieli, że w przyszłości w Arcade pojawią się nowe formy rozgrywki. Więcej informacji na temat nadchodzącego trybu TDM można znaleźć pod tym linkiem.