Dzisiejszej nocy do CS:GO trafiła nowa aktualizacja, która oprócz solidnej porcji mniejszych poprawek na mapach Breach i Studio wprowadziła do gry spore udogodnienie, jakim jest możliwość dostosowywania celownika z poziomu menu. Pełną listę zmian prezentujemy poniżej.

Agenci:

  • wprowadzono naszywki – nowe spersonalizowane elementy, których można użyć dla każdego posiadanego agenta. Raz naszyty przedmiot można usunąć, ale nie wraca on do ekwipunku,
  • dodano wsparcie dla zmiany używanego agenta w slotach wyposażenia.
CZYTAJ TEŻ:
Przed Majorem do CS:GO trafią naszywki z logo drużyn i autografami zawodników?

UI:

  • dodano wizerunek używanego agenta do menu kupowania,
  • wyświetlanie przedmiotów, które możemy zakupić, zostało przeniesione na koło zakupowe,
  • otworzenie menu kupowania sprawi, że kursor myszy przeniesie się na środek koła zakupowego,
  • dodano możliwość zmiany waluty dla cen w grze,
  • dodano wsparcie dla edycji i podglądu celownika w menu gry, które wygląda tak:

  • dodano wsparcie dla współdzielenia i importowania ustawień celownika.

Mapy:

  • Breach:
    • naprawiono błąd, przez który bomba mogła zablokować się na midzie,
    • naprawiono błędne ograniczenia mapy na długiej A w trybie Wingman,
    • dodano clipping dla środkowej części schodów,
    • naprawiono mniejsze błędy wizualne,
    • uniemożliwiono przedostawanie się broni przez drzwi w pobliżu okna na bombsicie A,
    • przycięto znak na długiej, tak aby gracze oraz bomba nie mogły dostać się na jego szczyt,
    • poprawiono clipping w niektórych miejscach.
  • Studio:
    • poprawiono clipping oraz geometrię dookoła bombsite'u A,
    • usunięto niegrywalny obszar w górnym oknie nad bombsitem B,
    • naprawiono błąd, przez który gracze nie otrzymywali obrażeń po wybuchu bomby,
    • poprawiono clipping na całej mapie,
    • naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba,
    • naprawiono błąd, przez który gracze mogli podsadzić się poza mapę,
    • poprawiono efekty wizualne ulic,
    • dodano piktogramy z nazwami bombsite'ów

MISC:

  • przyspieszenie podczas kucania z AWP jest teraz stałe i nie będzie wzrastać po oddaniu strzału,
  • zwiększono maksymalną liczbę klatek na sekundę do 400, aby obsługiwać monitory o wyższej częstotliwości odświeżania,
  • naprawiono błąd w macierzy transformacji, gdy navblocker był uruchamiany za pomocą szablonów obrotowych punktów,
  • naprawiono błąd renderowania pod wodą w OSX.