Battle royale z mechaniką Call of Duty i do tego za darmo? Jeszcze przed premierą CoD: Warzone wydawało się, że Activision znalazło przepis na sukces i teraz, trzy dni po udostępnieniu produkcji, możemy z całą stanowczością przyznać, że faktycznie tak jest.

CZYTAJ TEŻ:
Dowiedz się więcej o Call of Duty: Warzone, darmowym battle royale od Activision

Warzone zadebiutowało równocześnie na wszystkich liczących się platformach, tj. na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One, i potrzebowało zaledwie doby, by osiągnąć budzący podziw pułap graczy. Jak poinformował sam producent, w ciągu pierwszych 24 godzin od premiery sieciowego FPS-a korzystającego z assetów najnowszego Call of Duty: Modern Warfare przetestowało ponad 6 milionów osób. To o wiele więcej niż w Apex Legends, które w ubiegłym roku w takim samym okresie skupiło wokół siebie 2,5 miliona chętnych.

Wszyscy gracze, którzy na własnej skórze chcieliby przekonać się, ile warte jest Warzone, mogą tego dokonać, wchodząc pod ten adres. Osoby nieposiadające Modern Warfare muszą jednak liczyć się z koniecznością pobrania około 80-100 GB danych.