STS
fot. Valve

Aktualizacja CS:GO – kolejne zmiany w działaniu granatów, naklejki z Warhammera 40,000

Od czasu ostatniej aktualizacji Counter-Strike’a: Global Offensive minęły dwa tygodnie, można było więc myśleć, że Valve szykuje coś naprawdę dużego. Dziś jednak otrzymaliśmy update w żadnym stopniu nierewolucyjny, który standardowo nanosi na grę kilka poprawek. Te dotyczą m.in. działania granatów oraz renderowania tekstur. Ponadto kolejną funkcję zyskał też killfeed, który został rozbudowany już kilka tygodni temu. A jeżeli jesteście fanami Warhammera 40,000, to mamy dla was dobrą informację – w CS:GO znalazły się bowiem naklejki inspirowane właśnie popularną serią. Pełną listę zmian, które znalazły się w najnowszej aktualizacji, prezentujemy poniżej:

Rozgrywka

  • od teraz killfeed pokazuje, gdy ktoś w którymkolwiek z trybów zostanie zabity poprzez wybuch ładunku C4
  • gracze zamrożeni przez logikę gry nie otrzymują już obrażeń
  • gracze mają mniejszą szansę na zablokowanie się na lecących granatach i jednocześnie będą mogli od teraz wstać, gdy kucną na wabiku innego gracza
  • granaty mają mniejszą szansę na przejście przez drzwi w przypadku rzucenia w pobliżu gracza, a jednocześnie poprawiono także ich kolizję podczas odbijania się od ziemi w okolicach stóp gracza

Renderowanie

  • dostosowano shadery naklejek, by zredukować liczbę artefaktów na oglądanych pod kątem holograficznych naklejkach
  • zoptymalizowano frustum cieni, by uniemożliwić ich mruganie, które mogło występować w przypadku dużych formatów, takich jak 21:9
  • zoptymalizowano generowanie tekstur poprzez nadanie wyższego priorytetu teksturom kompozytowym przeznaczonym dla wygenerowanych już modeli
  • dodano pamięć podręczną dla kompozytowych elementów stworzoną w celu optymalizacji generowania kompozytów dla sekwencji podobnych zadań
  • zezwolono na bardziej asynchroniczne żądania tekstur w każdym cyklu, by kompozyty na niektórych systemach generowały się szybciej
  • dodano eksperymentalną funkcję „streamowanie tekstur” w ustawieniach wideo. Streamowanie tekstur pozwala na opóźnienie ładowania tekstu w wysokiej rozdzielczości do momentu, gdy będą one potrzebne do renderowania, co potencjalnie może pomóc zaoszczędzić znaczną ilość pamięci wideo. W systemach z wolniejszym dostępem do dysku streamowanie tekstur może być czasami widoczne

Interfejs/lokalizacja

  • dodano nowe tło w menu głównym związane z mapą Anubis
  • dodano możliwość zmiany tła w menu głównym
  • rozdzielono lokalizacyjne tokeny interfejsu dla naklejek oraz łat, by umożliwić lepsze tłumaczenie
  • dodano odpowiedni HTML-escaping dla niestandardowych nazw przedmiotów podczas nakładania i zdrapywania naklejek

Sklep

  • dodano Warhammer 40,000 Sticker Capsule zawierające różne naklejki z serii Warhammer 40,000

Steam

  • zaktualizowano biblioteki Steamworks SDK oraz Steam do najnowszej wersji, która została wydana w maju 2020
  • jeżeli gra nie będzie mogła połączyć się z lokalnym klientem Steam, użytkownik będzie musiał zaktualizować klienta do najnowszej wersji poprzez Steam > Sprawdź dostępność aktualizacji klienta Steam
Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Viper, LCS 2020 Spring Split

Dignitas z kolejnym wzmocnieniem. Viper nowym zawodnikiem formacji

Wczoraj wieczorem Dignitas ogłosiło pozyskanie Joshuy "Dardocha" Hartnetta, który ostatnie miesiące spędził w TSM-ie. Na tym organizacja z sową w logo...