fot. Valve

Aktualizacja CS:GO – 4 czerwca

Wszyscy chyba już pogodziliśmy się z faktem, że pojawiające się w ostatnich tygodniach plotki na temat rzekomego rychłego wprowadzenia Source’a 2 do Counter-Strike’a: Global Offensive okazały się niczym więcej niż tylko pobożnymi życzeniami. Samo Valve tego jednak nie ułatwia, prezentując tak małe aktualizacje, jak ta dzisiejsza, która skupiła się głównie na poprawkach na mapach Chlorine oraz Anubis, ponadto dodając kolejne zmiany w renderowaniu tekstur. Pełna, niezbyt okazała, lista modyfikacji zawartych w środowym updacie prezentuje się następująco:

Renderowanie

  • od teraz streamowanie tekstur wczytuje tekstury oznakowane w pełnej rozdzielczości początkowej bez mip map oraz lod

Mapy

  • Chlorine
    • dodano brakującą teksturę
  • Anubis
    • naprawiono wiele drobnych problemów, takich jak Z-fighting, refleksy na propach oraz niewidzialne twarze
    • poprawiono widoczność gracza w kanałach
    • poprawiono wydajność
    • przeprojektowano główną drogę do BS-a B oraz wejście
    • przeniesiono respa CT w górę
Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Misfits wzmacnia skład przed startem splitu. O miejsce w LEC powalczy dwóch wspierających

Do startu letniego splitu League of Legends European Championship pozostało już tylko kilka dni. 12 czerwca uczestnicy czołowej ligi LoL-a w Europie p...

>