fot. Activision

Ogromne zmiany w CoD: Warzone! Na serwerach wylądowała aktualizacja ważąca 30 GB

Dzisiejszej nocy na serwerach Call of Duty: Warzone pojawiła się kolejna duża aktualizacja w czwartym sezonie rozgrywki. Jak zwykle przynosi ona znaczące zmiany w grze. Największą z nich, w dosłownym znaczeniu, otrzymała rywalizacja w trybie składów czteroosobowych. Deweloperzy gry zdecydowali się bowiem na tymczasowe podwojenie liczby graczy na serwerze. Oznacza to, że w meczach Quadów rywalizować ze sobą będzie aż dwustu graczy. Oprócz tego Infinity Ward zdecydowało się na zmiany w balansie broni, oraz na wprowadzenie dodatkowych karabinów do walki w Gułagu. Pełna lista zmian w ważącym 30 gigabajtów patchu wygląda następująco:

Zmiany w playliście

  • Nowe bronie w Gułagu – gracze będą mogli walczyć w nim za pomocą karabinu półautomatycznego, karabinu snajperskiego lub tylko pięściami oraz zrzucanymi nożami
  • Rywalizacja w trybie BR Quads została tymczasowo powiększona do dwustu zawodników. Oprócz tego gracze będą mogli wybrać pomiędzy rywalizacją solo, duetów oraz trójek w trybie battle royale oraz walką w trybie Grabieży

Bronie

  • W przypadku wyposażenia 50-nabojowego magazynku do M4 ulegnie on automatycznemu przeładowaniu podczas przeładowania podwieszonego granatnika
  • Ulepszenie „Stopping Power” jest teraz stosowane do strzałów w głowę. Tylko niektóre karabiny, jak FAL czy Oden, będą w stanie eliminować graczy jednym strzałem. Rozwiąże to przypadki, w których strzały w głowę przy użyciu Stopping Power zadawały mniej obrażeń niż trafienie w ciało
  • Zwiększono startową amunicję dla magazynków 25-nabojowych dla Oden oraz SCAR. Zwiększono maksymalną dostępną amunicję dla nabojów .458 SOCOM w karabinie M4. Zwiększono startową oraz maksymalną amunicję dla standardowych magazynków SCAR oraz Oden, 10-pociskowego magazynku dla SKS oraz dla pocisków AMAX M67 dla CR-56 i pocisków 45 Hollowpoint dla Strikera
  • Poprawiono efektywny zasięg obrażeń dla AX-50
  • Strzał z HDR w dolną cześć tułowia będzie teraz eliminował graczy na każdym dystansie
  • Pociski dla strzelb: Zwiększono prędkość pocisku, zasięg obrażeń oraz obrażenia dla dolnej części tułowia. Dodano dynamiczny rozrzut przy strzale z biodra oraz zmniejszono rozrzut dla ADS
  • Poprawiono prędkość ADS oraz zasięg obrażeń dla Kar98k, przy minimalnym zmniejszeniu rozrzutu
  • MK2 Carbine: Poprawiono zasięg obrażeń oraz prędkość poruszania
  • Poprawiono szybkostrzelność oraz prędkość ADS dla Dragonuva. Dodatkowo rozrzut broni będzie częściej wracał do środka, i będzie potrzeba przynajmniej dwóch strzałów do eliminacji
  • FAL: Poprawiono obrażenia na bliskim dystansie, dając mu tym samym potencjał na eliminację za pomocą jednego strzału w głowę
  • Poprawiono prędkość ADS dla AK-47
  • Zmniejszono zasięg obrażeń dla CR-56 MAX
  • Zmniejszono zasięg obrażeń dla MP5
  • Naboje 10mm dla MP5: Zmniejszono zasięg obrażeń, obrażenia zadawanie na dalekim dystansie oraz zwiększono minimalnie rozrzut broni
  • Grau 5.56: Zmniejszono zasięg obrażeń, przy zwiększeniu rozrzutu podczas automatycznej. Jednocześnie zmniejszono zasięg oraz kompensację rozrzutu dla luf FSS 20.8″ Nexus oraz Tempus 26.4″ Archangel
  • Zwiększono rozrzut broni oraz zmniejszono stabilność przy celowaniu ADS w przypadku, kiedy gracz nie posiada założonego dodatku dla kolby taktycznej

Warzone

  • Dodano nowy kontrakt, „Supply Run”, w którym celem jest dotarcie w określonym czasie do wyznaczonej stacji zaopatrzeniowej. Dokonanie tego zapewni graczowi/-om zniżkę na dostępne w stacjach zaopatrzenie
  • Dodano „Spotter Scope”, czyli lunetę wielokrotnego użytku, pozwalającą skanować otoczenie wokół gracza i oznaczać wrogów bez wykrycia
  • Naprawiono exploit w Boneyard, który pozwalał graczom wspiąć się na zniszczoną cześć samolotu
  • Maska gazowa ulegnie pęknięciu jeśli zawodnik otrzyma obrażenia w lub w pobliżu okręgu
  • Komunikat o eliminacji składu będzie teraz widoczny w Killfeedzie dla całej drużyny
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli odradzać się pod mapą po wygraniu meczu w Gułagu
  • Naprawiono błąd, przez który gracze używający skórki Tactical Human dla Charly’ego lub skórki Valkyrie dla Mary zauważali znikanie ich modeli postaci podczas epilogu w helikopterze
  • Dostosowano dźwięk helikopterów podczas wydarzenia Supply Choppers, który był zbyt głośny, co uniemożliwiało graczom słyszenie większości innych dźwięków
  • Naprawiono błąd, przez który helikoptery podczas wydarzenia Supply Choppers mogły odrodzić się spoza mapy, zabijając graczy znajdujących się nad nimi w momencie pojawiania się w grze
  • Naprawiono sytuację, w której ostatnia strefa gry znajdowała się zbyt blisko miejsc niedostępnych dla graczy, takich jak środek Stadionu
  • Pomeczowy raport pokazuje teraz zajętą pozycję oraz zarobione pieniądze
  • Naprawiono rzadki błąd, przez który gracz odradzał się poza strefą gry w przypadku, kiedy zginał on poza strefą
  • Naprawiono niewielki problem, przez który okno dialogowe operatora radiowego i napisy dla użytego Killstreaka mogły odtwarzać niewłaściwy dialog
  • Można od teraz wezwać aż trzy precyzyjne naloty, przy zachowaniu ograniczenia odległości
Tagi: , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

QUIZ: Sprawdź, jak dużo wiesz o Virtus.pro!

Przez pięć lat Polacy byli aktywnie zaangażowani w grę w barwach Virtus.pro. Nadeszła pora, by sprawdzić, co wiecie o osiągnięciach i poczynaniach naj...

>