Pyke
fot. leagueoflegends.com

Już nie taki postrach (na midzie). Pyke wśród bohaterów zmienionych w patchu 10.14

Czternasty patch w tym sezonie League of Legends już wkroczył na serwery gry. Aktualizacja oznaczona numerem 10.14, podobnie jak ostatnie, koncentruje się niemal w pełni na bohaterach. Tym razem modyfikacji doczekało się dwanaście postaci, a wśród nich są między innymi Alistar, Karthus, Pyke, Trundle oraz Varus. Oprócz tego wzmocniono Ducha oraz Drapieżnika, a do tego pojawiły się (choć w sklepie jeszcze nie są dostępne) kolejne skórki z serii Piekielnych oraz zupełnie nowa seria – Adepci Arkanów.

Osłabienia

Jeśli chodzi o nerfy, to tu nie zmieniało się nic w porównaniu z tym, o czym pisaliśmy w zeszłą środę. Osłabienia czekają m.in. Volibeara, Ezreala oraz Pyke’a – w przypadku tego pierwszego celem było zmniejszenie jego siły w dżungli, zaś dwaj pozostali będą od patcha 10.14 mniej mobilni.

  • Ezreal
    • Zwiększono czas odnowienia Magicznego Przejścia (E) z 25-13 do 28-16 sekund
  • Pyke
    • Zmniejszono odporność na magię co poziom z 1,5 do 1,25
    • Zmniejszono pancerz co poziom z 5 do 3,5
    • Zmniejszono premię do prędkości ruchu po użyciu Nura W Upiorne Wody (W) z 40-60 do stałych 40 procent
  • Trundle
    • Zmniejszono premię do prędkości ataku na Zamarzniętym Terytorium (W) z 30-100 do 20-100 procent
  • Varus
    • Zmniejszono skalowanie maksymalnych obrażeń Przebijającej Strzały (Q) z obrażeniami od ataku ze 150% do 125-145%, minimalne będą wynosiły 66% maksymalnych (czyli 82,5-95,7%)
    • Zmniejszono obrażenia podstawowe Gradu Strzał (E) z 70-210 do 50-210 punktów
  • Volibear
    • Zmniejszono podstawową prędkość ataku z 0,66 do 0,625
    • Zmniejszono wartość leczenia po użyciu Wściekłego Okaleczenia (W) na potworach ze 100% do 50%
  • Wukong
    • Zmniejszono czas trwania podrzucenia po użyciu Cyklonu (R) z 0,75 do 0,6 sekundy

Wzmocnienia

W przeciwieństwie do nerfów, w sekcji buffów pojawiło się kilka zmian w porównaniu do wstępnej listy Riotu. Nie są one tak znaczące, ale jeśli już wyryliście w pamięci planowane zmiany, warto przejrzeć oficjalny opis patcha, zwłaszcza jeśli gracie Sejuani, Kha’Zixem albo Pykiem. Rozpruwacz z Krwawego Portu jest jedyną postacią, która otrzymała zarówno usprawnienia, jak i osłabienia, co wynika z chęci wzmocnienia jego pozycji w roli wspierającego oraz jednocześnie zmniejszyć jego potencjał na midzie.

  • Alistar
    • Zmniejszono czas odnowienia Zmiażdżenia (Q) z 17-13 do 15-11 sekund
  • Karthus
    • Zwiększono podstawowe zdrowie z 528 do 550
    • Zwiększono podstawową prędkość ruchu z 325 do 335 jednostek
    • Zwiększono obrażenia Zrównania Z Ziemią (Q) z 45-125 +30% AP do 50-130 +35% AP, ale potwory będą otrzymywać tylko 85% tych obrażeń
    • Zmiana odnawiania many za pomocą Profanacji (E) – zabójstwa będą gwarantować manę nawet gdy umiejętność będzie aktywna
    • Zmiana częstotliwości obrażeń Profanacji (E) z jednego uderzenia na sekundę do czterech słabszych uderzeń na sekundę (łączne obrażenia na sekundę niezmienione)
  • Kha’Zix
    • Zwiększono dodatkowe obrażenia zadawane Odizolowanym celom po użyciu Zakosztuj Ich Strachu (Q) ze 100% do 120%
  • Pyke
    • Zwiększono obrażenia Kościanego Harpuna (Q) z 75-275 do 85-285 punktów
    • Zmniejszono czas odnowienia Kościanego Harpuna (Q) z 12-8 do 10-8 sekund
    • Zmniejszono koszt Kościanego Harpuna (Q) ze stałych 70 do 50-70 punktów many
    • Zwiększono obrażenia podstawowe Widmowego Odpływu (E) z 95-215 do 105-225
  • Riven
    • Zwiększono obrażenia z Runicznego Ostrza (bierna) z 25-50% do 30-60% AD
  • Sejuani
    • Zwiększono obrażenia Wiecznego Zamrożenia (E) z 40-240 do 55-255 punktów
    • Zmniejszono czas odnowienia Wiecznego Zamrożenia (E) z 10-8 do stałych 8 sekund
  • Zed
    • Zwiększono prędkość przesuwania się Żywego Cienia (W) z 1750 do 2500 jednostek
    • Zmniejszono czas odnowienia Żywego Cienia (W) z 22-14 do 20-14 sekund
  • Duch
    • Zwiększono premię do prędkości ruchu z 20-40 do 24-48%
  • Drapieżnik
    • Zmniejszono czas odnowienia ze 100-70 do 90-60 sekund
    • Zwiększono obrażenia z 30-90 do 40-120 punktów

Pełny opis patcha 10.14 możecie znaleźć pod tym adresem.

Tagi: , , , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Illuminar Gaming

HONORIS powalczy z Izako Boars o pozostanie w Nine to Five, zagrają też m.in. iHG i AVEZ

W Nine to Five wreszcie zaczną się mecze o naprawdę dużą stawkę – to znaczy o awans do kolejnej fazy lub też uniknięcie ewentualnej eliminacji. Co zna...