Cztery dni temu w Counter-Strike'u pojawiły się dwie zupełnie nowe mapy. Jak można się było spodziewać, gracze znaleźli na nich kilka niedoróbek, toteż Valve już dziś opublikowało kolejną aktualizację – tym razem nanoszącą na Mutiny i Swamp ogromną liczbę poprawek. I mowa tutaj nie tylko o kwestiach czysto kosmetycznych, bo twórcy popracowali zarówno nad optymalizacją, jak i nad ogólną konstrukcją aren. Pojawiły się więc nowe osłony, niektóre rzeczy zniknęły, a całość ma się stać przyjemniejsza do grania. Czy tak będzie? Musicie przekonać się sami – ale najpierw sprawdźcie pełną listę zmian, która znajduje się poniżej.

MISC

  • zoptymalizowano pliki platform shaderów oraz konfiguracji dźwięku tak, były spakowane w skompresowanych plikach VPK

Mapy

  • Mutiny
    • naprawiono wiele błędów związanych z ptakami
    • otwarto narożnik na Dirt Road w okolicy respa CT
    • naprawiono błąd, w wyniku którego bomba mogła utknąć na małej łódce
    • zwiększono FPS-y na niskich/średnich ustawieniach shaderów
    • poprawiono optymalizację na całej jampie
    • otwarto górny sufit na BS-ie B od strony terrorystów, by umożliwić korzystanie z granatów
    • naprawiono jednostronne skanowanie na BS-ie B
    • naprawiono problemy z renderowaniem na szczycie budynku na BS-ie B
    • małe obiekty od teraz znikają na większym dystansie
    • zmieniono niektóre miejsca odrodzenia w trybie deathmatch
    • przy schodach CT prowadzących do BS-a A kamienie zastąpiono kwiatami
    • w różnych miejscach usunięto liście, by zwiększyć widoczność
    • naprawiono miejsce do boostu w windzie niedaleko BS-a A
    • naprawiono ukryte pod kamieniami miejsce do podkładania bomby na BS-ie A
    • naprawiono filary kościoła
    • naprawiono źle ustawione kamienne kafle na respie terro
    • naprawiono nieodpowiednie tekstury na kościele
    • w wielu miejscach ulepszono clipping
    • w wielu miejscach ulepszono clipping granatów
  • Swamp
    • główne zmiany
      • w niektórych miejscach poprawiono działanie (2-5%)
      • odgłosy aligatorów i żab są cichsze i mniej rozpraszające
    • BS A
      • rozjaśniono tło w okolicach płotu na longu A (strona CT)
      • zmniejszono jedną z czerwonych osłon ze sklejki na longu A (strona terro)
      • rozjaśniono pokój na shorcie A i jednocześnie ułatwiono terrorystom sprawdzanie narożników przy wejściu
      • usunięto lukę na respie CT, dzięki której gracze mogli boostować się i sprawdzać long A
    • środek
      • dodano drewnianą osłonę pod CW, dzięki czemu gracze nie mogą już sprawdzać bezpośrednio wejścia na long A (strona terro)
      • usunięto paletę, na którą gracze mogli wskoczyć i na niej utknąć
    • BS B
      • poprawiono balans w okolicach BS-a
      • dodano clipping na dźwigu
      • dodano clipping na latarniach
      • dodano osłonę ze sklejki
      • wokół usunięto niektóre barierki, by uczynić poruszanie się łatwiejszym
      • dodano skrzynkę elektryczną, płot i sklejkę w okolicach wejścia B, by zmniejszyć liczbę kryjówek
      • dodano sklejkę w narożnikach w okolicy wejścia B, by zmniejszyć liczbę kryjówek
      • dodano płot i sklejkę w wodzie przy miejscu dla snajpera na longu B, by zwiększyć czytelność (strona CT)