Piątkowy poranek przywitał nas zupełnie nową aktualizacją Counter-Strike'a: Global Offensive. Ważący ponad 300 MB update FPS-a przyniósł ogrom zmian na mapach społeczności, na których od jakiegoś czasu mozemy rywalizować. Najwięcej poprawek otrzymało Mutiny, ale usprawniono też Anubis i Swamp. Innych graczy CS:GO ucieszą na pewno nowe skiny do broni. W Skrzyni Fracture znajdziemy skórki chociażby do M4A4, Desert Eagle'a, AK47 czy P2000.

Skrzynia Fracture:

  • wprowadzamy Skrzynię Fracture, w której znajdziecie 17 stworzonych przez członków społeczności skórek do broni oraz noże Shattered Web jako unikatowe przedmioty.
CZYTAJ TEŻ:
Nowe skiny CS:GO! Zobaczcie, jakie skórki znajdziecie w Skrzyni Fracture

MISC:

  • zaktualizowano film głównego menu dla Mutiny,
  • naprawiono kilka błędów związanych z VPK,
  • opcja uruchamiania -untrusted nie jest już wspierana.

Sieć:

  • kilka usprawnień dla protokołu połączenia SDR:
    • ulepszona logina routingu SDR,
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że sesje SDR nie mogły być wykorzystane ponownie po wygaśnięciu,
    • poprawiono stabilność.

Mapy:

Anubis:

  • poprawiono clipping, stitching i błędy związane z niewidzialnymi powierzchniami,
  • naprawiono błąd pozwalający na zobaczenie przeciwników przez ścianę w okolicy mostu,
  • usunięto cień palmy na moście,
  • naprawiono skanowanie na głównej drodze na B,
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że bronie spadały przez schody i inne części podłogi,
  • przywrócono okna do granatów na B,
  • nowy wygląd podwójnych drzwi na środku,
  • inne niewielkie poprawki.

Mutiny:

  • Optymalizacja:
    • znacząca poprawa w wydajności we wszystkich miejscach na mapie,
    • poprawiono dystans zanikania,
    • dodano więcej elementów pomijania/podpowiedzi, aby oddzielić niektóre visleaves,
    • dodano model bluszcza, by poprawić wydajność, gdy renderowanych jest kilka w tym samym momencie.
  • Rozgrywka:
    • obniżono część ściany na A,
    • zmodyfikowano formację kamienną na drodze od strony terro prowadzącej na A,
    • dodano zasłonę na drodze prowadzącej ze środka do łącznika na B,
    • usunięto zasłonę na wyjściu ze środka do łącznika na A,
    • usunięto zasłonę na bocznej drodze niedaleko tyłów BS-a A,
    • poprawiono pozycję zasłony na catwalku,
    • poprawiono pozycję zasłony na drodze po stronie terro do dolnego A,
    • podniesiono wysokość clippingu sufitu wokół A i drogi od strony CT do A, dzięki czemu gracze będą mogli wejść na ścianę na A,
    • podniesiono wysokość clippingu sufitu wokół wejścia na B od strony CT,
    • poprawiono pozycje odradzania się graczy w trybie deathmatch w okolicy A.
  • MISC:
    • poprawiono oświetlenie,
    • naprawiono migotanie niektórych elementów mapy,
    • usunięto niektóre cienie modeli,
    • naprawiono błąd związany z brakującymi teksturami,
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre elementy unosiły się w powietrzu,
    • poprawiono clipping drewnianych słupów w doku,
    • poprawiono clipping kamienia na drodze od strony terro prowadzącej do górnego A,
    • wyeliminowano kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba,
    • jeśli gracz stojący na małej łódce upuści bombę i wpadnie ona do wody, to ładunek wraca na ląd,
    • dodano kilka resetów bomby wokół A, B i doku,
    • naprawiono źle obrócony model plandeki w doku,
    • usunięto listowie ze ściany na A,
    • mapa skarbu na spawnie terro została poprawiona, by miała lepszą nazwę,
    • zaktualizowano rzut z góry.

Swamp

  • Główne zmiany:
    • od teraz mapa ma więcej FPS-ów,
    • nowy materiał wody,
    • poprawiono widoczność poprzez zwiększenie jasności,
    • zaktualizowano radar,
    • naprawiono problem z clippingiem.
  • Środek:
    • zamknięto róg w pobliżu starych pił przy zapleczu,
    • na ścianie na wejściu terro znajdują się od teraz wgłębienia.
  • BS B:
    • zwiększono jasność tła w rogu przy wejściu terro.
  • Spawn terro:
    • pozbyto się luki, w której mogła utknąć broń.