W opublikowanej dzisiejszej nocy aktualizacji Counter-Strike'a: Global Offensive Valve skupiło się w dużej mierze na nanoszeniu poprawek na trzech obecnych w grze mapach. Jedną z nich jest Cache, który jednak nadal nie wrócił do puli turniejowej, a dwie pozostałe to dodane niedawno do gry Swamp i Mutiny. Ponadto twórcy szybko zareagowali na wczorajszy wpis Mariusza "Loorda" Cybulskiego i naprawili błąd związany ze swobodnym poruszaniem się kamery trenera. Pełną listę zmian zawartych w najnowszym updacie prezentujemy poniżej:

MISC

  • naprawiono rzadką sytuację, w której kamera trenera mogła pozostać w trybie swobodnego ruchu
  • zabezpieczono przed oszustwami komendę net_dumpeventstats

Mapy

  • Swamp
    • poprawiono wydajność
    • dodano nowy radar
    • podniesiono dno wody dla lepszej widoczności graczy za łodziami
    • naprawiono niewidzialne rozbryzgi wody
    • dźwięki otoczenia są cichsze
    • by uczynić mida bardziej atrakcyjnym i zbalansowanym dodano nową drogę z górnej części mida do heavena
    • heaven zyskał nieco nowej przestrzeni w obrębie nowej drogi dla lepszy kątów wychylania
    • usunięto szczeliny w drewnianym ogrodzeniu na longu A (strona terro)
    • ograniczono widoczność z respa CT na long A
  • Mutiny
    • poprawiono wydajność we wszystkich obszarach na mapie
    • zmieniono i ulepszono clipping
    • poprawiono oświetlenie otoczenia, by zapewnić lepszy kontrast
    • usunięto liście ze ściany na BS-ie A
    • dodano wiele miejsc do resetowania pozycji bomby na BS-ie A, BS-ie B oraz w dokach
    • powiększono doki i cofnięto respa terro, by dać CT więcej czasu na ustawienie się
    • poprawiono osłony na całej mapie
    • zmieniono ścianę na BS-ie A dla wprowadzenia lepszych kątów wychylenia oraz by ułatwić wskakiwanie na nią
    • strzały przez drzwi na BS-ie B będą zadawać mniej obrażeń
    • obniżono część ściany na BS-ie A
    • zamieniono formację skalną w górnej części terro prowadzącej na BS A na ceglany mur, by zwiększyć widoczność oraz potencjał granatów
    • naprawiono wiele błędów związanych z oświetleniem oraz teksturami
  • Cache
    • dodano subtelne ulepszenia wizualne
    • naprawiono błąd z blokującymi się drzwiami
    • naprawiono związany z mołotowem exploit w ciemni na midzie
    • zaktualizowano .nav mesh
    • przywrócono odpowiednią funkcjonalność pejzażu dźwiękowego