W opublikowanej dzisiejszej nocy aktualizacji Counter-Strike'a: Global Offensive Valve skupiło się w dużej mierze na nanoszeniu poprawek na trzech obecnych w grze mapach. Jedną z nich jest Cache, który jednak nadal nie wrócił do puli turniejowej, a dwie pozostałe to dodane niedawno do gry Swamp i Mutiny. Ponadto twórcy szybko zareagowali na wczorajszy wpis Mariusza "Loorda" Cybulskiego i naprawili błąd związany ze swobodnym poruszaniem się kamery trenera. Pełną listę zmian zawartych w najnowszym updacie prezentujemy poniżej:
MISC
- naprawiono rzadką sytuację, w której kamera trenera mogła pozostać w trybie swobodnego ruchu
- zabezpieczono przed oszustwami komendę net_dumpeventstats
Mapy
- Swamp
- poprawiono wydajność
- dodano nowy radar
- podniesiono dno wody dla lepszej widoczności graczy za łodziami
- naprawiono niewidzialne rozbryzgi wody
- dźwięki otoczenia są cichsze
- by uczynić mida bardziej atrakcyjnym i zbalansowanym dodano nową drogę z górnej części mida do heavena
- heaven zyskał nieco nowej przestrzeni w obrębie nowej drogi dla lepszy kątów wychylania
- usunięto szczeliny w drewnianym ogrodzeniu na longu A (strona terro)
- ograniczono widoczność z respa CT na long A
- Mutiny
- poprawiono wydajność we wszystkich obszarach na mapie
- zmieniono i ulepszono clipping
- poprawiono oświetlenie otoczenia, by zapewnić lepszy kontrast
- usunięto liście ze ściany na BS-ie A
- dodano wiele miejsc do resetowania pozycji bomby na BS-ie A, BS-ie B oraz w dokach
- powiększono doki i cofnięto respa terro, by dać CT więcej czasu na ustawienie się
- poprawiono osłony na całej mapie
- zmieniono ścianę na BS-ie A dla wprowadzenia lepszych kątów wychylenia oraz by ułatwić wskakiwanie na nią
- strzały przez drzwi na BS-ie B będą zadawać mniej obrażeń
- obniżono część ściany na BS-ie A
- zamieniono formację skalną w górnej części terro prowadzącej na BS A na ceglany mur, by zwiększyć widoczność oraz potencjał granatów
- naprawiono wiele błędów związanych z oświetleniem oraz teksturami
- Cache
- dodano subtelne ulepszenia wizualne
- naprawiono błąd z blokującymi się drzwiami
- naprawiono związany z mołotowem exploit w ciemni na midzie
- zaktualizowano .nav mesh
- przywrócono odpowiednią funkcjonalność pejzażu dźwiękowego