fot. Riot Games

Nerf Raze, buff Guardiana, poprawiona rotacja map. Znamy szczegóły patcha 1.08 VALORANTA

Do zakończenia Aktu II w VALORANCIE już bliżej niż dalej, ale mimo to Riot Games nie ustaje w nanoszeniu poprawek do swojej najnowszej produkcji. Dziś np. zapowiedziano patch oznaczony numerem 1.08, który nie wprowadzi może zbyt dużej liczby zmian, ale te, które się pojawią, zdecydowanie są warte wspomnienia. Należy przede wszystkim zwrócić uwagę na zmiany w rotacji map, o które społeczność prosiła twórców już od dawna. Jeżeli więc i wy cierpieliście, bo po raz piąty z rzędu musieliście grać na Ascent, to mamy dobre informacje – za każdym razem szansa na to, że przypadnie wam grać na tej samej arenie, co poprzednio, będzie coraz mniejsza, abyście mogli cieszyć się grą w bardziej różnorodny sposób.

Nie obyło się też nerfów i buffów. Te pierwsze dosięgły Raze, a konkretniej mówiąc jej umiejętności o nazwie Bombowa Paka, która w określonych sytuacjach zadawać będzie mniejsze obrażenia. No chyba, że poczekamy, aż ładunek się uzbroi, ale w ferworze walki nie zawsze jest na to czas. Zadowoleni będą natomiast fani karabinu Guardian. Wraz z pojawieniem się aktualizacji VALORANTA na serwerach publicznych zapłacą oni za swoją ulubioną broń o sto kredytów mniej, a na dodatek będą mogli siać większe spustoszenie za sprawą wzrostu szybkostrzelności i spadku czasu potrzebnego do ustabilizowania pukawki.

Tak wygląda wizualna prezentacja wprowadzonych zmian, poniżej znajduje się natomiast pełna lista modyfikacji

Aktualizacja agentów

  • Raze i jej Bombowa Paka
    • Gdy wewnętrzny promień wynosi 200 jednostek, obrażenia początkowe zmniejszono do 15 pkt, a minimalne spadły do 5 pkt
    • Bomba zdalna po wylądowaniu uzbraja się w 0,5 sek., zwiększając maksymalne obrażenia do 50 pkt
    • Strzelenie w Bombową Pakę detonuje ją, zadając obrażenia na obecnym poziomie
    • Bomba zdalna nie zadaje już obrażeń sojusznikom

Aktualizacje broni

  • Guardian
    • Obniżono cenę z 2500 do 2400 kredytów
    • Szybkostrzelność zwiększono z 4,75 do 5,25 pocisków na sekundę
    • Poprawiono czas stabilizacji broni z 0,35 po 3 pociskach na 0,2925 po 3 pociskach

Zmiany rotacji map

  • Kolejka matchmakingowa dla wszystkich trybów została zaktualizowana, by sprawdzać wszystkie grane przez was niedawno mapy we wszystkich trybach, dlatego w każdej kolejce:
    • Będziecie mieć większą szansę grać na mapie, na której ostatnio nie graliście
    • Będziecie mieć mniejszą szansę grać na tej samej mapie kilka razy z rzędu

Jakość rozgrywki

  • Kiedy obserwowany gracz zostanie oślepiony, obserwatorzy zobaczą licznik, a nie zasłonięty ekran. Pełnoekranowe oślepienie dla obserwatorów można włączyć ponownie w opcjach — to z myślą o was, masochiści!
  • Usprawniono działanie minimapy
  • Panel społeczności zatrzyma sortowanie, kiedy najedzie się na niego kursorem lub wejdzie z nim w inną interakcję
  • Zaktualizowano słownictwo w modelu wszystkich rang na stronie kariery, by było spójne z zasadami dogrywki w grach rankingowych

Naprawione błędy

  • Naprawiono efekty wizualne pistoletu Classic Prime. W przypadku ulepszonej wersji Prime (poziomy 2-4) występował błąd, w wyniku którego nieprawidłowo odgrywane były smugi po pociskach, efekty dźwiękowe i inne efekty wizualne
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego na ekranie końca gry widoczny był komunikat o dalszym przetwarzaniu, a zakończona gra nie była widoczna w zakładce kariery
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego komunikat „Duża różnica umiejętności” wyświetlał się w lobby gier niestandardoweych
Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Mniej pieniędzy w pulach nagród, więcej za samo uczestnictwo – to nowy plan budżetowy BLASTA

W związku z przeniesieniem tegorocznych turniejów z serii BLAST do internetu naturalnym krokiem organizatora wzorem konkurencji było zmniejszenie puli...