fot. Riot Games

Ostatni patch w tym sezonie League of Legends! LeBlanc wróci do łask?

Tydzień przed wypuszczeniem ostatniego patcha w League of Legends w tym sezonie, który jest oznakowany numerem 10.22, Riot Games ponownie podzieliło się planowanymi zmianami. Tym razem zarówno osłabienia jak i wzmocnienia nie są zbyt duże, czego jednak można było się spodziewać, jako że w najbliższym czasie na serwerach zawita presezon.

Osłabienia

Nerfy są praktycznie znikome i ograniczają się w większości do podstawowych statystyk czy też lekko osłabiają dane umiejętności. Jak można zauważyć, deweloperzy wciąż pracują nad balansowaniem najnowszej bohaterki w LoL-u, jaką jest Samira.

  • Samira
    • Zmniejszono podstawowe obrażenia z 59 na 57.
    • Zmniejszono podstawowy pancerz z 28 na 26.
  • Karthus
    • Zrównanie z Ziemią (Q):
      • Zmniejszono obrażenia z 50-130 na 45-125.
  • Lulu
    • Lśniąca Lanca (Q):
      • Zmniejszono obrażenia z 80-260 na 80-220.
  • Zed
    • Cięcie Cienia (E):
      • Zmniejszono obrażenia z 70-170 na 70-150.

Śledź Mistrzostwa Świata League of Legends:


Wzmocnienia

O buffach można powiedzieć odrobinę więcej niż o nerfach. Znaczące zmiany nadejdą dla LeBlanc, której łańcuchy będą teraz zadawać większe obrażenia. Zadowoleni powinni być także gracze Sejuani jak i Nasusa.

  • Xayah
    • Zwiększona prędkość ataku co poziom z 3,3% na 3,9%.
  • LeBlanc
    • Eteryczne Łańcuchy (E):

        • Zmniejszony koszt many z 70 na 50.
        • Zwiększono podstawowe obrażenia z 40-120 na 50-130.
        • Zwiększone obrażenia po czasie z 70-230 na 80-240.
  • Sejuani
    • Lodowcowe Więzienie (R):
      • Zwiększone obrażenia przy krótkim dystansie ze 100-150 na 125-175.
      • Zwiększone obrażenia przy długim dystansie ze 150-350 na 200-400.
  • Nasus
    • Furia Pustyni (R):

        • Zwiększone premię do odporności z 15-55 na 40-70.
        • USUNIĘTO: Nasus nie zyskuje już 1-3 odporności na sekundę.
  • Brand
    • Płomień (Pasywna):
      • Zwiększone obrażenia z eksplozji z 12-16% (1,5% na 100AP) na 10-14% (2% na 100AP)
    • Pożoga (E):
      • NOWE: Zawsze rozprzestrzenia się na pobliskich przeciwników.
      • Zmniejszono zasięg rozprzestrzeniania się z 375 na 300.
      • Rozprzestrzenianie się podwaja zasięg do 600.
    • Piroklazm (R):
      • NOWE: Piroklazm może teraz wrócić do Branda.

Mark Yetter zapowiedział pewne regulacje dla trzech czempionów, jakimi są Annie, Ashe oraz Jinx. I faktycznie, kiedy przyjrzymy im się dokładniej, to trudno je nazwać konkretnie nerfami czy buffami, zwłaszcza w przypadku maga.

  • Annie

    • Płonąca Tarcza (E):
      • Zmniejszono obrażenia na 40-240 (+40% AP)
      • Tarcza będzie trwać 3 sekundy.
      • Zwiększono koszt many z 20 na 40.
      • Umiejętność może być teraz na sobie bądź też na sojuszniku w zasięgu 800 jednostek.
  • Ashe
    • Salwa (W):
      • Umiejętność wystrzeliwuje teraz 7-11 strzał (w zależności od poziomu), a nie 9.
  • Jinx
    • Ogniste Gryzaki! (E):
      • Pułapki zadają natychmiastowo pełne obrażenia.

Jak zawsze podkreślamy, że zapowiadane przez Yettera zmiany nie są oficjalne i mogą się różnić od tych, które w kolejną środę zawitają na oficjalnych serwerach. Niemniej, prawie zawsze pokrywają się one w 100% z oficjalnym patchem.

Tagi: ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Kolejny mecz ekipy pashy w PLE, pracowita środa AVEZ

Wczoraj pisaliśmy, że we wtorek będzie co oglądać z uwagi na spore nagromadzenie spotkań CS:GO. Cóż, w środę to nagromadzenie będzie jeszcze większe –...